PMLats

Harmittaako nimi jälkikäteen?

80 posts in this topic

Tätä ketjua on häiritsevää lukea, koska ei näe, mikä on se nimi, josta ihmiset kirjoittavat. Sitten alkaa mielessään pähkiä, mikähän se voisi olla.  ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei harmita. Esikoisen nimi on ihana ja juuri hänen näköisensä.

 

Sen sijaan harmittaa väkisin, jos tämä toinen on poika. Ei muuten yhtään, mutta minulla on tytölle valmiina täydellinen nimi, jossa on molemmat isoäitini muistettuina. Pojalle ei ole vastaavaa keksitty ja enempää lapsia ei tule, ellei nyt satu olemaan kyydissä tuplat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mies sanoi kuopuksen nimeä miettiessä, että on sillä joskus käynyt mielessä, että mikä outo nimi me esikoiselle annettiinkaan. :D Tämä kun kuopuksellekin oltiin päätymässä vähän erikoisempaan nimeen ja perustelin sitä miehelle mm. esikon nimeen sopivuudella. No suostui se sitten siihen kuopuksen nimeenkin, että ei kai se liikaa katunut.  :grin:

 

Itse en kadu yhtään, ihanat tyttöjen näköiset nimet on. :) Toiset nimet vähän tylsiä, joita en olisi antanut, jos ihan itse nimeämässä olisin ollut, mutta ne taas oli ne miehen suosikit ja munkin mielestä ihan peruskivat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oma nimi nuorempana harmitti, ko oli niin vanhan miehen nimi. nyt oon jo vanaha, ni ei ennää :D Poikani nimi on hyvä ja poikaki ilmeisesti vielä tykkää :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now