Rudy

Next vaatteiden tilaus

282 posts in this topic

Nextin englanninkielisiltä sivuilta löytyi lastenkenkien kokotaulukko:

 

Shoe sizes

 

Taidan tilata muksuille tuolta takit ja kengät talveksi kauppa- ja kyläilyreissuille. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ongelmitta kyllä, maksutta ei. Palautin juuri miehelle tilaamani farkut sinne, postarit meni omasta pussista...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noitten postimaksujen takia tulee tosi moneen kertaan syynättyä tilaus ennen kuin hyväksyy sen, en oo palauttanu mitään mitä oon tilannu... tekis mieli tilata itelle rintaliivejä kun on isompia kuppeja (ja nättejä!) mutta en ala takaisin palauttamaan mielelläni... :( En oo sitten isommalle lapselle tai aikuisille tilannut kun en yhtään tiedä mitä kokoja vastaisivat.

 

Joulu/talvivaatetilaus lähti muutama päivä sitten, lähemmäs 300 e hiipi mutta jotkut oli loppu niin tippuis siitä sitten useemman kympin alemmas. Sukkahousut on ollu tosi hyviä jalassa ja ne on halvempia kuin suomessa, esim. 10 e paketti jossa on 3 sukkikset, kpl hinnaksi jää 3,33 eikä sillä hinnalla hyviä sukkahousuja kaupasta helpolla saa. Ainakaan yhtä hyvin istuvia! :)

 

Tänään oli kerhokuvassakin noita vaatteita yllä, yhdisteltynä eri seteistä:

 

Samettiliivihame aplikaatioilla ja paljeteilla tuosta keskeltä ylhäältä, väri on paljon nätimpi luonnossa ja liilat sukkahousut pienillä ruseteilla siitä vierestä:

http://www.nextdirectory.eu/page.asp?b=X44&p=776&o=2

Harmaa body vaaleanpunaisilla koristereunoilla tästä keskellä ylhäällä olevasta "Pink and Gray Check Pinafore" eli vaaleanpuna-harmaasta liivihamesetistä:

http://www.nextdirectory.eu/page.asp?b=X44&p=780&o=2

 

Liivarisetin oma body oli hukassa, olis ollut tosi nätti sekin kuvassa...

 

Vitsit kun niillä on niin paljo kaikkea nättiä aina... *huokaus* :lol:

 

Muoks. oon ylpee itestäni, teki niin mieli tilata tytölle ihana joulumekko hupulla tuolta mutta sain pidettyä näppini kurissa, meillä on mekko joka toivottavasti mahtuu vielä 2 kk päästä, en siis tuhlannut ostamalla ylimääräistä.... mut kyllä teki mieli!

Edited by Sleeping Sun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nyt on ihan pakko kommentoida NEXTiä kun ÄRSYTTÄÄ niin älyttömästi!!!

Tilasin Nextiltä elokuun lopussa vaatteita yli 200 eurolla. Kaksi vaatetta tuli noin viikossa, loput eivät vielä tänä päivänäkään ole saapuneet. Laitoin mailia asiasta, jolloin he lupasivat hyvittää kadonneet ostokset luottokortilleni. No, hyvittivät sitten ne KAKSI vaatetta jotka olivat tulleet. Reklamoin asiasta uudestaan, ei vastausta. Reklamoin kolmannen kerran (tässä vaiheessa uhkasin jo tehdä valituksen kuluttajavirastoon ja karhuta saataviani luottokorttiyhtiön kautta). Tähän mailiin vastattiin aika pikaisesti, myönnettiin virhe ja luvattiin hyvittää puuttuva summa luottokortilleni välittömästi. Tämän mailin sain 17.10. Tänään muistin tsekata verkkopankista luottokorttitilini tilanteen ja arvatkaapa vaan oliko siellä mitään hyvitystä, no ei!

Laitoin saman tien sinne mailia asiasta, mutta ei kai tässä auta muu kuin tehdä valitus luottokorttiyhtiöön. Ihme touhua kyllä, ja joka kerta mailiin on vastannut eri ihminen. Ehdottomasti surkein nettikauppakokemukseni EVER, vaikka vaatteet ovatkin ihania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ No ohhoh! :o Toivottavasti saat rahasi takaisin!

 

Minäkin pistin viime viikolla ensimmäisen Next-tilaukseni vetämään. Pojulle ostin nämä ja tytölle nämä. Eli tuollainen "kokeiluluontoinen" paketti. ;) Toivottavasti tulevat perille ja ovat sopivia.

 

 

(Paketti tuli tänään perille. Pojan kengät ovat juuri passelit ja tytön pöksyt ihanan laadukkaan tuntuiset, mutta vielä pari kolme senttiä liian pitkät.)

Edited by Isabelleza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tämän ketjun innoittamana laitoin tilauksen menemään.. Ja olen tyytyväinen! Isohko :rolleyes: vaatetilaus saapui n. viikossa, maksussa kaikki meni niin kuin pitikin ja ennen kaikkea - vaatteet ovat ihania! Taidan tilata tuolta jatkossakin, jos vaatteet osoittautuvat käytössä kestäviksi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Ainakin mitä meillä on ollut käytössä (ja heitän kaikki aina kuivausrummun kautta vaikkei suositellakaan...) niin tosi hyvin ovat kestäneet, eivät nyppäänny ja vanu ja kierry, vaan on riittävän paksua kangasta. Vain muutama vaate on ollut tosi ohutta kangasta, kaikki muut tosi hyvälaatuisia! Ja aplikaatiot on riittävän tiukasti kiinni, samoin nepparit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hups, nyt lähtee sitten yli 200€ tilaus :P No siinä on kaverin tytölle ja joululahjoja. Onko kellään jäänyt tavaraa jälkitoimitukseen? Tuleeko tavarat sitten kahdessa vai yhdessä osassa. Mulla on nyt pari tavaraa jossa lukee että tulee 1-2 viikon päästä ja mietinkin tuleeko koko tilaus sitten vasta kun noi tavarat on saapuneet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Haa, jännä juttu... Itse yritin tilata tässä yksi päivä typykälle lisää vaatetta ja paria tuotetta ei löytynyt varastosta, vaan lupailtiin saapuvaksi 1-2 viikon sisällä. Kun sitten varsinaisesti tein tilausta, niin nuo "jälkitoimitustuotteet" näyttivät punaista = sold out. Häh?! :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hups, nyt lähtee sitten yli 200€ tilaus :P No siinä on kaverin tytölle ja joululahjoja. Onko kellään jäänyt tavaraa jälkitoimitukseen? Tuleeko tavarat sitten kahdessa vai yhdessä osassa. Mulla on nyt pari tavaraa jossa lukee että tulee 1-2 viikon päästä ja mietinkin tuleeko koko tilaus sitten vasta kun noi tavarat on saapuneet.

 

minä tilasin joitakin viikkoja sitten isohkon tilauksen ja tuli pana pakettina muutaman päivän välein. eli luultavasti et joudu kaikkia vaatteita sitä paria viikkoa odottamaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
^ Haa, jännä juttu... Itse yritin tilata tässä yksi päivä typykälle lisää vaatetta ja paria tuotetta ei löytynyt varastosta, vaan lupailtiin saapuvaksi 1-2 viikon sisällä. Kun sitten varsinaisesti tein tilausta, niin nuo "jälkitoimitustuotteet" näyttivät punaista = sold out. Häh?! :huh:

 

Mulle kävi lopulta ihan samoin, joten ei jäännyt mitään jälkitoimitukseen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei - pikaista apua:

 

Kannattaako 2,5 -vuotiaalle pojalle ottaa ulkovaatteista / vaatteista koko 2-3 yrs vai 3-4 yrs ? Meneekö tuo viimeinen liian isoksi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

^mä ottasin 3-4 koon. mutta riippuu tietty vähän siitä minkä kokoinen poitsu teillä on ;)

 

edit. meidän 86 senttinen 1,5 vuotias käyttää nextin 2-3 kokoa. kasvunvaraa niissä on mutta edellinen koko taas on nafti.

 

meidän vähän yli metrin mittainen 3,5 vuotias käyttää kokoa 4-5 ja vaatteet on just oikeaa kokoa.

Edited by Mamalicious

Share this post


Link to post
Share on other sites

^KIITOS vastauksesta! Ja esimerkeistä, ne auttoivat!

Onhan se kivempi tilata isompi vaate, joka menee joskus myöhemmin kuin liian nafti vaate. Yläosista pojalle on hyvä 98cm ja housuista taas 86-92 lahkeen pituudesta riippuen. Vaikka onkin mahakas äijä, niin jotenkin 98 housut meinaavat tippua jalasta :rolleyes: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nyt tuli mun paketti. Postilaatikossa oli sellasset laput jossa luki että teille on tullut kirje joka ei mahdu postiluukkuun :rolleyes: Joo, ei varmaan mahdu kaksi tollasta jätti säkkiä jossa on mm kolmet kengät ;) Nö postista ihan kätevästi sain ne sitten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos tavaraa tulee jälkitoimituksena ja useammassa erässä, onko postikulut kuitenkin samat kuin jos vaatteet tulevat yhdessä erässä?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jos tavaraa tulee jälkitoimituksena ja useammassa erässä, onko postikulut kuitenkin samat kuin jos vaatteet tulevat yhdessä erässä?

 

Kyllä, mulla tuli samalla kertaa kaksi pussillista tavaraa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now