Karita

milloin plussasit?

1126 posts in this topic

ICSI:stä haamuplussa tuli jo pp8 ja pp10 oli jo selvä plussa näkyvissä. Toki silmiä ei voinut uskoa ja tämä plussa tuli toistettua vielä pp11-13 ja pp 20 ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei,

 

Olen nyt tehnyt kaksi testiä clearbluella iltapissasta. Molemmissa näkyi myös pystysuorassa vaalea "haamuviiva"...tämän päiväisessä testissä jo astetta voimakkaammin kuin eilisessä. Voisikohan olla että tarkoittavat plussaa? Ihmeellisintä kuitenkin on että pystyviivat hävisivät muutaman minuutin kuluttua...

sen verran jännittää että laitoin miehenikin tekemään yhden testin ;) , vain nähdäkseni tulevatko samanlaiset pystyviivat hänellekkin. Eipä tullut.

Menkkojen piti alkaa eilen...

Taidan tehdä vielä aamulla yhden testin, ja jos kunnon plussaa tule, unohdan koko jutun.

Share this post


Link to post
Share on other sites

... koko pointtini unohtui edellisestä viestistä.

Elikkäs, onko muille käynyt niin että haamuviivat ovatkin kadonneet muutaman minuutin jälkeen?? tarkottaako se sit selkeetä negaa??

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nyt alkoi sitten menkat. Tuli sellainen kummallinen limanen verimöykky (anteeksi ällöttävä ilmaisu). Tein vielä varmistukseksi sen raskaustestin, ja nyt ei ilmestynyt minkäänlaista haamuviivaa. Ihan selvä negatiivinen.

Ihme homma kaiken kaikkiaan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla tuli haalea viiva kp 29/28 aamulla ja samana iltana selkeämpi ja tummempi plussaviiva...edellisissä kierroissa testatut negat eivät näyttäneet minkäänlaisia haamuviivoja vaikka kuinka koitin joka valossa ja silmä kiinni tikussa katsoa ja tulkita plussaviivaa... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä tein cb:n digitestin kp 26/26-30 ja ilmoitti, että raskaana. Muuta testiä en sitten ole tehnytkään.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä sain nyt selvän haamuplussan kp27/23-33 ja selvän plussan kp30. Aikaisemmassa odotuksessa plussasin jo kp23/22-30. Aikainen plussa johtunee lyhyemmästä kierrosta ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihan selkeä plussa iltapäiväpissasta dpo15, rv 4+1. ;) Aiemmin en uskaltanut testata, mutta kyllä tuon testin vahvuuden perutella haamuja olisi luultavasti voinut saada jo pari päivää sitten, ainakin aamupissasta.

 

Ihmeellisiä kapistuksia nuo raskaustestit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kp päivää en voi antaa mutta testin näytti plussaa 3+4 päivillä. Jo 3+1 päivillä itse epäilin että testi vois näyttää plussaa(tuli rinnat yhtäkkiä tosi aroiksi mitä ei ollut koskaan ennen tapahtunut) mutta kun ei ollut aavistustakaan että olin ovuloinnut missään välissä ja kierrosta ei tietoakaan niin en vielä silloin testannut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minulla on tullut tänään, dpo9 / kp 24/27 / rv 3+2 2 eri testistä haamut. Ensimmäinen aamupissasta, toinen iltapäivällä. Olo on epäuskoinen, vaikka muutama ehkä oirekin on, jotka houkuttelivat testaamaan ennen kuin aloitan lääkekuurin. Pitää kokeilla myöhemmin uudestaan, lähteekö vahvistumaan.

 

Edit: selvä plussa kp 25

Edited by Churri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla tuli vahva plussa Clearbluen testillä kp 27/25-27. Sitä ennen en edes testannut kun olin täysin varma että tästä kierrosta ei nyt ainakaan ole voinut tärpätä...

Share this post


Link to post
Share on other sites

raskausviikko 4+2 kun sain plussan.. (kpt oli 29 ja en tiedä mikä olis normikierto sit jatkossa ollu, kun ekasta kierrosta pillerien jälkeen tärppäs)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aivan eka haamukas tuli kp 29 (dpo 10), melkoista hihkuntaa aiheutti molemmissa ja lempinimi keksittiin saman tien Seuraava testi kp 31 (dpo 12) oli jo vähän vahvempi. Tänään kp 37 (dpo 17) halusin taas käytellä testejä pois nurkista kuleksimasta ja lepuuttaa hermojani ja sieltähän tuli älyttömän vahva +, joka tärähti näkyviin välittömästi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Molemmissa raskauksissa eka plussa tullut kp 31. Ekassa dpo 12 ja tokassa dpo 10. Niin ja kierrot siis vaihdelleet välillä 28-54....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Testissä oli 2 selkeää punaista viivaa kp33. Kierto yleensä kohtuu pitkä, mutta olo oli ollut tarpeeksi kumma epäilysten heräämiseen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä plussasin rv 4 +4. Oireita ei juuri ollut, mutta menkat on mulla niin säännölliset, että osasin plussaa odottaa :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now