Sign in to follow this  
Followers 0
Guest heijo

Uusimpia kuulumisia!

362 posts in this topic

minette miten sulla on raskaus edenny?

nati entäs sun vauvakuume?

 

täällä nassikat kasvaa ja oppii uusia leikkejä, on niitä niin ihana seurata. Kävely antaa vielä odottaa itseään, mutta enää yhdestä sormesta ottaavat tukea talutettaessa, eli voi ainakin vähän matkaa talutttaa yhtä aikaa. Tosin usein nappulat haluaa eri suuntiingirl_wink.gif

 

raskaus on edenny päivä päivältä eteenpäin. Kävin tuossa ti-ke yön jo synnärillä näytillä, kun supisteli, mutta ei siinä sen kummempaa, aamulla kotiin. Kohdunkaulantilannekin oli sama verrattuna viikontakaiseen, eli yli 1cm. Kotiin pääsin ohjeella "tiukka lepo ad. 34+6" ja sittenkin otettava rauhallisesti,mutta jos vauva syntyy, niin sit syntyygirl_smile.gif eli makaamista ois jäljellä enää tämä päivä ja huominen!!!!!!girl_crazy.gif ens viikollekin kyllä on vielä sovittu että mummot tulee hoitamaan lapsia, niin pääsen hissukseen totuttelemaan arkeen ja tietysti ois toiveissa päästä vielä mahd. pitkälle vauva masussa.

 

Ihanan aurinkoisia loppukesän päiviä kaikille!

 

soja, nappulat 1v3kk ja masukki 34+5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olipas hienoja kuulumisia soja :girl_in_love: Mä otin rauhassa vielä 36+0 asti ja sit aloin liikkua voinnin mukaan normaalisti. Ja 37+0 aloin liikkua ja touhuta mahd. paljon. Ja 40+0 ihan hirveesti. Ja 41+ mm. kiipesin tuomiokirkon raput ylös. :girl_crazy: Oli tosi outoa päästä taas liikkumaan, kun oli joutunut makaamaan niin pitkään ja paljon. Oli tosi ihanaa, kun pystyi käymään taas koiran kanssa lenkillä jne. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

penni kiitos, ihanan odottavaisella mielellä täälläkin ollaan! ja tosiaan tää viikko totuttelua arkeen, miulla on joku koko ajan hoitamassa lapsia, mut eilen jo tein ruokaa ja tyhjensin astianpesukoneen.... tänään aion laittaa pyykkejägirl_crazy.gif kyllä sitä nyt osaa taas nauttia íhan tavallisista asioista!!! ja tänää illalla mies lupas että voidaan käydä koko perhe kaupassa, oon oikeesti käyny missään viimeksi ennen juhannusta!hysteric.gif

 

Mutta mikä parasta, nyt alkaa uskoa siihen että saadaan terve vauva kohtagirl_in_love.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Ihanaa, ihanaa! :girl_in_love: Se on tosi jännä, miten sitä makaamisen jälkeen nauttii noista tavallisista asioista. :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

minette miten sulla on raskaus edenny?

Tasaisen paksusti etenee. :girl_smile: Ei mitään erityisen häiritseviä vaivoja ole ollut. Voin itse asiassa varsin hyvin tällä hetkellä, kun alun huonovointisuus on loppunut. En edes tahdo aina muistaa olevani raskaana. Satunnaisesti vihloo lantion seutua, jos olen pitkään makoillut (esim. nukkunut yöllä), mutta kai se johtuu paikkojen periksi antamisesta. Nt-ultran ja neuvolassa sykkeen kuuntelemisten perusteella on vilkas kaveri vatsassa. Liikkeitä tunnen jonkun verran, mutta aika hentoisia ovat vielä. Täytyy oikein tunnustella, jos niitä tahtoo tuntea. Ensi viikolla on rakenneultra.

 

Tsemppiä, soja, sulle loppuraskauteen. Tosi hieosti sulla onkin jo viikkoja kasassa. :girl_smile: Pian ne kaksosetkin sieltä itsekseen kävelevät, jos noin hyvin jo menee tuettuna yhdellä kädellä.

 

Meilläkin mennään välillä lujaa eri suuntiin ja lisäksi meidän tapaukset kiipeilevät pelottomasti joka paikkaan. Esimerkiksi seisomaan korkealle keittiöjakkaralle. Lusikalla syömistä harjoitellaan aina välillä. Joskus riittää keskittyminen toisinaan ei. Lapsukaiset nyt 1v4kk.

 

Ensi viikolla lähdemme viikoksi reissuun Tunisiaan. Ystävä viettää siellä häitään ja olemme sitten muuten viikon lomalla. Mukaan lähtee Suomesta muutama kaveri ja lisäksi tuo ystäväpari, joka menee naimisiin tulevan meidän kanssa samaan hotelliin. Tämä on meille ensimmäinen loma, kun vietetään muutoin, kun oman perheen voimin. Lähinnä ollaan oltu aiemmin kahdestaan reissussa miehen kanssa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

37+0girl_crazy.gifgirl_crazy.gifgirl_crazy.gif uskomatonta! ja ihanaa.... onpahan kiva olla taas liikenteessä! mutta uskomattoman paljon on kunto rapistunugirl_cry2.gif No, siitä se kai aikanaan... kuhan kunnon vaunulenkeille pääsee.

 

Meillä nappulat opettelee kävelyä, nyt jo molemmilla menee pari metriä ilman tukea, mutta "lähetys" apuna pitää olla, yksin eivät uskalla lähtee. Mutta hetkenä minä hyvänsä se tapahtuu... voi, miun vauvatgirl_in_love.gif

 

nyt pitää lähtee itekkin unille, kun kaksikko hiljeni

 

Mukavaa ja aurinkoista viikkoa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Ei muuta ku ihania loppuraskauden hetkiä... Seuraavan 5 viikon sisään syntyy :girl_haha: Kunto kohentuu pikkuhiljaa. Mulla ainakin jo loppuraskauden aikana alkoi vomat palautua liikunnan (joskin vähäisen) myötä. :girl_smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

väliaika tietoja: 38+0 ja vankasti kasassa! viime pe kävin synnytystapa arviossa ja paikat oli jo pari senttii auki, joten nopeekin lähtö voinee tulla... mutta sitä odotellessa ja loppuraskaudesta nauttiessa on kiva elellä =)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Niin voi tulla nopeeki lähtö mut nyt on onneksi jo hienot viikot! Mä kans odotin sitä nopeeta lähtöö ku olin 2cm auki ja vielä enempi ya-kontrollin jälkeen ku olin 3cm auki mut eehei! Nautihan nyt! :girl_in_love:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heips! Meillä pienokaiset päättivät syntyä vähän etuajassa. Maanantaina 29.8 , viikolla 34+1, klo 7.35 Herra A syntyi ja klo 8.16 Neiti B. Strategiset mitat 2855g/46cm ja 2620g/46. Neljä ekaa vuorokautta olivat valvontaosastolla ja sitten pääsisvät minun kanssa osastolle. Maantaista lähtien olemme nyt olleet kotona ja harjoitellaan arkea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paljon paljon onnea Trinity :lipsrsealed: :lipsrsealed: Hyvänkokoiset vaavelit viikkoihin nähden, siitä on hyvä jatkaa kasvua :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

meidän tuplat saivat ke 14.9. klo 03.03 pikkuveljen. Painoa 3510g ja pituutta 50cm, kotiin tultiin eilen. Kaikki voidaan hyvinlipsrsealed.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0