Rudy

Next vaatteiden tilaus

282 posts in this topic

mitenkäs nuo kenkien koot menee? Mikä vastaisi kokoa 22?

muoks.löytyi tuolta aikaisemmalta sivulta :)

Edited by jenni81

Share this post


Link to post
Share on other sites
mitenkäs nuo kenkien koot menee? Mikä vastaisi kokoa 22?

muoks.löytyi tuolta aikaisemmalta sivulta :)

Mä tilasin kummitytölle just 22 ja otin 5. Katotaan kuinka reilut on :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tilasin vaatteita omille ja sukulaismuksulle joululahjaksi 19.11., mutta pakettia ei vieläkään kuulu... :unsure: Olisikohan syytä joulukiireissä vai missä? Visaa oli rokotettu 1.12., joten pitäisiköhän tässä vain kiltisti odotella vielä viikko ainakin? Ärsyttävää...

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Voi ei! Mä tilasin 4.12. eli nehän ei sitte ainakaan ehi jouluksi :( Lupasivat kyllä 10 päivän toimitusajan mutta sehän taitaa olla automaattinen vastaus varastossa oleville tuotteille.. Vai voisikohan toi Adelitan paketin viivästyminen johtua niistä Finnairin lakoista ku nehän kuulemma vaikutti/vaikuttaa ulkomailta tulevan postin kulkuun..?

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Hyvä pointti! Toivotaan, että viive johtuu vain noista lakoista ja paketit ehtisi perille vielä ennen joulua! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No niin, tänään saapui paketti postilaatikkoon. Tuosta jo arvasinkin, ettei paketissa ole kaikki tilaamani tuotteet. Yksi tuote luvattiin jälkitoimituksena, mutta myös kahden paidan setti puuttui, vaikka se tilauslistassa lukikin. Eipä auttanut muu, kuin laittaa sähköpostia ja kysellä perään. Vastausta saan sitten pahimmassa tapauksessa odotella sen 10 päivää, ellei enemmänkin... <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Toivottavasti ne laittais puuttuvat tuotteet pikana tulemaan! Ehkä mullakin on vielä sitte mahdollisuuksia saada paketti ennen joulua..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paketti onnellisesti kotona ja kaikki vaatteet oli mukana. Eli 6 päivää kesti tilauksesta paketin tulemiseen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meidänkin postilaatikosta löytyi tänään jälkitoimituksena tytön kaksi paitaa. Vielä odottelen yhtä paitaa pojalle...

 

Hieman vain ihmettelen, että miksi tilauspäiväksi oli merkitty 1.12.,kun tein tilauksen jo 19.11.?! :huh: Tuossa siis syy paketin (tai siis pakettien) viipymiseen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kevään ja kesän vaatteet löytyvät jo Nextin sivuilta. Eli kun talvialet alkaa kyllästyttää niin voi siirtyä jo kesävaatteiden pariin... :P:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

On vaan ihan epistä että ale tuoteita ei voi ostaa suomeen. Brittien omilla sivuilla on huiomat alet käynnissä talvimallistosta. Ja toinen ärsytys asian on että eivät myy enää noita kodin tavaroita tänne ollenkaan, murr. Ja kun valittamaan aloin niin noi uudet sivutkin on ihan syvältä enkä oikeen löytänyt kauheesti mitään kivaa kummallekkaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On vaan ihan epistä että ale tuoteita ei voi ostaa suomeen. Brittien omilla sivuilla on huiomat alet käynnissä talvimallistosta. Ja toinen ärsytys asian on että eivät myy enää noita kodin tavaroita tänne ollenkaan, murr. Ja kun valittamaan aloin niin noi uudet sivutkin on ihan syvältä enkä oikeen löytänyt kauheesti mitään kivaa kummallekkaan.

 

Sanasta sanaan meinasin tulla valittamaan samasta! <_< Siis juuri kun mä meinasin ekaa kertaa tilata noita kodintuotteita niin niitä ei saa. Minkä ihmeen takia ne meni tuon tekemään!

Ja ärsyttää kun myyvät tänne kalliimmalla, onko niillä kenties liikaa asiakkaita että pitää karsia vai mikä lie...

 

Mun mielestä tuo kevätmallisto oli kyllä pettymys. En löytänyt sieltä kyllä oikein mitään mieleistä...

Edited by Nessa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kävin katsomassa kevätmalliston ja muakin hieman ärsyttää sivuston uusi ilme... <_< Löysin (en siis tilannut kuitenkaan) pojalle pari kivaa t-paitaa ja tytöllekin ainakin yhdet ballerinat, mutta en oikein muuta. Ehkä pitää katsoa keväämmällä uudestaan läpi tuo tarjonta... Jos sitä sitten innostuisi enemmän. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Minäkin petyin mallistoon <_<

 

Minä myös, ei oikein mitään kivaa uudelle pienelle eikä esikoiselle, puhumattakaan äitiysvaatteista. <_< Ja uudistuneiden sivujen toiminta aiheuttaa täälläkin lievää ärtymystä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ketutuksn ketutus!

 

Oon parina päivänä viime viikkoina koittanut sekä omalla että miehen ( hänen luvallaan tietty :P ) luottokortilla tilata Nextiltä aivan ihanaisia vaatteita meidän pirpanalle, mutta joka kerta nettipankista tunnistauduttuamme nextin sivut valittaa, että korttitietomme ovat invalideja. Niiiin ärsyttääää. Taitaa sit jäädä kaikki ihanuudet vaan tilaamatta, sillä nyt toka kertaa ostoskoria täyttäessäni jo useammat suosikit oli jo loppuunmyyty. :angry: . Missä vika? Onks muut törmänneet samaan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne paidat, joita olen ostamassa Nextiltä, eivät ainakaan ole vielä loppuunmyytyjä... Mutta kysymys teille, jotka olette tilanneet SUKKIA, SUKKAHOUSUJA JA/TAI (LIPPA)HATTUJA... Ovatko nuo niukkaa, kokomerkintänsä mukaista vai reilua kokoa?

 

Toinen kysymys vielä koskien Nextin kenkiä... Tilasin talvella pojalle kivat kengät, jotka olivat ehkä aavistuksen reiluhkot kokoonsa nähden?! Minkälaisia kokemuksia KENGISTÄ teillä muilla on, eli ovatko passeleita vai reilun kokoisia? Nextin uusi kokotaulukko kenkien osalta on jotensakin kökkö, esim. koko 26 puuttuu kokonaan ja hyppäys on suoraan koosta 7=25 kokoon 8=27 (sori, jos kokonumerointi heittää hieman. Periaate on kuitenkin sama. ;) ) Mitähän kokoa tässä osaisi tilata, kun kesällä menee varmaankin noin koko 26? :huh:

Edited by Adelita

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tilasin perusvaatetta ison kasan pojille. Mun mielestä koot ovat aika reiluja. Tilasin kuopukselle (melkein 2v) kokoa 1,5-2v ja ne menevätkin isoveljelle (3v 3kk). Isommalle tilasin kokoa 2-3v ja ne saavat nyt odottaa hetken kaapissa pojan kasvamista. Meidän pojat ovat kyllä pieniä (esikko 93cm 12kg kuopus 83cm 11kg), mutta tilasin tosiaan heille ikäänsä pienempää kokoa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ketutuksn ketutus!

 

Oon parina päivänä viime viikkoina koittanut sekä omalla että miehen ( hänen luvallaan tietty :P ) luottokortilla tilata Nextiltä aivan ihanaisia vaatteita meidän pirpanalle, mutta joka kerta nettipankista tunnistauduttuamme nextin sivut valittaa, että korttitietomme ovat invalideja. Niiiin ärsyttääää. Taitaa sit jäädä kaikki ihanuudet vaan tilaamatta, sillä nyt toka kertaa ostoskoria täyttäessäni jo useammat suosikit oli jo loppuunmyyty. :angry: . Missä vika? Onks muut törmänneet samaan?

 

Sama juttu. Käyn parhaillaan kirjeenvaihtoa paikan kanssa siitä, mikä meni vikaan. Olen ollut yhteydessä Visaan, heidän mukaansa tunnistautuminen on onnistunut, mutta Nextin mielestä ei.

Edited by Sharonah

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aluksi tilaus onnistui hyvin ja pääsin jo maksamaan... Kunnes muistin, että minulla on enää kaksi lukua tallella pankin avainlukulistassa, jotka täytyisi siis säilyttää vaihtaakseni uuteen listaan, jota minulla ei siis vielä aamupäivällä ollut. Visa ohjasi minut siis pankkini sivuille vahvistamaan luottokorttiveloituksen. (Enpä ole ennen moiseen törmännyt netissä Visalla maksaessani?! :mellow: )

 

No, illalla yritin uudestaan ja vielä äskenkin, mutta nyt Nextin sivut vain ilmoittavat "häiriöstä", kun yritän siirtää tuotteita ostoskoriin. Onko tuo vika vain minulla ( :rolleyes: ) vai teillä muillakin? Ärsyttävää! Yksi pojalle haluamani paita oli jo loppuunmyyty, joten nyt pelkään missaavani kaksi muutakin kivaa vaatetta... <_<

Edited by Adelita

Share this post


Link to post
Share on other sites

^aika monessa paikassa visa ohjaa nykyään vielä varmistamaan tunnuksilla. en tiiä miksi, mutta hyvä juttuhan tuo on.

 

Mahtaakohan Pariisissa olla Nextin liikettä?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vihdoin viime viikolla onnistuin tekemään tilauksen.. Nyt vaan postia odottelemaan!

Meidän pirpana on aika sirpakka, joten hieman arveluttaa meneekö nuo 1½-2 v kokoiset vaatteet vasta syksyllä... Tyttö on nyt siis 1v9kk ja lokakuun neuvolassa painoi tasan 10kg ja oli 80,5cm pitkä...

 

Sharonah: Mukava, kun joku jaksaa olla aktiivinen ja reklamoida. pitäis varmaan itsekin tsempata kuluttajana :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Laitoin tänään esikoiselle päälle 1 ½ -2 v. -kokoiset collegehousut ja ne on leveähköt, mutta pituudesta tosi hyvät :rolleyes: . Kokeilin hänelle t-paitaa, joka oli 2-3 v ja se roikkuu polvissa, hartian kohdat lähes kyynerpäissä...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jep, nyt onnistui tilaus! :) Ja tuo Visan pyytämä verkkopankkitunnistautuminen kävi kätevästi. Mulle tuo oli vaan uusi juttu, vaikka edellisen kerran tilasinkin Visalla muistaakseni joulukuussa?!

 

Pojalle sain kaksi kivaa t-paitaa ja tennarit, tytölle löytyi myöskin ihana kesäpaita ja ballerinatossut. ^_^ Nyt vain odotellaan pakettia...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now