Unensieppaaja

"Kulta, arvaa mitä?"

276 posts in this topic

Petomaani, Hyvä kommetti sun mieheltä :grin:

Joo, se sattu ja uppos ja naurattaa vieläki. Vastasinkin "Tervetuloa kerhoon vai luuleks että me naiset tietään syntyjämme jo kaikki mahdollinen pikkuvauvoista?" Ilmeisesti näin miehet kuvittelevat.. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

moi meilläkin olin nukkumassa ja vaimo herätti mut ja sano että on raskaana...aluksi en uskonut ajattelin että kun ollaan pitkään haluttu lasta ja aina on pitänyt kattoa jossain valossa testiä että näyttää kaksi viivaa....nyt en uskonut ennenkuin ostimme oikein digitaalisen(clearblue)näytön niin uskoin kun näytti raskaana 1-2 ja nyt kun teimme uuden myöhemmin niin näytti raskaana 3+ ja olen niin haltioissani,musta tulee isä..upeaa!!! :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hirveesti onnee samiko ja onnea ja hyvää tuuria ja kaikkee hyvää samiko jr:n alkutaipaleelle! :b_38:

Share this post


Link to post
Share on other sites

kiitos petomaani...ollaan niin inoissaan että ollaan ostettu vähän vauvalle tarpeellista tavaraa vaikka ei olla vielä edes ultrassa käyty,toivottavasti ei olla liian hätäsesti liikkeellä...se on vaan kun on niin innoissaan.ollaan yritetty lasta kohta 8 vuotta ja ei olla onnistuttu ja nyt sitten napsahti kun oltiin jo luovuttamassa ja lähdössä lapsettomuus hoitoihin,onneksi kävi näin hienosti. :girl_crazy: tää on meille todella iso juttu ja niin varmasti monelle joka saa lapsen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^aivan ihana uutinen, alkoi ihan itteeki itkettää mitä ootte ennen tätä kokeneet jo.. Paljon tarrasukkia mukaan ja onnea vielä kerran! :lipsrsealed: Toivotaan että kaikki sujuu hyvin :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

moikka

 

kyllä mä uskon että kaikki menee hyvin,mutta ikinä ei voi olla niin varma...kunhan nyt päästään sinne ultraan ja että siellä olisi kaikki kunnossa niin jos sitten kaikki menisi hyvin ja saamme ihanan vauvan....ollaan raskaudesta kerrottu nyt näille lähemmille tutuille kun ei ole vielä mennyt se kuuluisa 12 viikoa...ollaan nyt 6 viikolla...

Share this post


Link to post
Share on other sites

samiko, tuli ihan tippa linssiin, onnea! toivottavasti kaikki menee hyvin!

 

Onnea myös muille plussanneille!

 

P.S. Petomaani sulla ihan mahtava ajoitus haaveilla täällä - jospa minäkin :girl_sigh:

Edited by Oniksi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soitin juuri testin tehneenä muutama päivä sitten miehelle töihin ja kysyin "Istutko?" Sit sanoin, että "Mä olen raskaana!" Luurin toisessa päässä oli pitkään hiljaista, kunnes alko vetistelyt ja epäuskoinen ihmettely. Oli aivan pihalla, mutta kun tuli töistä kotiin, niin oli ehtinyt jo 3 tuntia sulatella ja miettiä asiaa. Sit se olikin yhtä hymyä koko illan ja seuraavana yönä ei kummallakaan meinannu uni tulla, vaan pidettiin vaan toisiamme kädestä ja huokailtiin syvään. Oli todella tunteita nostattava "ensimmäinen tietoinen raskaanaolopäivä". :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oi, ihana lukea näitä! Paljon onnea kaikille plussanneille :girl_in_love:

 

Mä oon jo kolme kertaa saanut kokea nuo fiilikset, niinkuin sydän ois heittäny voltin joka kerta! Aina se on tuntunut yhtä mahtavalle. Kunpa saisin sen vielä joskus kokea.. :girl_sigh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oijoi, tämä on kyllä ihana ketju! Toivottavasti itsekin pääsisin kohta kirjoittelemaan tänne uutisia... mutta lämpimät onnittelut kaikille plussanneille!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä voisin kertoa tähän vielä mietin itse kerroin asian miehelle 3 vk sitten:

 

Olin illalla sanonut miehelleni, että aamulla aion testata. No, kuopus nukkui sitten huonosti yöllä ja kömpi aamuyöstä poikittain mun sänkyyn nukkumaan ja klo 6 mä olin jo niin jumissa huonosta nukkuma-asennosta ja pissahätäkin vaivasi niin pakko oli nousta vessaan (vaikka normaalisti meillä herää koko perhe klo 8). Tein testin ja sitten kömmin miehen kainaloon ja kuiskasin hänelle: "huomenta, tuleva kolmen lapsen isä!". Miehelle tuli ihanan suloinen ilme kasvoille ja kysyi "oikeastiko" ja jatkoi sitten uniaan. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itse tein testin tänään kauppakeskuksen vessassa :grin: , kun ei malttanut kotiin asti odottaa.plussa napsahti vähän yllättäen, sekavissa fiiliksissä ollaan.Ehdinpä laittaa jo pois ja myyntiin vauvatarvikkeet ja osan vaatteista, en tosissani koskaan ajtellut, että meille kolmas vielä tulisi.Katsotaan, pysyykö matkassa..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ekan muksun kohdalla mieheni kommentti siihen, kun kerroin testin todella näyttävän plussaa, oli lakoninen "aha" keskellä keskittynyttä Hesarin lukua aamukahvipöydässä. Aika säälittävää mielestäni, etenkin kun juuri reilu kuukausi sitten olimme kuulleet, että minä tuskin ikinä tulisin saamaan lapsia luonnollisesti... :D No, hetken päästä asia ilmeisesti saavutti aivot ja heppu pomppasi noin metrin tuolistaan ja hihkui ilosta ja onnesta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mies oli reissussa toisessa kaupungissa, kun jostain syystä minulle tuli sellainen olo että täytyy tehdä raskaustesti. En edes kertonut etukäteen miehelle, koska en oikeasti pitänyt raskautta edes mahdollisena (ei oltu varsinaisesti edes aloitettu yrittämään vielä). Tulin töistä kotiin apteekin kautta, kaveri oli tulossa kylään joten kärvistelin kauhean pissahädän kourissa vierailun ajan, ja samantien kun kaveri lähti tein testin. Testialue alkoi värjäytyä punaiseksi, eikä testiviivaa erottanut aluksi. Pienen hetken ehdin jo pitää itseäni ihan hupsuna kun menin edes testaamaan, kunnes sitten pikkuhiljaa väririntamassa alkoikin erottua viiva. Vaaditussa kolmessa minuutissa testiviiva oli jo niin selkeä, ettei siitä voinut erehtyä, vaikka tuummuudessa ei pärjännytkään kontrolliviivalle. Tunne oli aivan uskomaton, sydän vaan hakkasi. Miehen sain puhelimen päähän vasta tunnin päästä, ja taisi mennä hänelläkin pasmat sekaisin. :girl_in_love: Oli vielä vanhempiensa seurassa, joille kielsin ehdottomasti kertomasta mitään näin varhaisessa vaiheessa, siinä sai varmasti harjoitella pokerinaaman säilyttämistä. :grin: Vajaan viikon verran on nyt sulateltu uutista, toivottavasti kaikki sujuu hyvin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ sama :grin:

 

Mä tein plussatestin miehen syntymäpäivän aamuna. Menin miestä herättelemään lahjan ja clearblue-diginäytön kanssa ja miehen eka kommentti "raskaana 2-3vko" nähtyään: "ei, mä en halua puhua tästä mitään". Kommentti kuulostaa aika karulta, mutta meillä oli juuri syksyllä takana keskeytynyt keskenmeno, josta molemmat oltiin luonnollisesti jo kovin innostuttu. Ei puhuttu koko raskaudesta sitten oikeastaan juuri ollenkaan, ennen kuin ar-ultrassa näkyi hyvin sykkivä syke (viimeksi sitäkään emme kerenneet nähdä) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now