Karita

milloin plussasit?

1126 posts in this topic

Plussasin kp 24/26-46 :) Tiesin ilman testejäkin, että olen raskaana, oudot kivut ja tuntemukset rinnoissa ja alavatsassa paljastivat salamatkustajan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoisesta tein ekan testin kp 25/27, mutta se näytti vielä negaa. Uusin testin kp 30/27 ja silloin tuli selkeä plussa.

Nyt toisesta raskaudesta tein ekan testin kp 23/27-28. Jo silloin tuli näkyviin haamuplussa. Seuraavana aamuna eli kp 24/27-28 uusin testin varmuuden vuoksi ja plussa oli ihan selkeä. Tosin olin melko varma raskaudestani jo ennen tätä testiä. Lievää kuvotusta oli esiintynyt ja alavatsaa oli vihlonut ja jomottanut oviksen jälkeisinä päivinä.

Edited by Beibi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eka haalea plussa tuli kp 29 (dpo 10). Jo päivää aiemmin naureskelin viivanpaikkaa, mutta sekin taisi sitten olla jo tositosihaalea viiva.. girl_sigh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erittäin selkeä plussa tuli kp 34/27-29. Aikaisemmin ei ollut mahdollisuutta rauhalliseen testaamiseen (vieraita kotona). Oireet oli kyllä jo niin selkeitä että olisin ollut miinuksesta todella yllättynyt. Ensimmäistä odotetaanlipsrsealed.gif.

Share this post


Link to post
Share on other sites

haalea plussa tuli kp 26/28, testin tein jo silloin koska oli tyttöjen ilta tiedossa ja aiemmalla viikolla oli alkanu pahoinvointi ja väsymys ja päänsärky. En halunnu riskeerata ottamalla alkoholia niin siksi varmistin. Ja hyvä niin, nyt rv 36+6 :lipsrsealed:

Edited by mennis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kp 32/28 tuli plussa liuskalla joka oli jo sekin hyvin varma tulos kun viivat tuli vahvoina ja nopeasti.

33/28 varmistettiin CB:n viikkonäytöllisellä, semmoinen kun sattui kaapissa olemaan. Siihen saakka jännäiltiin :)

Edited by Valoisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

kp 26/26-32 haalea plussa

kp 29/26-32 selkeä plussa, kahdella eri testillä tongue.gif

Edited by pohjantuuli

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ensimmäinen haamu hetken mielijohteesta testatessa tuli jo kp 25 (dpo9), siitä sitten vahvistui päivä päivältä ja kp 28 (dpo12) tein digitestin jonka tulos oli ihanan ihana plussa :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos olen edes osannut laskea oikein, niin kp 33/~22-26 tartuin testiin ja todella selkeää plussaa näytti. :girl_in_love: Tämä hetki koettiin siis heinäkuun lopulla ja la maaliskuun lopulla. Hyvin pitkään sinnittelin testin tekemistä sillä en halunnut taas pettyä omiin harhakuvitelmiin. Testaamista edeltävänä viikonloppuna heräsin yöllä hyvin voimakkaaseen oksettavaan tunteeseen, se taisi olla ensimmäinen konkreettinen merkki raskaudesta.

Edited by JRP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla alkoi menkat aina melkein kellontarkasti, niin heti kun elokuussa kp 26 menkkoja ei kuulunut aloin epäillä raskautta. Lisäksi kp 25 autoajelulla voin todella todella pahoin, mitä en yleensä ikinä tee, teräsmaha :) tosin pahoinvointia onkin sitten jatkunut reippaasti

Testi tehtiin kuitenkin "vasta" ensin kp 29 (haalea viiva) ja sitten kp 30 (yhtä haalea viiva). Uskottiin sitten näihin kahteen, vaikka haaleat olikin. Viimeisen, kaapin pohjalta löytyneen testin tein pari viikkoa sitten ihan huvikseen ja se viiva olikin tosi tumma, kumma kyllä... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plussasin kp 33 / 32. Aavistin, että plussa on tulossa, mutta piti kuitenkin tehdä kaksi testiä. =) Toinen oli Clearbluen digi ja toiseen tuli selvät kaksi viivaa. Sen jälkeen en ole testaillut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoisesta testasin rv 4+2 (vaaleampi viiva kuin kontrolliviiva, mutta ihan selkeä plussa kuitenkin). Tästä pikkukakkosesta testasin huvikseni jo dpo10 ja sain yllätyksekseni marketin testiin hyvin hailukan viivan. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Testasin vasta kp 32/28.. Halusin testiin varmat viivat. Ja uudestaan viikon myöhemmin, kun halusin vielä varmistaa onko se edelleen plussa. :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kp 32/32-33 :lipsrsealed: marketin halpisliuskalla, joka piti varmentaa vielä digitaalisella ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

En kyllä oikein tiedä miten tämä lasketaan kun minulla ehti kuukautiset olla, mutta jos lasketaan edellisten kuukautisten perusteella niin kp. 40/30

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kp 32 eli tänään tuli ihan selkeä viiva. Kierron pituudesta ei oo ihan varmuutta, mutta ovulaatio oli kp 17.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä testasin aika ajoissa, koska olimme juuri lähdössä lomalle. Yleensä täti tuli kylään torstaisin 4 viikon välein ja sellaisen tosi herkän testin (jonka mukaan voi testata 6 päivää ennen) tein lauantaina. Edellisenä kuukautena täti tuli kuitenkin jo tiistaina...

 

Haamujen haamu oli vastaus lauantain testiin. Lomalla piti etsiä sitten apteekki lauantai-iltana ja ostaa digitesti. Sunnuntaiaamuna tein testin aamuyöstä ja se väitti mun olevan raskaanagirl_in_love.gif Eli riippuu, miten nuo päivät laskee, niin tein ekan testin kp 23-25/about 28. Kolmas testi tehtiin vielä seuraavana lauantaina ja yhä se näytti plussaa. Meistä ei oikein kumpikaan vieläkään usko tuota todeksi, vaikka eka testistä on kohta 2 viikkoa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plussakierrossa testasin kun menkat olivat reilun viikon myöhässä (kp. 40). Olimme yrittäneet jo puolisen vuotta ja olin kyllästynyt testaamaan jatkuvasti. Eräälläkin kerralla menkat olivat kaksi viikkoa myöhässä, mutta negaa tuli vaan. Plussakierrossa oli kyllä todella voimakkaat oireet, eli mahanipistelyjä oli huomattavasti enemmän kuin normaalisti, tosin alkioita olikin sitten kaksi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now