Rudy

Next vaatteiden tilaus

282 posts in this topic

Pitää tulla kehumaan: tein tilauksen viime tiistaina ja paketti tuli tänään (maanantai)! Tosi nopeaa toimintaa, siis. Ja vaatteet (kesävaatetta 12-18 kk pojalle) on ihania, vaikuttavat tosi pehmeiltä ja hyvälaatuisilta. Tykkään, aika monta tilausta on jo Nextille tehty :)

Edited by Kerttu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on tullut muistaakseni aina tuo Verified by Visa (tupas-tunnistautuminen) kun olen sen pankkini sivuilta valinnut, olin itse meinaan ekalla kerralla Gymboreelta tilatessani ällikällä lyöty kun ei mitään tunnistautumista ollutkaan...!!!

 

Eli voi olla myös omista valinnoista pankin sivuilla, tai pankin tekemistä muutoksista Visa-asetuksiin johtuvaa tuo Tupas-tunnistautuminen :)

 

Mutta minusta se on ehdoton plussa, olen itse valinnut asetuksistani että kaikilla mahdollisilla sivustoilla olisi minun korttini kohdalla käytössä tuo tunnistautuminen koska en halua pienintäkään mahdollisuutta mahdollisesti korttini hukattuani että sillä joku makselee netissä ostoksia... :D Tosi näppärä on käyttää kyllä!

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ny ne sit saapui paketissa!! :D

 

Olipahan vaan leveitä ja pitkiä pukimia, taitaa brittilapsoset olla vähän eri mitoissa kuin meidän muru... Noh kasvunvaraa... (luulin kyllä katsoneeni että 86 koko oli se 1,5v-2v mutta vaatteissa lukee 92cm ja sama vuosiluku) Joka tapauksessa ihania vaatteita!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minkä kokoisia vaatteita tilaisitte tämänkokoisille lapsille?

 

Tyttö 3 v.: 93 cm, 14 kg, käyttää vaatekokoa 98

Poika 1 v.: 78 cm, 11 kg, käyttää vaatekokoa 86

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Suosittelisin tytöllesi kokoa 2-3 years (muistaakseni merkittiin noin). Tilasin tuota kokoa omalle tytölleni, joka on nyt n.92 cm pitkä ja käyttää tuon koon (92) vaatteita. Kesällä menee varmaan jo 92/98 vaatteet, joten tuo Nextin 2-3 y koko on varmaan myöskin passeli, ellei vielä jopa hieman reilu, mutta sinun tytöllesi varmaan jo siis sopiva. :)

Edited by Adelita

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostin viime kesänä Lontoon reissulta pojallemme Nextin vaatteita kokoa 1,5-2 years (86-92cm). Poika oli toukokuussa (1v.) 77cm, 1 1/2-vuotiaana marraskuussa 83,3cm. Nuo vaatteet ovat olleet nyt talvella tosi passeleita, nyt (1v 9kk) poika on n. 87cm pitkä. Laitoin juuri kesävaatteita tilaukseen, ja otin jo seuraavan koon eli 2-3 years (92-98cm), kuten olen ostanut muiltakin merkeiltä. :)

 

Eli Naddan lapsille suosittelisin ainakin pojalle kokoa 1,5-2 years, tytöstä en osaa ihan varmaksi sanoa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minäkin petyin niin tuohon uutees sivustoon. Tosi sekava ja ainakin meidän koneella paljon hitaampi kun se edellinen.

 

Ehkä mä kuiteski teen kesällä-syksyllä reissun Lontooseen ja käyn ostoksilla...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tilaus perillä. Kaikki vaatteet ihanampia kuin kuvissa ja kengätkin on just eikä melkein oikein kokoisia. Olen oikein tyytyväinen! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saatteko te muut lisättyä nyt tavaraa Nextin ostoskoriin? Mä olen yrittänyt sekä eilen että tänään tehdä tilausta mutta aina kun yritän täyttää ostoskoria saan errorviestin <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ En tiedä tuleeko vastaus jo myöhässä, mutta testasin äsken tilannetta ja homma toimii. Olisiko päivällä ollut vain kyse jostakin tilapäisestä häiriöstä? Joskus sivujen päivittämisen tms. säätämisen aikaan tilaaminen ei aina onnistu. Itselleni kävi samoin muutama viikko sitten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos vastauksesta Adelita. Mulla ei toimi vieläkään Firefoxilla, mutta Explorerilla tuntuu pelittävän <_< No pääasia että saan tilauksen vetämään.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Hm... Meillä on käytössä Firefox... Entä jos tuon Firefoxin päivittäisi uusimpaan versioonsa? :mellow: Mutta toisaalta, jos tilaaminen onnistuu Explorerillakin, niin mikäpä siinä. Pääasia on kuitenkin se tilaaminen! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nextille on tullut uusia kesävaatteita. :) Löysin jo monta aikas ihanaa pukinetta sekä pojalle että tytölle, vaikka tilausta en tosin vielä tehnytkään. Ja Pipsa Possuakin löytyy taas! ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

mä en ymmärrä... en saanut syksyllä tilausta tehtyä ja nyt tehtiin miehen nimiin uusi rekisteröinti, ja pääsi maksussa siihen kortin varmistuksen onnistumiseen josta pitäisi palata nextin sivuille - no siinä tulee tämä teksti

A problem has occurred and we are unable to complete your request.

We are working to restore the service as soon as possible, so please try again later.

Our apologies for any inconvenience this may cause.

 

sama juttu syksyllä. Ja olin silloin nextiin yhteydessä ja ne ei osanneet auttaa!!! :blink: tekivät kaikkia ehdotuksia että mitä voin koettaa, mutta ei. Ei ollut missään mitään virhettä.

 

onko kellekkään muulle käynyt noin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

vastaan itselleni, että näemmä on.. ja siis tosiaan onnistui tuo pankki tunnuksin tunnistautuminen syksyllä ja nytkin. etä vituttaa kun käytti aikaa ja rahaa olis menny niille paljon niin nyt ei onnistu :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sinne käy kai vaan luottokortti?

 

Mulla oli sama ongelma, mutta sit latasin Mozillan ja sillä toimi heti. Sama juttu muuten tän foorumin kanssa.

 

Mitenköhän sitä saa päivitettyä IE:n...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itse olen käyttänyt www.viaddress.com:ia muutaman kuukauden Jenkkilästä ostettujen tavaroiden toimitukseen, ja olen aika tyytyväinen. Ostelen yleensä Amazonista tai eBaysta.

 

www.viadress.com rekisteröinti on ilmaista. Sieltä saa oman USA-osoitteen, jota voi sitten käyttää jenkkiläisissä kaupoissa shoppailuun, ja sitten Viaddress postittaa paketin Suomeen.

 

Mikäli myyjä ei kelpuuta kansainvälisiä luottokortteja, Viadress voi maksaa tuotteen ja postittaa sen sitten. Tästä ei kerry mitään mitään lisäkuluja, pelkät postimaksut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kävin kurkkimassa ja kyllä! Nextillä on jo syysuutuuksia myynnissä. :give_heart: Bongasin heti molemmille naperoilleni muutaman ihanan paidan. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä tein juuri pari päivää sitten kunnon tilauksen, niin vauvalle kuin esikoisellekin ihania syysvaatteita. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now