Piiuska

Miesten suusta...

357 posts in this topic

Sattuipa tuossa mieleeni eräs hassujuttu, jonka mies suustaan päästi siinä Rv 7-8 tienoilla.

 

Mulla oli ihan järkyttävä migreenikohtaus ja olin sitten mennyt suihkuun. Olin nukahtanu suihkun lattialle osittain kyljellää ja osittain mahallaan makaavaan asentoon. Mies kun tuli töistä yöllä, herätteli mua, kysyi olenko ottanut lääkettä, antoi uuden särkylääkkeen ja sitten se pönttö totes kauhistuneena: "Sun ei varmaan kannattais maata kylppärinlattialla mahallaan kun sä oot raskaana!!!" :girl_haha:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tässä vielä plussaa odotellaan, mutta kerron kuitenkin. Sanoin miehelle toissa päivänä, että kai ymmärrät kun lapsi tulee on oltava aikaa sille ja mulle. Vastasi, että joo, mutta oon paljon talvella töissä kuitenkin, kuten tiedät (tekee auraushommia). Sanoin, että jos nyt olen raskaana, ei lapsi synny kuin vasta maalis-huhtikuussa. Kysyi sit, no kauanko se muka siellä mahassa on? :girl_haha: Luuli varmaan, että syntyy jossain kuukaudessa. Hölmö. :girl_in_love:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meidän vauva on tosi alhaalla, oon sitte googletellu että mitä se tarkottaa.. Ilmeisesti ei mitään suurempaa vaaraa ole!? Mutta siis, kerroin sitten miehelle kun löysin tietoa ja tuolta elokuisissakin joku kertoi kuinka vauvan pään voi tuntea alakautta, jos sattuu alempana olemaan.. että pitäiskö vähän rajottaa tuota pupuilua pikkuhiljaa. Siihen mies vaan että "no mähän oonki halunnu vaan silitellä vauvan päätä" rolleyes.gif Nojoo..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vein raskaustestin miehelle ja se katsoi sitä ihmetellen, mikä tää on. Oli siis sellainen liuskatesti, mitä lienee 5 cm pitkä ja pari milliä vaan leveä. Sanoin että tossa toisessa päässä on mun pissaa ja tossa keskellä on kaksi viivaa. "Ja sä tuot sen mulle, että maista tätä vai?" Ei se mun kikattelustakaan mitään tajunnut, sanoin että googleta pissa ja kaksi viivaa niin eiköhän sullekin aukee.. Googletti ja sanoi o-ou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Ai kauhee :girl_haha::grin::girl_crazy: maista tätä... mikä ihana logiikka :grin:

Edited by maiku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piti käydä täällä viihdyttämässä itseään. Jussiinan mies sai makeat naurut :girl_crazy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä saa kyllä aina hyvät naurut! :D

 

Oma mies tempasi äsken, kun valittelin kipeää mahaa ja taputtelin ja painelin sitä niin heti jyrkkä säikähdys "Elä nyt toista törki, miltä susta tuntuisi jos päätä taputeltaisiin!!" Joo no sillä ei vielä ole päätä, ja itse alkio sijaitsee 10 cm alempana ja jossain siellä :D Höpö koko mies :lipsrsealed:

Edited by Kantti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leeah, Jussiina ja Kantti, ihania ja mahottomia nuo teiän miehet ^_^ Sain kyllä aivan mahtavat naurut ja päivä pelastui vaikka poltinkin kanakermakastikkeen ja onnistuin sotkemaan sitä hellalle :girl_haha:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä mies todisti taas tänään tietämyksensä odotukseen ja lapseen liittyvistä asioista. Kirosin kun kaikki paidat alkaa jäämään lyhyiksi ja on siis ruman näköisiä, niin mies siihen

"No pitää mennä ostaan sulle paitoja, vai saatkos sää sen äitiyspakkauksen?"

No minä siihen "juu tietenkin saan"

mies: "noh eihän niitä vaatteita sitten tarvi ostaa",

minä: " miksi ei? "

mies: "kun saat sen äitiyspakkauksen"

minä: "niin siinä on vauvan vaatteita"

mies: "höh, sehän on äitiyspakkaus"

 

Ai, että oli hauskaa, sain taas ilkkua sille hyvästä tietämyksestä mitä liittyy raskaus aikaan :girl_haha:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä mies oli vähän täpinöissään, kun pääsiäisen mökkireissulla tehtiin plussa, mutta epäilys oli kuitenkin suuri, että onko siellä ketään. (johtuen aiemmista lapsettomuushoidoista, ja tämä siis luomu) No sitten kun tulin alkuraskauden ultrasta joka oli viikolla 6+4 ja laitoin miehelle tekstiviestin töihin: "kyllä meille tulee vauva, 6+4" niin tuli hiukan pelästynyt puhelinsoitto, että eikai niitä ole kahta?!? Ajattelikohan että toinen viikolla 6 ja toinen viikolla 4. wink.gif

 

Taustalla saattoi myös olla lähipiirissä olevat kaksoset, jotka vähän nostivat jännitystä wink.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoista odottaessa sattui hyvä juttu: Olin saanut tietää, että odotan vauvaa ja menin tilaamaan het seuraavalla viikolla ensimmäisen neuvola-ajan. Kerroin siitä miehelle ja tämäpä meni ja suuttui. Mulla on kuulemma kuukausia aikaa, ennen kuin sinne neuvolaan tarttee mennä! Luuli siis, että tilasin LASTENneuvolan. Raukka ei tiennyt kuinka tarkkaan näitä raskauksia seurataan... :girl_haha:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä tuo ukko taas todisti tietämyksensä raskaudesta tänään. Selailin tätä foorumia ja mieheke siinä vähän aikaa kyttäili mun takanani ja kysyi sitten ihan pokkana, että "niin kauanko se raskaus oikein sitten kestikään? eikös se ollu jotain 11 viikkoa?" Minä siinä sitten naurua pidätellen selvitin miehelle, että kyllä se taitaa kestää muutaman kymmenen viikkoa enemmän girl_haha.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nää on kyllä hyviä :D

 

Mä tein torstaina raskaustestin, ja kaks vahvaa viivaa pärähti heti ruutuun. No, en ihan heti päässyt miehelle asiasta kertomaan, mutta myöhemmin illalla laitoin tikun tietsikan näytön eteen, kun tiesin että hän tulee tietokoneelle. Itsehän istuin sitten siinä lähellä kun mies tulee tietokoneelle. hetken on hiljasta ja sitten kysyy "No, onko nyt kivaa" :DD :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mäkin pääsen tänne kirjoittamaan :girl_crazy:

 

Eilen illalla nukkumaanmennessä (jostain syystä) keskusteltiin miehen kanssa sterilisaatiosta - ihmisen siis.

Keskustelu meni jotakuinkin näin:

 

mies: Poistetaanko naiselta kohtu kun steriloidaan?

sera: Öh, ei.

m: No mut jos kohtu on poistettu niin tuleeko kuukautisia?

s: En mä muista oikein miten se menee.

m: Voiko kuitenkin tulla raskaaksi jos ei ole kohtua?

s: Missä ihmeessä se lapsi sitten kasvaisi ja kehittyisi?

m: Perätilassa...?

s: WTF? :blink:

 

:lol::rolleyes::unsure:

Edited by sera

Share this post


Link to post
Share on other sites

*reps* Perätilassa!!! :girl_crazy:

 

Mitä seran mies onkaan ajatellut ja kuvitellut, kun on kuullut lapsen olevan perätilassa? Että se on syntynyt sieltä kakkosen puolelta?

 

Tää oli niin hyvä...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manla; kyllä tuo on tiennyt tähän asti mitä perätila tarkoittaa. Ei mitään tietoa mistä tuon repäs tohon keskusteluun :D Hetkeä myöhemmin kyllä rupes korjaamaan ja kysyikin että tarkottikos se sittenkin jotain vauvan asentoa - kun mä vaan hekottelin :girl_haha:

Edited by sera

Share this post


Link to post
Share on other sites

sera, uskon kyllä tosiaan, että miehesi oikeasti tiesi, mitä perätila tarkoittaa, kun teilläkin jo pari pientä näyttäisi olevan. Ehkä silläkin on vaan joku näistä raskaus-vauva-ajan dementioista... :girl_wink: Tää "kakkosen puolelta syntyminen" olikin mun oma mielikuva...

 

Mutta tosta joku stand-upin (mies)koomikko saisi kyllä aivan loistavan jutun ohjelmistoonsa! :girl_haha:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihan lositavia juttuja teillä!

 

Tänään laukas oma ukko ensimmäisensä, ei ole hirveästi mahasta tai raskaudesta yleensäkkään puhunut, ainakaan omaaloitteisesti. Menin jääkaapille ja siinä samalla taputtelin mahaa että mitähän tekis mieli. sohvalta kuulu vaan että elä tee noi, piti iha kysyä että miksi, meinas ukko että ei sitä saa hakata, sille voi tulla mustelmia :lipsrsealed: ja tosiaan vauvvamahaa ei edes vielä näy, tuollane sinnikäs mahamakkara vain :girl_haha:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahhhahaaa, nää on niin hyviä! :D Meillä todettiin plussatestiin, että "joo, onhan siinä tuommonen jonkinlainen viiva" (aamulla, sängyssä, ILMAN silmälaseja) Rupes viivat näkyyn ku laitto lasit päähän ;D

Edited by Aippu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now