Heidijohanna

Missä tapasit ulkomaalaisen kumppanisi?

49 posts in this topic

Opiskelin hänen kotimaassaan ja siellä eräissä opiskelijapippaloissa, kaverin kaveri :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

"kirjekavereita" tosin email versiona. Mies oli Irakissa USA:n joukoissa (Marine). Tuli Suomeen ja jäi. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suomessa mekin tavattiin, kun yhteinen ystävä esitteli meidät. Siinä vaiheessa avokki oli asunut muutaman vuoden Suomessa ja oppinut suomen kielen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tavattiin avokin kanssa ollessani vaihtarina. Hän tuli itse maahan lomailemaan ja tapaamaan sukulaistaan - yksi ilta yhdessä ja loppu onkin historiaa :) Tällä hetkellä asumme jälleen uudessa maassa, ei edelleenkään kummankaan kotimaassa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tapasin mieheni Tagged.comissa :D Tavattiin 2009, seurustelemaan alettiin 2010, naimisiin 2011, vauvalle lupa 2012 :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opiskellessa Skoteissa halusin tavata muitakin ihmisia kuin omia kurssi kavereita ja menin netti treffeille. Siita se sitten lahti. Taalla ollaan vielakin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miehen kotimaassa, eli molemmat opiskeltiin samassa yliopistossa. Yks yö oltiin juhlimassa ja törmättiin toisiimme, siitä asti ollaan oltu yhdessä :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aasiassa, ei kummankaan kotimaassa. Olin edellisenä iltana tullut vasta tullut ko. maahan. Olin aikas hukassa. Miehen kaveri sattui näkemään minut vierastalossa, jossa kaikki kolme asuimme. Hän pyysi minua mukaan syömään illalla heidän kanssaan ja lähdin. Ensimmäisenä iltana ei tapahtunut mitään, mutta jostain kumman syystä yöllä en saanut unta, kun vain mietin, että tuo mies on elämäni mies. Vaikka aloimmekin siten samointein seurustella, niin ihan suoraviivaisesti kaikki ei kuitenkaan käynyt, mutta mutkien kautta tässä sitä nyt ollaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erasmus-vaihdossa ei-kenenkään-maalla, oltiin naapureita opiskelijakämpissä ja opiskeltiin myös samassa yliopistossa. Tylsien sunnuntai-iltapäivien teehetket johtivat huomaamatta seurusteluun. Viimeiset kymmenen vuotta ollaan asuttu miehen kotimaassa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miehen kotimaassa yhteisen tuttavan syntymäpäiväjuhlissa. Olin ollut vaihtarina ko. maassa pari vuotta aiemmin ja palasin kesäksi tapaamaan tuttuja. Vaihtarivuoteni aikana asuimme parin lähiön päässä toisistamme, mutta emme kuitenkaan tavanneet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baarissa Lontoossa jossa edelleen asumme, huhtikuussa tuosta kohtaamisesta tulee jo 16 vuotta  :girl_pinkglassesf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deittipalstallapa hyvinkin. Mies aloitti keskustelun ja oli niin fiksun ja kiltin oloinen, että olin parissa päivässä myytyä naista.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tapasimme kaksi viikkoa sen jälkeen kun muutin miehen kotimaahan opiskelemaan. Olimme kämppikset, mutta meno muuttui romanttiseksi hyvin äkkiä. :girl_pinkglassesf: Yhdessä ollaan oltu yli kolmetoista vuotta ja nykyään asumme Suomessa. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aupairvuotenani Ranskassa, hän on samassa työpaikassa kuin mitä aupairperheeni isäntä. Firman juhlat melko pian Ranskaan lähtöni jälkeen oli eka kerta kun tapasimme, suhde alkoi vasta noin 9kk myöhemmin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now