Heidijohanna

Missä tapasit ulkomaalaisen kumppanisi?

49 posts in this topic

Tälläistä ajattelin kysyä, olen utelias ;)

 

Itse tapasin mieheni World of Warcraft pelissä. Näitä WoW pareja tuntuu olevan täällä Oulussakin useita, ei ole enää niin kovin erikoista että pari tapaa pelaillessa :D Matkalaukkuelämää jaksettiin vuosi kunnen tehtiin päätös siitä että mies muuttaa Suomeen.

Edited by Heidijohanna

Share this post


Link to post
Share on other sites

joo ei munkaan vastaus tänne oikein kuulu :lol: nimimerkillä. lukihäiriö ja hahmotusvaikeus :lol:

Edited by Nappula

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Totaalisen ot, mutta mä en oo yhtään tajunnu, että te ette molemmat oo "suomikulttuurista". :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei oo kaikki tainnut huomata että tää on monikulttuurisuus-osastossa :D Kai, mistäs mä tiiän :P

 

Mut anyways, me sattumalta törmäiltiin baareissa pariinkin otteeseen, ennen kuin juttu lähti käyntiin B)

Edited by Suvi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä ainakin tajusin vasta nyt, että eihän tää ollutkaan pelkästään tuon otsikon Perhe-elämää alla vaan vielä erikseen monikulttuuristen alla. Poistin siksi oman vastaukseni :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No niinpäs näkyy. Tätä oli niin helppo klikata, kun joku oli vasta vastannut... Nyt inkkumaa sai sydärin turhan takia :lol: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Heh, no onneks nitrot auttoi. Mä muistelin, että meidän miehillä oli samat nimetkin (vai oliks se Meibelin miehellä, vai kaikilla...), niin siitä ihmettelin... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heh :D

 

Muokkasin tuota kysymystä vähän että näkyy ulkomaalainen siinäkin ;) Eipähän tule lisää sekaannuksia. Jos tälläistä postia ei ole tuolla perhe-elämän kohdalla niin vois aloittaa. Ihan mielenkiintoista tietää missä ihmiset tapaavat elämänkumppaninsa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iron Maiden Fan Club foorumilla.

Monia pareja muodostunut varsinkin tuolla foorumilla Maidenin ansiosta :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kesätöiden kautta tapasin tulevan mieheni, tosin en nyt tiedä voiko Ahvenanmaasta puhua näin...ollaan niinkus puun ja kuoren välissä, vaikka suomea onkin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2kk reissussa Yhdysvalloissa tapasin ja mieheni lähti reissuun mukaan ja myöhemmin tuli käymään suomessa ja lopulta sai nhänet suostuteltua muuttoon suomeen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä olin opiskelijavaihdossa Ruotsissa kun tapasin mieheni.

Valmistumiseni, työkuvioiden jne jälkeen aloitettiin keskustelu "lopullisesta" kotimaasta ja jäimme Suomeen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Enkö mä olekkaan vastannut tähän...

Asuin Irlannissa ja lähdin 2 päivän lomalle toiselle puolelle maata, sitten törmäsin miehen ja se oli menoa sitten...

Jäin sitten miehen kaupunkiin, otin lopputilin töistä ja kaveri toi suurimman osan mun tavaroitsta.

Asiat tapahtui vähän vauhdilla... :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olin Espanjassa työssäoppimassa opiskelujen kautta ja siellä tapasimme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helsinkiläisessä baarissa.

 

Mies oli töissä Suomessa, kun tapasimme. Nyt ollaan muutettu jo miehen töiden perässä pois Suomesta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Netissä tapasimme eräällä yhteisösivustolla, molemmat asuimme ja asumme Suomessa. 80km oli välissä kunnes 11kk seurustelun jälkeen muutin lopullisesti miehen paikkakunnalle ja aloitimme asumisen saman katon alla. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pikkukylän paikallisessa baarissa. Mies on tullut töiden perässä Suomeen ja nyt taitaa olla ihan jäädäkseen :D

Edited by akke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now