Rudy

Next vaatteiden tilaus

282 posts in this topic

Ehkä poikien vaatteiden mitoitus on sitten isompi, kuten monella muullakin merkillä. Ostankin siksi poijille toisinaan tyttöjen puolelta housuja esim. Zarassa.

 

Mulla ei Nextin sivut ole toimineet Operalla, mutta Chromella ja firefoxilla kyllä

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä oon ihan rakastunu noihin vaatteisiin :D

 

Tilasin viikonloppuna ja jo tänään tulivat! Uskomattoman nopeaa.

 

Meillä on neiti n. 80 cm ja 9.5 kg. Mitat on otettu 3 kk sitten :) Oon tilannu vain 80-86 cm, ja kaikki muut on ollu sopivia tai jopa vähän reiluja paitsi yhdet leggarit jotka oli liian lyhyet.

Nyt tilasin vauvapuolelta juhlamekon 12-18 months, sekä juhla"tossut" samaa kokoa ja nekin meni ihan nappiin. Yhden myssyn tilasin kokoa 1-2 v niin siinä on vähän reiluutta, ja myös yhdessä fleecehupparissa. Kahdet samanlaiset mutta eriväriset farkkulegginsit olen tilannut, nekin ovat ihan hyviä mutta vyötäröltä hiukan löysiä niinkuin tahtoo olla meillä ongelmana kaikissa. Käytämme noita farkkuleggareita melkeen aina mekkojen ja tunikoiden alla niin se yläosa ei sieltä näy, pääasia että pysyvät päällä :) Nämä leggarit kyllä näyttikin kuvassa tosi kapeilta, en ois muuten uskaltanut tuolle rimppakintulle tilatakaan :)

 

Kaikenkaikkiaan oon ollu noihin vaatteisiin tosi tyytyväinen, ja tohdin tilata vastedeskin tuolle hoikkeliinille.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ärsyttää! :skilletgirl: Tilasin vauvalle unihaalareita koossa 3-6 months ja ne onkin just saman kokoisia kuin meillä jo ennestään olevat 6-9 months kokoiset haalarit. Nyt on sitten yhteensä kuusi haalaria jotka sopii vauvalle vasta piiitkän ajan päästä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ensimmäinen tilaus lähti matkaan. Ei olis pitäny löytää tota sivustoa, niin mun makuun ne vaatteet :girl_in_love: Kovan karsinnan tehtyäni "koe-erässä" tilasin tytölle takin, kaks paitaa ja kahet leggarit. Otin ihan varmuuden vuoksi 86-92 kokoa. Jos on superisoja niin ehkä siinä on syytä uuden tilauksen laittoon :girl_wink: Ja sitten kun masuasukki syntyy, lähtee viimeistään uusi tilaus matkaan. Nyt tilasin pienelle vaan tumppuja, kun sukupuolta ei tiedetä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tykkään kovasti Nextin vaatteista ja kahdesti olen tilannut. Tokalla kertaa tilaus meni ihan mönkään enkä saanut vaatteitani, vaikka rahat kyllä veloitettiin. Sanoivat, ettei siellä ole mitään tilausta multa eikä suostuneet palauttamaan rahoja. Onneksi Luottokunta pelasti tilanteen. Sen jälkeen en ole viitsinyt enää tilata, kun tuossa jupakassa taisi kestää melkein 3 kk.. Söpöjä on kyllä vaatteet ja ihan laadukkaitakin mun mielestä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeii paketti tuli :girl_dance: 11. päivä tilasin ja tänään tuli eli erittäin nopeeta toimintaa! Ja vaatteet on just niin ihania kun kuvissakin. "Sukkahousuleggarit" näyttää suht oikeen kokosilta tytölle, mutta paidat on ISOJA. Otin siis 1v 3kk neidille (arviolta 80cm ja 10kg) kaikki vaatteet koossa 86-92 ihan varmuuden vuoksi..

 

http://www.nextdirec...nger-girls/92/2 Tohon takkiin rakastuin ja sen takia tilauksen laitoin menemään ja se on kyllä ihana livenä :lipsrsealed: Taitaa kyllä odottaa ens syksyyn, että on sopiva..

 

Ehkä liian isot vaatteet on hyvä peruste uudelle tilaukselle..? ;)

 

Muoks. Ei ne vaatteet mitään isoja ollukkaan :) Silleen reilun kokosia, että menee pitkään, mutta hyvin voi jo nyt käyttää. Kyllä keräsi neiti kehuja uudesta takistaan :girl_in_love:

Edited by annie^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nyt lähti sitten ihka ensimmäinen Next-tilaus meikäläiseltä, vaikka vaatteita olen kuolannut jo pidemmän aikaa :) Eikä varmaan tule heti vastaan muilla. Pari kivaa juttua oli päässyt jo loppumaan, mut eipä kai tuo haittaa menoa. Kesäksi tilasin tytölle mekkoja, housua, paitaa ja pojalle pari paitaa+yökkäreitä. Jännityksellä odotellaan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä tilasin kavereilta, jotka oli Englannissa muutaman Nextin vaatteen, ja ne mahtuu meidän tytölle päälle just ja just. Harmittaa. Meillä on kyllä tyttö ikäistään isompi, että johtuneeko sit siitä. Otin kokoa 2-3 ja tyttö on reilut 2 v nyt. (Taitaa olla pituus n. 92 cm, painoa about 16 kg).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sasa: sielltä nextin sivuilta löytyy kokotaulukko, joka kertoo mitä senttikokoa nuo ikäkoot vastaa. Saattavat tosin heittää. Mun kokemuksen mukaan nextin vaatteet olis pienehköjä/senttikokoa vastaavia, mutta meidän neiti on myös tosi pitkä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä tilasin tytölle 80/86 senttisiä, vaikka on tällä hetkellä 75 cm. Suurin osa vaatteista on kuitenkin aika kesäisiä, joten kaipa tuo 5 cm tässä vielä ennen kesää venähtää, vaikka kasvu on hitaanlaista ollutkin. Mut harmittais sekin, että vaikka tyttö on siro, niin 74/80 saattais kuitenkin olla liian nafti. Ja mekoissahan ei haittaa, jos onkin alkuun suurempi, kunhan ei nyt merkittävän paljon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä tilasin Nextiltä tuossa ennen joulua ja silloin tyttö 1v. oli 79cm. pitkä. Tilasin tunikan koossa 80/86 ja menee just ja just päälle, 92-senttiset on sopivia, hieman hihat pitkiä, mutta hyvin käyttökelpoisia. Eli mun kokemuksen mukaan varsinkin vauvapuolen 0-18months vaatteet on aika nafteja. Samoten kummitytölle tilaama tunika koossa 122 olikin tosi nafti, vaikka käyttää sen kokoisia vaatteita, eli taitaa ne olla hieman pienempiä kooltaan kuin monet muut merkit vastaavaa senttikokoa. Aionkin seuraavaksi tilata meidän noin 80-senttiselle taaperolle 92-koossa, niin ei varmasti oo pieniä ja ei haittaa, jos on vähän reiluutta, kun meneepä sitte pidempään päälle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paketti kotiutui tänään, ja voi että kun söpöjä. Komppaan Emniä tuossa kokoasiassa, että jos normaalisti 80 cm käyttävä lapsenne on vähänkin pullukampi niin ottakaa ehdottomasti jo kokoa 92 niin ainakin sopii. Meidän tyttö on aika hoikkeliini ja osa tällä hetkellä käytössä olevista/käyttöön tulevista 80 cm vaatteista on vielä tosi väljiä leveydestä, joten odotellaan vielä että neiti kasvaa. Mutta ensi kesää ajatellen tilasin Nextiltä mm. kukkatunikan kokoa 86 cm (12-18 mths) ja todella toivon, ettei tuo mitään ihmeempää kasvupyrähdystä ota ennen kesää, koska tunika on tällä hetkellä juuri passeli. Mutta jos tyttö olisi vähänkin pyöreämpi niin ei varmaan kyllä enää kesällä sopisi. Pari muuta mekkoa on onneksi sellaisi henkseliolkaimisia, jossa ei ainakaan käsivarresta kinnaa, joten menevät varmasti kesällä. Kaikki oli kyllä tosi söpöjä ja kyllä ne käyttöön saadaan. Sukatkin koko 12-18 mths saadaan käyttöön ehkä tytön ollessa 5 v., ovat tosi jättisuuret ja melkein menisivät meidän 4 v. esikoisellekin. Muuten ei kummempia kömmähdyksiä ollut. Pojalle 4 v. (110/116 cm) tilasin 2-pack yöpaidat kokoa 4-5 y, mut olis pitänyt ottaa vaan heti 5-6 y koko, koska paidat näyttää aika pikkuisilta, housut on suuremman näköiset. Mut täähän oli nyt eka tilaus enkä ala palautellakaan, kun postarit lankee itelle. Heti sit vaan käyttöön, turha säästää tulevaa ajatellen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tilasin vauvalle pari vaatetta Next:iltä. Meillä oli aiemmin muutama huutiksesta otettu Nextin vaate, niin niiden perusteella vähän kokoa päättelin. Tyttö on nyt juuri siirtynyt kokoon 74 ja tilasin tämän tunikan+legginsit kokoa 68-74 ja on nyt oikein sopiva, ehkä vähän isohko http://www.nextdirec...born-girls/31/5 . Kesäksi tilasin tämän T-paidan http://www.nextdirec...nger-girls/21/2 ja sen otin isompaa kokoa eli 74-80 ja arvelen että se on kesällä sopiva, nyt on vielä iso.

 

Tilasin sunnuntai-iltana ja eilen torstaina iltapäivällä oli vaatteet kotiovella, eli aika nopeaa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yritin tehdä tilausta Nextiltä, mutta jokainen vaate, jonka olisin halunnut tytölleni tai pojalleni, oli sopivassa koossa loppuunmyyty!!! :girl_impossible: Ihan hirveän huono mäihä, mutta ei auta... :girl_sad: Jospa myöhemmin keväällä tulee kesäuutuuksia vielä?! Ja onneksi kivoja vaatteita löytyy muualtakin... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^ mä niin haluan tuon saman mekon! Aivan ihana :)

Samalla sitten kun tilaan niin tilaan tennareita tytölle kesäksi, meillä on tämän talven ollut Nextin feikkiUggit ja ne on ollu tosi hyvät ja vähän erikoisemmat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apuaa, auttakee! Meidän neiti-hoikkeliini käyttää nyt vaatteita koossa 92-98.(98:aan ollaan siirrytty joulun jälkeen, mutta monet 92 vaatteet ovat edelleen sopivia). Pituutta neidillä on 95,5cm. Meillä on yksi Fruit of the loom -t-paita koossa 104, joka on on liian iso. Tilanko kesäksi Nextin t-paidan koossa 92-98 vai 98-104? Viime kesäksi tilasin Nextiltä 92-kokoisia vaatteita, jotka olivat silloin sopivia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mischa, ottaisin ehdottomasti kokoa 98-104. Meidän kokemuksen mukaan ovat sen verran naftia mitoitusta, etten tuota pienempää kokoa uskaltaisi enää ottaa - tuskin se menisi enää kesällä. Minunkin poikani on mallia hoikka, eikä mitenkään pitkäraajainen, mutta silti Nextin vaatteet ovat hänellä kokoa isompia kuin muut samaan aikaan käytössä olevat merkit (poikkeuksena Polarn o. Pyret, joka on mielestäni naftia mitoistusta myöskin).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei pystyykö Nextille maksamaan S-Pankin Visa Debitillä?

Mä oon vähä hukassa näitten korttien kans :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nextin sivuilla kun on lasten kenkien kokotaulukko, niin katsotaanko siitä taulukosta lapsen jalkaterän pituutta vastaavasta kohdasta se kengän koko ja siihen on automaattisesti laskettu jo käyntivara, vai lisäänkö mä itse sen käyntivaran jalkaterän mittaan ja katson sit sen "isomman" senttimäärän kohdalta sen kengän kokonumeron?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Tuota jalanpohjataulukkoa ei olekaan ollut vielä silloin, kun viimeksi tilasin Nextiltä kenkiä. Mittasin viime syksynä tilatuista kengistä sisäpohjan mitan. Koon 8 kengissä se oli n. 16,5 cm, joten taulukon kuvan perusteella olettaisin, että käyntivara on otettu taulukossa huomioon, eli voit ottaa sen koon, joka on merkitty isovarpaan yläreunan kohdalle.

 

Täytyisikin käydä tilaamassa tytölle kesäksi kenkiä. Meillä on ollut jo kahtena edellisenä kesänä Nextin pumps-kenkiä käytössä ja olen ollut tyytyväinen hinta-laatusuhteeseen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Ilman sun kommenttia oisin tilannut liian isot! Joten iso kiitos sulle!! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja musta Nextin vaatteet on tosi reilua mitoitusta :). Varsinkin meidän pitkälle hoikalle pojalle paidat ovat aina ihan tajuttoman löysiä ja huonosti istuvia.

 

Mutta housut ovat ihania, kestäviä ja käyttökelposia. N

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tilasin toissapäivänä ekaa kertaa vaatteita Nextiltä. Eilen oli paketti lähtenyt matkaan ja jo tänään oli perillä! :o:blink: Edes Suomen sisällä paketit ei kulje näin nopeesti, huippua!

 

Aijuu ja oli ne vaatteetkin ihania, piti vaan tota nopeaa toimitusaikaa tulla hehkuttamaan :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nextin ulkovaatteista kokemusta? Ovatko reilumpaa kokoa kuin sisävaatteet?

Mietin yhtä takkia et otanko vajaa 90 cm neidille 86/92 vai 92/98, kun en halua hirveetä kasvunvaraa kuitenkaan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now