Karita

milloin plussasit?

1126 posts in this topic

Kp 34 ja dpo 15, Clearbluen testiin tuli heti +, en ollut testannut ees aiempina päivinä. Seuraavana päivänä tetasin vielä tikulla haalean viivan. Ens viikolla vois vielä testata viikkonäytöllisellä varmuudeksi. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

27/29 apteekin testiin tuli heti erittäin vahva viiva lipsrsealed.gif

Ja koska (mahdollisesti girl_wink.gif ) viimeisestä raskaudesta ja vauvasta on kyse, halusin testata clear blue- näyttötestiä girl_haha.gif Se antoi 29/29 "2-3 viikkoa raskaana"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänään: apteekin omalla kp36/~32.. Tekis kyllä mieli vielä tehä digillä, nii näkis, mitä se näyttäis.. :girl_smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kp 25/25 selkä, vahva, nopeasti muodostunut viiva apteekin testiin aamupissasta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

esikosta testasin joskus kolmisen päivää ennen menkkoja. Kahdesta keskenmenneestä myös ennen menkkoja en muista kp:ta. Nyt testasin kp 29/28 tosin ovis oli kp15 niin odotin menkkoja vasta kp30/28. :)

Edited by Mama88

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kp 30/26-28, vahva plussaviiva tuli heti näkyviin apteekin testiin. Tämä kolmen vuoden yrittämisen ja yhden keskenmenon jälkeen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tein testin ensimmäisen kerran kp 27/28 ja sain hailakan roskishaamun. Seuraavana päivänä näyttikin jo ihan kunnon viivaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plussasin tiistaina rfsu:n testillä. Kp oli 30/30-31. Olin 99 % varma raskaudesta jo ovulaation aikoihin, koska sillon ilmeni hieman vuotoa, jota ei aikaisemmin ollut tullut. Lisäksi alkoi sitten tulla muitakin oireita kuten rintojen arkuus ja hieman huonoa oloa. Myös lämpö oli koholla. Nyt on menossa 4+4 ja toivon enemmän kuin mitään, että kaikki menee hyvin loppuun asti.

 

Vaikka olin jo varma ennen testiä, niin silti tuntuu vieläkin aivan uskomattomalta.

Edited by PikkuistaOdottava

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kp 26/28 haamu (davidin herkällä liuskatestillä), kp 28/28 haamu/plussa (sama testi kuin aiemmin) ja kp 29 Clearbluen digitestiin teksti RASKAANA 2-3 :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kp 29/29 tuli vaalea viiva, mutta kumminkin selkeä. Seuraavana päivänä tein uuden ja oli jo tummempi plussa. En uskaltanut aikaisemmin tehdä, jos olisi negaa näyttänyt, tuolloin jo aika varma siitä, että plussa tulis..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plussa tuli kp. 24/24, dpo, 13 girl_dance.gif Plussaa edeltävänä aamuna digitesti oli negatiivinen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plussa tuli kp. 24/24, dpo, 13 girl_dance.gif Plussaa edeltävänä aamuna digitesti oli negatiivinen.

 

Kuulostaa melkein mun tekstiltä, paitsi että mulla oli digitesti nega kp 33, ja seuraavana päivänä oli apteekin raskaustestissä haamu. Siitä sitten vahvistui. Eli plussa tuli kp 34/26-60.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoisesta testasin kp 31/28. Kakkosesta testasin eka kerran kp 24/28 - ei mitään. Sitten kp 28/28 - ei ottanut selvää tuloksesta. Digitesti sitten kertoi luotettavasti kp 33/28.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ekan haamun testasin kp19, ovulaatiosta oli viikko. Kunnon plussan testasin sitten kp24, eli 2vkoa ovulaatiosta. Jep, oon aina tiennyt että oon aikamoinen hormonihirviö, mutta että ihan näin pahasti! :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Menkat oli jo pari viikkoa myöhässä. Todellisuudessa ovis on ollut vasta pari päivää sen jälkeen kun menkkojen olisi pitänyt tulla. Joten eka raskaustesti oli haamuplussa. Aika alussa oltiin todellisuudessa. Onneksi oli herkkä testi ja paljasti todellisuuden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now