Sign in to follow this  
Followers 0
Guest heijo

Uusimpia kuulumisia!

362 posts in this topic

Norsulle isot onnittelut!

 

 

Meillä ollaan nyt reilu 5-vuotiaita. 5v neuvolassa mitat oli A:lla 98.5cm ja 20.5kg, B:llä 94cm ja 21kg. Beellä on nyt ollu silmälasit karsastuksen takia puolisen vuotta, ja nyt alotettiin peittohoito 2h/pvä. Sydänten sivuääniä kuuluu molemmilla, seuraava tutkimus on tämän kuun loppupuolella.

 

Tänään sit mussukoitten päiväkodin kevätjuhlat, joten itkua on tiedossa. Äitillä siis, ei lapsilla :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meille syntyivät eilen pojat. A alateitse 2080g. B sektiolla koska napanuora tuli eteen, B painoi 2205g. Hyvin jaksavat syödä ihokontaktissa ilman hengitysongelmia, sokeritippakin menee aika pienellä. Kunhan vähän vahvistuvat, niin pitäis päästä kohtalaisen pian kotiin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onnea midralle!

 

Mä haluaisin jollain oudolla tavalla kaksoset... Vaikka uskon kyllä, että töitä on todellakin kahden edestä! Jaksamista kaikille kaksosten (ja useampien lasten) vanhemmille!

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Mulla oli matkassa raitamekkoihin puetut 10,5kk tyttöset. Teidän tyttöjen nimet vaan kuulostivat tutuilta ja myöhemmin sitten hoksasin että täältä oon tainnut ne joskus lukea :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0