Karita

milloin plussasit?

1126 posts in this topic

Plussa tuli ekalla testauskerralla kiertopäivänä 42. Aika pitkälle sitä noin esitettynä on jaksanut odotella, mutta oli kyllä aika varma tuntuma tuloksesta, kun raskaustestiä hankkimaan lähti :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kp 24/25-29 tuli heikko viiva testiin, oli niin epäuskoinen olo sillon :girl_pinkglassesf: Kaks päivää myöhemmin kp 26 tulikin jo selkeämpi viiva ja kp 28 tein vielä varmuuden vuoksi digitaalisen jonka mukaan "raskaana 1-2" :girl_in_love:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plussasin 4+3 illalla selvän plussan ja sitten 4+4 aamulla ja vielä vein terveyskeskukseen näytteen:) Vuoden yrityksen jälkeen ei vaan thtonut uskoa ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

edelliseen jatkoksi..: ja tuo oli apteekin "omalla" testillä. Itse koin sen clear bluen perustestin melko huonoksi, koska aiemmilla kerroilla se antoi vääriä plussia ja toiveita sillä todella ohuella "häiriö" viivalla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kun kuukautisia ei kuulunut, tein positiivisen raskaustestin kp 33/27. :)

Edited by Sinainen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Testasin plussan kp 33/23-32 (yleensä 27-28). Venytin yli tuosta pisimmästä ikinä olleesta, kun ei huvittanut tuhlata testiä turhaan. Tuossa vaiheessa olin kyllä jo oireiden ja yleisolotilan perusteella melkoisen varma tuloksesta ja enemmän olisin yllättynyt negasta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kp 18 sain haamun ja kp 19 plussan :grin: TAI sitten kp43 ja kp 44. Minulla oli ehkä valemenkat tai SUPER AIKAINEN ovulaatio. Tulenpa kertomaan sitten, kun tarkistetaan viikot ultralla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plussasin heti, kun menkat puoli toista päivää myöhässä.

"Pientä" nippailua mahassa, ei muuta. Hartaudella alulle pantu pikkune :wub: (Isännän sanoja lainaten :lol: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kp 23/26-30 tuli nega (en oikeen itsekään tiedä miksi tein niin varhain, mutta noh, olen aina ollut yli-innokas testailija :rolleyes: ), kp 26/26-30 ja kp 28/26-30 tuli haamuplussat ja sitten kp 31/26-30 selkeistä selkein plussa... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eilen lueskelin jostain, että ovistikkujakin voisi käyttää raskaustestinä. No, huvikseni sitten iltapäivällä testasin ovistikulla ja olin hämmästynyt että näytti plussaa.. Kp 24/28. Sitten tietysti piti tehdä raskaustesti joka näytti hyvin haaleaa plussaa. Ja tänään 25/28 selvempi haalea plussa...

Yk 3 menossa, munat jo iäkkäitä :girl_mad: joten nyt on olen erittäin varovaisen odottava.

(tilasin juuri pari raskaustestiä lisää, yksi digitaalinen viikkonäytöllinen ensi viikon loppua varten JOS menkat ei ala keskiviikkona..) hui

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä yksi hyvin maltillinen (lue negaa pelkäävä) testaaja, joka testasi vasta kp 39/28-32. Joskus on ollut pidempiäkin (ad 36) kiertoja mut ei enää vuoden sisään. Niin ja semmonen haalea, mutta selkeä plussa tuli. Viikot siis mukamas testipäivänä 5+3, mutta tiedän ovulaation olevan jossain 17.-20. kiertopäivän tienoilla, joten ei ole ihan todellinen kesto varmaankaan.

 

Muoks: Ar-ultran mukaan hedelmöittyminen onkin tapahtunut vasta kp 26, eli plussan oon tehnyt viikoilla 3+5! Onneksi odotin, ois tullut muuten negaa ensin!

Edited by RouvaH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tein vähän tässä laskelmia edellisen neuvolakortin ja ultrakuvien merkintöjen perusteella... Ja omaksikin yllätyksekseni huomasin, että olen siis viime vuonna tehnyt positiivisen raskaustestin rv6+6. (En muistanutkaan että se oli noin myöhään... :D) Kyseessä oli päiväpissasta tehty herkkä testi, jossa näkyi selvä haamu, mutta ei vielä vahvaa viivaa. Muista tehneeni noin viikkoa aiemmin samanlaisen testin, jonka tulos oli negatiivinen!

 

Eli testipäivä oli kp56/37? (Tällöin en kuitenkaan tiennyt kierron pituutta, nyt päättelin sen vain olevan suunnilleen tuo ultran ym. tekemieni merkintöjen perusteella). En ymmärrä, miten siis noin rv5+5 en ole vielä saanut plussaa herkkään testiin.

Edited by Hailey

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heh, ma plussasin kp 67. Tosin silloin oli vasta dpo 13, kun ovis jai yhdessa kierrossa valista :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plussasin kp27, joka oli kaiketi dpo14-15. Ja ihan selvä plussa se oli. Toisen testin varmistelin sitten kp 31. Negatestejä en enää tässä vaiheessa hoppuillut, kun niitä näin ihan riittävästi yrityksen alussa.:girl_sigh:

Edited by *Bella*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kp 30 nega

Kp 34 melkein näkymätön haamu

Kp 35 haalea plussa

Kp 37 digitestillä tulos "raskaana 2-3"

 

Ennen raskautumista kierrot olivat olleet sekaisin, normaalisti mulla on kierron pituus keskimäärin 28 vrk (+/- 1pv). Tässä kierrossa testasin sitten aikalailla huvikseni kp 30 että saisin menkat alkamaan. No eivät alkaneet ja sitten kun muutaman päivän kuluttua alkoi ihmeelliset kipuilut alamahassa (jotka erotin menkkoja edeltävistä kivuista), niin päätin testata uudestaan. Sen testin tein päiväpissasta ja tuon selkeän mutta haalean plussan seuraavana aamuna aamupissasta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now