Sign in to follow this  
Followers 0
AnneJ.

Lastesi nimet?

982 posts in this topic

Scarletin lapsilla kivat ja sointuvat nimet! :)

 

Kiitos nimikehuista, otan vilautuksen pois pian :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voih, sekä Elenan että Scarletin lapsosten nimet jäivät näkemättä :girl_sad:

Voisko saada yv:llä, voin sitten vastineeksi laittaa omieni nimet, niitä en ole koskaa täällä edes vilauttanut. :girl_wink:

Kuitenkin vilautatte taas kun olen töissä tms.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi miten kauniita nimiä täällä! :girl_in_love:

Nyt kun oon käynyt urkkimassa täällä niin vilautetaan meidänkin murusten nimiä eli:

'''''' vilautus pois ''''''''

 

Mitään tiettyä kaavaa ei ollut nimiä valittaessa, nuo vaan tuntui niiltä oikeilta :girl_smile:

Edited by mariia84

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kauniit nimet Girouetten pojilla :)

Meillä kans pojan nimet, kaikki kolme itse asiassa, kulkee suvussa.

 

Laiton Nevenille yksäriä, voin laittaa muillekin haluaville. En viitsi täällä yleisellä puolella pitää nimiä nähtävinä kovin kauaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jospa minakin laitan hetkeksi meidan poikien nimet?! Me ollaan siis moku-perhe ja nimien oli istuttava seka suomen etta englannin kieleen.

 

 

Viuuuhhhh ja Vauuuuhhhh

Edited by Burberry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aattelin jo että mariia84 on yks mun kaveri, mutta mun kaveri vanhempi lapsi on poika ja nuorempi tyttö. Etunimet vaan mätsäs aika hyvin, toisia nimiä en muista.

 

Burberryn lasten nimet on kyllä ihanat ja istuis meidänkin perheeseen tosi hyvin. :lipsrsealed: Mistä tuon toisen pojan toinen nimi tulee, en ole koskaan kuullut?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niin taitaa olla, minusta ihan kivat nimet, mutta ajattelin että yhdistelmänä aika harvinainen :girl_smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Niin varmaan onkin, toinen nimi kuitenkin vanhempaa mallia ja toinen aika uusi. Mä nyt oon aina piutpaut välittäny siitä, että nimien pitäis olla samaa kastia :girl_wink: Tai me tykättiin niin, että lapsilla olis pehmeet nimet ja helposti lausuttavat. Niin ja tuo pojan nimi oli ainoo mistä päästiin yhteisymmärrykseen miehen kanssa..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos nimikommenteista! :girl_in_love:

 

 

 

Pikkuveljen toinen nimi on itseasiassa kaytossa kutsumanimena. Tulee miehen isalta, nimesta Leo, amerikkalaisittain lausuttuna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok,kivasti keksitty muunnos.

Tuo toisenkin pojan toka nimi on ihana :lipsrsealed: ja uudempi tuttavuus, mutta naikkareissa tai jossain muualla olen sen jo aimmin kuullut. Vaikka meille kyllä kävis mikä tahansa noista teidän lasten nimistä :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vilautanpa meidän tytön nimeä:

 

*viuuh*

 

Nimi oli mietittynä jo ennen kuin olin raskaana! :girl_crazy:

 

muoks. ohi on

Edited by johannem

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  
Followers 0