Karita

milloin plussasit?

1126 posts in this topic

Mulla on ollut aivan äärettömän epäsäännöllinen kierto ja normaalisti myös pitkä kuin nälkävuosi :) Sain siis ekan haamulaisen testiin eilen eli kp43 ja tänään piti varmistaa cb digillä: Raskaana 1-2 :girl_dance: Melkein vuoden yritys on vihdoin palkittu!

Edited by Greeneyes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kp 29 tuli plussa, normaalista kierrosta ei tietoa, koska pillereitten lopetuksen jälkeen ei kerennyt tuleen luomumenkkoja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ensimmäisestä joka päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon vkolla 10, plussasin todella haaelan viivan kp 30/28

Toisesta, joka juuri meneillään, selkeämpi plussa kp 26/28

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kp29, tuolloin oli dpo10. Ilman plussaa tuosta kierrosta olisi tullut 33-päiväinen, eli kp29/33 :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

kp25/28 nega

kp29/28 toisella testillä vahva plussa, toisella nega

kp31/28 vahva plussa

 

Ja kierto säännöllinen, ovis n. kp 14. Minimenkatkin ehti silti siihen väliin ennen plussaa :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

kp 25 / 25-28 nega

 

kp 27/25-28, haamu

 

kp 28/25-28 selvempi haamu :girl_dance:

 

 

 

Luulen, että ovis oli joskus 24-25.5, jolloin dpo oli n. 8 haamun ilmestymisessä :)

Edited by Yazz

Share this post


Link to post
Share on other sites

kp 26/28. Aattelin, että testaa silloin ekan negan, niin pettymys ei sitten taas olekaan niin iso parin päivän päästä...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taisi olla kp 25/28, kun haaleaakin haaleampi viiva tuli Predictor -testiin, seuraavana päivänä Clear Blue selvensi asian :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haamuplussa tuli kp 28/28 ja selkeä plussa kp 30/28. Raskausoireita oli jo ennen testejä, joten plussatulosta odotinkin normaalia enemmän :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

kp 30/26 plussasin. Menkkakipuilu jatkunut 5 päivää, epäilykset heräsi. Vahvat viivat tuli välittömästi testiin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kp 36/?. Ei ehtinyt tulemaan kuin yhdet menkat heti pillereiden lopetuksen jälkeen, joten kierrosta ei tietoa.girl_smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kp 36 haamujen haamu (vain läpivalaisulla havaittavissa) ja tänään kp 38 vahva plussa. Kierrot olleet viime aikoina 30-33 päivää.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Musta on hassua kun monella on tuo plussa tullut kp 36, kuten myös minulla.:girl_haha:

 

Ja sitä piti vielä sanomani, että minulla myös tuli kolmeen tikkutestiin haamut. Sit euraavana päivänä tuli clearbluella raskaana 2-3 viikkoa, eli ilmeisesti olen nyt jollain neljännellä viikolla myös.:lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olin ostanut kahden testin paketin, mutta ekalla tuli niin selvä pystyviiva ettei toista tarvinnu edes kokeilla. Kp 31/26. Mullakin oli ollut menkkakipuja tuon vajaan viikon ajan, mutta ei vuotoa, niin vahvat epäilyt heräs. Tuosta on jo yli pari kuukautta :)

Edited by Jellyfish

Share this post


Link to post
Share on other sites

kp28. Viikkoja täynnä neljä. Ihan selvästi havaittava viiva tuli ja CB:n viikkonäytöllisellä "raskaana 2-3".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now