Sign in to follow this  
Followers 0
AnneJ.

Lastesi nimet?

982 posts in this topic

Paljastetaan täältäkin. Eli meidän pikkumiehen nimi on ------------

Etunimi tulee ihan vaan, kun tykättiin nimestä. Toinen nimi kulkee mieheni suvussa jo ties monennetako sukupolvea. On aina annettu esikoispojalle toiseksi nimeksi. Ja kolmas nimi on mieheni isoisoisältä. Haluttiin yksi nimi vähän kauempaa suvusta ja tuo jotenkin sopi hyvin.

 

Paljastus ohi

Edited by LilleriLalleri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesse Janne Viljami

Janne tulee edesmenneeltä pikkuveljeltäni ja Viljami kiertää miehensuvussa isältä pojalle jo neljännessä polvessa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heta --E-- --E--

 

Jo kauan ennen kuin olin edes raskaana päätin, että tyttömme nimeksi tulee Heta. Tämä siksi, että minun isäni mummon nimi oli Heta ja äiti olisi aikoinaan halunut antaa minulle tämän nimen, mutta isä ei sitä silloin hyväksynyt. Tykkästyin tähän nimeen kovasti ja harmittelin, etten itse sitä aikoinaan saanut, joten tyttömme saa nyt kantaa tätä nimeä. Muut nimet ovat ihan sattumaa.

 

Myös uuden tulokkaan nimi (sekä tytölle että pojalle) alkaa olla jo pikkuhiljaa selvillä, mutta sitä ei paljasteta vielä.

 

Muoks. Koko nimen vilautus ohi, mutta jätetään tuo kutsumanimi nyt vielä kuitenkin näytille

Edited by silkkipusero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi harmi kun missasin monen lapsukaisen nimet. Isabellezan kaksoset olisivat kiinnostaneet.

 

Stalkkeripelossa en oman poikani nimeä julkaise :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meidan tyttoa ehdittiin kutsua jo monella nimella, ensimmaisen viikon han oli Roosa Lumia, sitten Briitta Kanerva, mutta lopulta nimeksi rekisteroitiin Veera Kanerva. Ma oisin edelleen tykannyt ehka enemman tuosta Briittasta, mutta mies ei oikein lammennyt sille <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aada Emilia Kaarina. Ekat nimet ihan vaan ku tykättiin niistä, kolmas nimi on mulla, ja mun äidillä toisena nimenä, niin siitä "tehtiin" sit typyllekin yksi nimi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Iisak on ihana nimi! Jos meille olis tullut poika, olisin halunnut antaa nimen Isak (yhdellà iillà).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Alya & Evestiina :)
Nyt on pakko tunnustaa ääneen tyhmyyteni. Mä luulin ensin, että pomin tytön nimi on Alya Evestiina. :lol:

Oikea nimi on tosi kaunis!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nyt on pakko tunnustaa ääneen tyhmyyteni. Mä luulin ensin, että pomin tytön nimi on Alya Evestiina. :lol:

 

:D

 

Mun mielestä toi Alya Evestiina olis tosi kiva B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nyt on pakko tunnustaa ääneen tyhmyyteni. Mä luulin ensin, että pomin tytön nimi on Alya Evestiina. :lol:

Oikea nimi on tosi kaunis!

 

voih! Mä ajattelin että pomilla on kaksi tytärtä nimiltään alya ja evestiina :rolleyes: mietin vielä että kappas, onpas tuttuja!

 

*lähtee häpeämään ihan oikeasti*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miumiun pojalla ihana ensimmäinen nimi - miten keksitte/päätitte tuon? En ole koskaan kuullut kenelläkään, mutta mies ehdotti tuota kerran(!).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meidän poika on *vilautus ohi*. Ensimmäinen nimi oli miehen edesmenneen isän kutsumanimi, mutta meillä se ei ole kutsumanimenä, vaikka ensimmäinen nimi onkin.

Edited by höpöli

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihana :) Mistä Höpöli tuo teidän pojan kutsumanimi on peräisin, kun en ole koskaan kuullutkaan?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  
Followers 0