Adelita

Valokuvia monikkomuksuista

329 posts in this topic

^^ Onpas Tiitiäisen naperotkin kasvaneet! Todellakin suloinen duo :girl_in_love: , josta tulee vähän omatkin pikkuiset mieleen reilun vuoden takaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vilautetaanpa meidän muksuja, kohta yksivuotiaita ^^ <3

 

*napsis

Edited by Heidijohanna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihania kuvia täällä!

 

Meillä poitsut rakastaa valokuvaamista ja toisen pojan sanavarastoon kuuluukin hyvin ilahtunut kiljaisu "kuva, kuva!" kun äiti kaivaa kameran esiin :girl_haha: On ne vain sellainen ihme;

äidin pienet sukkahoususankarit, parhaat kaverukset, sydänystävykset, kaksi pientä ja niin rakasta ihmettä (1v3kk). Niin onnelliset yhdessä. Osaahan nuo tapellakin, kunnon painia vetävät välillä ja vääntävät leluista, mutta toisaalta siinä toisessa on aina se tuki ja turva, leikkikaveri. On jotenkin niin ihana oikeus päästä seuraamaan noitten kahden kasvua je kehitystä!

Edited by Tiikeri-äittä

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heidijohannan ja Tiikeri-Äittän lapset :girl_in_love:

 

Vilautetaas uudempaa näistäkin nappuloista:

 

viuh

Edited by catap

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla tuli tippa linssiin Tiikeri-äittän viimeisestä tekstinpätkästä.... Mun miehellä on kaksoisveli ja oon joskus ollut melkein kateellinen siitä. Vieläkin ne on niin läheiset (tosin tappelevatkin paljon) ja joskus mieskin sanoi herkkänä hetkenä; "olis se outoa kun *veljensä nimi* ei olisi aina ollut vierellä, mitähän mä olisin aina tehnyt ilman sitä". Ei sitä sidettä vaan voi ymmärtää, vaikka olisi sisarus lyhyellä ikäerollakin, kuten itselläkin kyllä on.... girl_sigh.gif

 

Ihana lapsosia täällä ja anteeksi, kun tunkeilen. grin.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihania lapsukaisia Tiikeri-äitällä ja catapilla :girl_in_love:

 

Nappulan vilautuksen missasin :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos, Adelita ja Elena. :girl_smile: Mulla on jonkin sortin pakkomielle pukea lapset samankaltaisesti tai ainakin yhteneviin tai yhteen sopiviin väreihin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now