Karita

milloin plussasit?

1126 posts in this topic

Dpo 10 ja dpo 11 tavallisiin liuskatesteihin tuli roskishaamut, varsinaisena testiaikana ei näkynyt mitään. Dpo 12-13 viiva ilmestyi ihan testiaikana, oli tosin aika vaalea. Dpo 14 tein digitestin, joka oli positiivinen, ja liuskatestin, jossa oli ihan selvästi näkyvä viiva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tasan 5viikkoa edellisten menkkojen alusta clear blue digital näytti raskaana 3+ :lipsrsealed: Aiemmin en testaillukaan kun aattelin et menis ainakin puol vuotta pillereiden lopettamisesta ennen ku tärppäis, mutta yk3 tuotti siis tuloksen:rolleyes: Kerrasta kyllä uskoin, sen verran on ollu väsymystä, etomista ja rintojen arkuutta ilmoilla...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Testasin kp 30/30 ja vahvan plussan sain. Sen jälkeen oon tehnyt kaikenmoisia testejä, viikkonäytöllinen näytti viikonloppuna 2-3 viikkoa raskaana. Tällä hetkellä varmistelen tilaani tekemällä kaapissa lojuvia ovistestejä. :girl_sigh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Testasin kp 28/24-31, dpo16. Yleensä mulla oli luteaalivaihe 12-13pv. Apteekin omalla testasin ja sain selkeän plussan, mutta viiva ei ikinä vahvistunut kontrolliviivaa vahvemmaksi vaan jäi aina vähän hailakammaksi, vaikka illalla testasin uudestaan samanlaisella testillä. Jäljelle jääneitä ovisliuskatestejä kokeilinkin monen monta kertaa tuon jälkeen, muistaakseni jopa jonnekin dpo30 asti. :girl_crazy: Oli vaan niin kiva katsella kuinka testiviiva pärähti tummaakin tummemmaksi niihin liuskoihin. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tällä kertaa haalea, mutta selkeä plussa pärähti herkkään testiin kp 25/28-29, dpo 10. Olin aika yllättynyt, sillä esikoisesta raskaustesti näytti haaleaa plussaa vasta kp 32.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kp 28/28, oireiden perusteella osasin epäillä tulosta positiiviseksi ja olihan se. Clearbluen viikkonäytöllinen testi näytti raskaana 2-3. Tein vain tuon yhden testin, kun tulos oli noin selvä kerrasta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaksi viivaa pätkähti kp29/24-27, en tehnyt testiä sen aiemmin. Oireitakaan ei ollut kummemmin, vaikka esikoisesta huimasi aikoinaan niin että hyvä kun kahdella jalalla pysyi pystyssä. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

37/28-29 Aika pitkään jaksoin sinnitellä tekemättä testiä, en vaan millään uskonu et voisin olla raskaana niin monen pettymyksen jälkeen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plussasin ekan kp 28/28-30 iltapissasta hailakka. Vahvistui vasta viikon päästä testailin varmaan joka päivä viikon ajan. Viimeinen testi kp 38/28-30 Raskaana Viikkoja 3+ :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoisesta tein

kp 24/28 haamuviivan ja

kp 26/28 selkeän plussan

 

Tästä toisesta

kp 24/28 nega

kp 27/28 haamuviiva

kp 28/28 selkeä plussa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kierto oli ensimmäinen hormonikierukan jälkeen, joten kp:ta on mahdoton sanoa. Kierukanpoistosta kesti kuitenkin 34 päivää plussaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kp 27/28 ja 28/28 raskaustesteihin tuli testiajan sisällä haalea, mutta punainen viiva. Kp 29/28 ja dpo 14 tuli sitten selkeä plussa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuukautisten oletetusta alkamispäivästä maltoin yhden yön nukkua kunnes testasin. Ja plussa tärähti. :)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Testailin mielenkiinnosta (ja raskaustestien puutteesta) ovistesteillä, ei ihan plussaa (eli yhtä vahvat viivat tai vahvemmat) mutta hyvin lähelle, monena päivänä peräkkäin kun kuukautiset oli myöhässä ja mun mielestä tummeni vaan. Rupes kiinnostamaan että heittääkö kierto ihan häränpyllyä (ollut vähän mitä sattuu kierron pituus kun olen imettänyt vielä kerran päivässä, toissapäivään asti, nyt 5+3) vai onko plussa jopa...? No, kun kuvioissa oli mukana palelu ja väsymys (ja potutus ja itkuherkkyys ja kuumeinen olo) joten alkoi tulemaan sellainen tunne että mitäs jos sittenkin...?! :

 

Kp 33 tuli plussa ovistestiin, viivat selkeesti tummemmat kun kontrolliviiva. Oli pyhät eli tilaukset ei liikkuneet eteenpäin, laitoin kyllä tilaukseen 3 kpl herkkiä testejä mutta löysinkin lipaston laatikosta 2 sinne jäänyttä raskaustestiä! Keskellä päivää mitattu, edellisestä pissasta ei todellakaan montaa tuntia, silti näin kuinka 2. viiva rupesi piirtymään lähes samantien kun olin testin pissaan kastanut.

 

...eikä se seuraavana aamunakaan ollut hävinnyt vaan piirtyi nätisti aamupissasta tehtyyn testiin... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie olen hätähousu-testaaja: Eilen kp 24/28-30 (dpo11) haalea plussa, jonka varmistin vielä clearbluen digillä: raskaana 1-2. :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

kp 26/26-30 tuli haalea plussa liuskatestillä. kp 27 liuskatestillä edelleen haalea, joten oli sitten pakko tehdä vielä Cb:n digitesti joka näytti hedelmöitymisestä kuluneen 1-2viikkoa!! :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ensimmäisen testin tein jo 27/31, herkkä liuskatesti johon haalea haamunen. Siihen en vielä jaksanut uskoa, mutta sitten jo seuraavana päivänä pari testiä vahvempaa viivasta. 29/31 digitesti totes, että raskaana :D Sen jälkeenkin kyllä tuli tehtyä muutama testi, ihan vaan jotta menis asia tajuntaan... :girl_haha:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla oli 2 päivää sen jälkeen kun menkkojen piti alkaa, olin laskenut väärin kierron. :girl_crazy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Testasin negan kiertopäivänä 29, mutta selvän plussan sain testiin kierron 37. päivänä. Ultran mukaan lääkäri veikkasi ovulaatiota kp:lle 17, mutta väittäisin, että se tapahtui vasta kp:nä 18.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now