Piiuska

Miesten suusta...

357 posts in this topic

Täällä on kohta 38 viikkoa -- ja miehen mitta jo täynnä:

 

"Kikertele jo poika ulos, niin voidaan tottua siihen".

 

:rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pakko itsekin kertoilla tänne....

 

Yksi ilta puhuin jotain kapalosta, että sellainen olisi hyvä vauvalle. Mies siinä sitten kyseli, että millainen se on ja miten se laitetaan jne. Vastailin sitten, että se vain kääritään vauvan ympärille, tuntee vauva olonsa turvalliseksi jne. Tähän mies sitten kysäisi, että "no mihinkäs se lapsi sitten laitetaan???" :lol::lol: Nauratti, mutta totesin vain pokkana, että "no sänkyyn tietysti, peitto vain päälle vielä." Mies siihen sitten, että "ai.... luulin, että sen voi sitten laittaa helposti mihin haluaa.. vaikka hyllyn päälle....." :rolleyes:

 

No, samana iltana vielä puhuin jotain raskauden kestosta ja selailin samalla näitä vauva.info sivuja. Mieheni kyseli sitten, että millainen sulla on tuo tickeri. (ei muistanut vaikka yhdessä sen teimme, minä kun en osannut....) Näytin omaani ja hän siihen totesi innokkaalla äänellä: "oho, ei muuten edes tajuaisi kuinka pitkällä tämä raskaus on, mutta ihanaa kun tuo haikara on liihottanut jo noin kauas....." :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me ollaan niin alussa, että vielä ei ihan huippulohkaisuja ole tullut, mutta ihaninta oli, kun tein raskaustestin salaa ja vasta itse nähtyäni tuloksen vein sen miehelleni ja hän oli ihan ymmyrkäisenä. Kyseli kovasti voiko olla totta ja sanoin, että kuukautiset ovat päivän myöhässä (mitä ovat ehkä kerran tänä vuonna olleet). Seuraavat kaksi päivää mies pommitti työpäivänkin aikana tekstiviesteillä, että eihän oo kuukautiset alkaneet? Joko jo? Eihän vielä? Kaikki ok?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Täällä on kohta 38 viikkoa -- ja miehen mitta jo täynnä:

 

"Kikertele jo poika ulos, niin voidaan tottua siihen".

 

:rolleyes:

 

Täällä purskahdin itkuun kun luin tämän. Ihana!! :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yks aamu jotai sanoin miehelle että taas supistelee(hirveen aikasin alkanu harjotussupparit). Se sitte kysy huolestuneena että mitä jos meille syntyy eskimo. :lol: Tarkotti keskosta. Mä sitte sanoin oikeen opettavaiseen äänen sävyyn että kyllä varmaa vanhempienki pitäis olla eskimoita. Hyvät naurut sain kun toisella meni sanat vähän sekasin aamutuimaan! ;)

Edited by kuttis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä mies pohti välittömästi seksin jälkeen kun oltiin vielä sisäkkäin: "Mitäs jos se vauva nyt tukehtuu sinne kun näin ollaan?"

Puoliksi vitsillään siippa sen sanoi, sain kyllä makeat naurut :D

 

Hänen äitinsä sanoi, että nyt sitten pitää loppua auton laittaminen ja ostaa hyvät vaunut vauvalle. Mies siihen hölmistyneenä: "Meidän jenkkilotjahan on niinku yhet isot vaunut." Voi noita miehiä... :rolleyes:

 

Kaikista hellyyttävin lausahdus tuli kun vitsailtiin ja naureskeltiin, että entäpä jos vauva onkin ruma. Mies oli hetken hiljaa ja sanoi: "Ei se voi olla kun se on puolet minua ja puolet sinua. Ei noin nätti äiti voi saada rumaa vauvaa!" Ihana... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kaikista hellyyttävin lausahdus tuli kun vitsailtiin ja naureskeltiin, että entäpä jos vauva onkin ruma. Mies oli hetken hiljaa ja sanoi: "Ei se voi olla kun se on puolet minua ja puolet sinua. Ei noin nätti äiti voi saada rumaa vauvaa!" Ihana... ;)

 

Ihana!

 

Aika makoisasti on naurattanut tätä ketjua lukiessa, ja muutama juttu on lisäksi aika liikkis. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tää nyt ei varsinaisesti liity raskauteen, mutta mutkan kautta kylläkin.. Olin kerran tietäväisen mieheni kanssa kaupassa, ja nappasin ostoskärryihin sitten paketin pikkuhousunsuojia.. Mies oli aivan ällikällä lyöty ja kauheeseen ääneen kailotti kaupassa, että "Miks sä noita ostat, sähän oot raskaana!!" Kiva siellä kaupassa ihmisten keskellä selittää aikuiselle ihmiselle miksi naiset käyttää pikkuhousunsuojia, myös raskaana ollessaan, ja että pikkuhousunsuojat ovat eriasia kuin kuukautissiteet.. :D Kyllä siinä kanssaihmisetkin höristeli korviaan naamat punaisina! :lol:

 

(Miehen puolustukseksi vielä lisättäköön, että tää raja voi olla hänelle hieman hämärä kun itse en kuukautissiteitä käytä, vaan ennen raskautta käytössä oli ah niin ihana kuukuppi ;) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oon lueskellut näitä jo jokin aika sitten ja aattelin, että meidän ukolta ei heru mitään hauskoja juttuja, mutta eilen illalla kyllä repesin kun kerroin, että tuntu liikkeitä tosi selvästi (kun olin hetki sit pessyt hampaita) ja mies meni jotenkin vakavaks ja oli hetken hiljaa, sit kysy:

-eikö sua pelota?

-ai mikä...

-no kun sulla on elävä ihminen mahassa...

ja se oli ihan tosissaan ja mä vaan aloin nauraan vedet silmissä... :D

niin meille siis tulossa jo toinen, eli ei edes ole ensimmäinen kerta kun mun mahassa on elävä ihminen... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viikko pari sitten mies istui sohvalla ja esitteli mulle uutta monitoimikaukosäädintään. Seisoin vieressä alasti kun olin suihkuun menossa. Yht äkkiä mies katso mun mahaa ja totes, että on sun maha kyllä kasvanut ja taidat tosiaan olla raskaana. Niinpä, on se hyvä tajuta kun puolivälikin tässä hiljalleen lähestyy :lol: No onneksi on vielä puolisen vuotta aikaa sopeutua ajatukseen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mies on sisäistänyt isänroolinsa aika hyvin nyt esikoisen (2v) kanssa :D

 

Raskaushormonien ansiosta kaipaan nyt usein tavallistakin enemmän seuraa ja läheisyyttä ja eilen illalla miestä halittuani mietin että haluaisin seuraa kun syön iltapalaa ja sanoin pienellä äänellä "Mitäs jos vienkin sinut nyt keittiöön". Mies totesi siihen "Isin pitää nyt kyllä mennä vessaan"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tämä oli aika hyvä: Oltiin menossa nt-ultraan ja mies luuli että se niskaturvotus mitataan MINUSTA eikä vauvasta. :lol: Onneksi sain korjattua tämän käsityksen ennen kun tavattiin kätilö...

[/quot

 

 

tää oli päivän piristys,HAH..kaikkee ne ukot kuvittelee :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä kun kerroin, että jos vauva jää hartioista jumiin synnytyksessä niin kätilö pahimmassa tapauksessa katkaisee solisluun, jotta mahtuu ulos. Mies siihen, että miten se sun solisluun katkaiseminen auttaa vauvaa mahtumaan :D Tarkoitin tietysti siis vauvan solisluun katkaisemista... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä olen vähän sellainen, että innostun helposti kaikesta, mutta kyllästyn sitten aina myös yhtä helposti. No mies sitten yhtäkkiä alkoi huolestuneena kyselemään "entä jos sä kyllästyt olemaan raskaana?". Niin, oishan se aika kauheeta. :girl_haha: Lupasin kuitenkin etten kyllästy. :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä olin raskaustestin aikoihin reissussa ja kun palasin kotiin niin esittelin miehelle testitikkua jonka olin pitänyt muistona. Mies katto sitä vähän varautuneesti ja kysyi: niin kokonaanko tuo sinne työnnettiin?

 

Ööh, siis minne? blink.giflaugh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä kun kerroin, että jos vauva jää hartioista jumiin synnytyksessä niin kätilö pahimmassa tapauksessa katkaisee solisluun, jotta mahtuu ulos. Mies siihen, että miten se sun solisluun katkaiseminen auttaa vauvaa mahtumaan :D Tarkoitin tietysti siis vauvan solisluun katkaisemista... :P

 

Ei hitto että repesin mielikuvalle että siinä äherrät ja pinnistelet tuskissasi ja sitten yhtäkkiä kätilö vielä katkasee sulta solisluun, ihan noin niinku bonuksena. laugh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Sä oot niin ihana pyöreä, et mä annan sulle lempinimeksi pyöreys"

 

Juu kyllä. Tämä kannattaa sanoa vaimolle, jolla on hieman hankaluuksia sopeutua uuteen kroppaansa, joka ei ennen ollut kyllä yhtään pyöreä. skilletgirl.gifgirl_wink.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulle tehtiin istukkatutkmus alkuraskaudesta ja sitä ei kyllä kommentoinut oma mies vaan lapsen kummisetä. Kerroin sille, että mun maha on ihan punajuuren näköinen ja pistokohta navan alla kipeä. Jätkä oli hetken aikaa hiljaa ja kysyi että siitä mahan läpikö ne sen neulan törkkäsi. En edes halua kuvitella miten se kuvitteli että se näyte otetaan :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nää on kyllä ihan huippuja :D :D

 

Meilläkin mies päästelee aika lausahduksia välillä ja ihan ekana muistuu mieleen se, kun sain plussan testiin. Plussan aikaansaaminen kun ei ollut kovinkaan helppoa ja loputa avun meille toi lapsettomuushoidot, joista sitten ekasta ICSI:stä tärppäsi. Miehen kommentti testitulokseen oli ´sehän kävi helposti`

Noh, tavallaan ja tavallaan ei. Eihän siinä voinut muuta kuin molempien nauraa. :D

 

Toinen hauska tokaisu mieheltä tuli eilen, kun kerroin vauvan reagoivan tällä raskausviikolla (17) jo ääniin ja valoon kohdussa. Mies sitten kyseenalaisti tuon valoon reagoimisen kysymällä minulta, että onko joku muka kertonut nähneensä kohdussa valoa? Jeps... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vauvahaaveista oli puhuttu vuosi, tjottailtu oltiiin muutama kuukausi ja "parhaita päiviä" laskettu parin kuukauden ajan kun tulin raskaaksi. Yrityksen aloittamisesta kaikki kävikin siis tosi nopeasti. Positiivisen testin jälkeen mies meni ihan hiljaiseksi, ja vähän aikaa mietittyään totesi, että "enää ei sitten varmaan voi perua". :D Kumpikaan meistä ei missään nimessä olisi halunnutkaan "perua", mutta ensimmäisenä kommenttina tuo oli aika jäätävä. (Oma ensimmäinen kommenttini positiiviseen testiin tosin oli "voi nenä!" eli ei juurikaan sen järkevämpi.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tätä raskautta on odoteltu pitkään ja tehty hartaasti. Kun näytin positiivisen testin Siipalle, hän tokaisi: "Sainpahan kesälomalla jotakin aikaiseksi." :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Positiivisen testin jälkeen mies meni ihan hiljaiseksi, ja vähän aikaa mietittyään totesi, että "enää ei sitten varmaan voi perua". :D Kumpikaan meistä ei missään nimessä olisi halunnutkaan "perua", mutta ensimmäisenä kommenttina tuo oli aika jäätävä. (Oma ensimmäinen kommenttini positiiviseen testiin tosin oli "voi nenä!" eli ei juurikaan sen järkevämpi.)

Älä välitä, mun koti-ruuneperi totesi että "kaikenlaista harmia". :D (tarkoittaa siis miehen kielellä "voi juku, ihan huippua!")

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now