Sign in to follow this  
Followers 0
Guest heijo

Monikkoperheet Pirkanmaalla

146 posts in this topic

catap jos vain pääset kotoa liikkeelle, niin meitä on sitten monta käsiparia auttelemassa siellä tapaamisessa. Olis tosi hienoa, jos pääset tulemaan. Mutta ymmärrän täysin, jos liikkeelle lähtö pelottaa :girl_wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeee... 4.5 on hyvä päivä ja ois kyllä kiva kokoontua meillä, Nokiallahan mekin siis majailemme. sopiiko treffipaikka kaikkille?:girl_smile: Catap auttajia tosiaan riittää ja täältä löytyy tarvikkeita ihan pikkuruistenkin hoitoon joka lähtöön..pieniähän nämä munkin mussut vielä on :)

 

Mä olin ite mahataudissa ja Alex ripulissa, Max onneksi säästyi...ja toivottavasti mun äitikin joka tuli tänne pariksi viikkoa vierailemaan. Ens lauantaina meillä on ristiäiset, poikien nimet tulee sitten virallisesti olemaan Alex Mikael ja Max Kristian :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jee! hienoa catap!

 

mennäänkö taas nyyttäri periaatteella ja oisko sama aika ku viimeks sopiva, klo.15 paikkeilla?

 

tällä hetkellä olis tulossa

 

heijo

tiitiäinen

catap

 

mites annabelle, ois kiva kun pääsisit kans

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nyyttärit kuulostaa taas hyvältä ja sama kellonaika! Mulla voi vähän venyä taas se saapuminen, jos poikien uniaika osuu just samaan. Sovitaanko vaikka lähempänä vielä, että mitä syötävää kukakin tuo :girl_crazy:

 

librakin olis listassa, eikö?

 

Ja toivottavasti annabelle pääsis pikkuisineen paikalle!

 

Se mun kaveri tyttöineen (8kk) tulee, jos saa auton käyttöönsä. Se saa tietää sen vasta edellisenä päivänä.

Edited by heijo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nyyttärit kuulostaa hyvältä, samoin aika. Ja meilläkin vähän unista riippuu, välttämättä ei ihan kolmeksi ehditä mutta mitä pikimmiten sen jälkeen. :girl_smile: Mä voisin varata itselleni muffinssien teon! :girl_crazy: Tosi mukavaa nähdä, odotan jo kovasti! :girl_smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mäkin odotan jo innolla tulevaa tapaamista. On niin ihana saada päiviin vähän vaihtelua, kun ei useinkaan tule poikien kanssa missään liikuttua. Yksin se on niin hankalaa ja apuja on harvoin saatavilla :girl_to_take_umbrage2:

 

Mä voisin taas tehdä jotain suolasta, joko piirakkaa tai muuta vastaavaa :girl_crazy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jes, me ollaan tulossa (täytyykin muistaa varata auto ;) ) myös! Me luultavasti ehditään hyvin kolmeksi, kun tällä hetkellä päiväunet päättyy klo 13-14. Maxalex: pystyykö teillä nukuttamaan pihalla, jos väsy iskee kesken kaiken? Otan sitten matkikset mukaan, jos onnistuu.

 

Tuomisista: suklaacookiet varattu! tender.gif

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ilman muuta librakin mukana..sori kun en huomannut laittaa listaan :) Aikahan voi olla ihan liukuva, meillä pojat yleensä nukkuu myös siihen aikaan mut heräilevät varmaan sopivasti kun päästään nauttiin pöydän antimista :)

asustellaan rivitalon päädyssä ja nukuttaa voi sekä etu- että takapihalla, takana on katoskin ja molemmat pihat on myös aidattuja :)mulla on peräkkäin isututtavat matkikset..en tiedä kuinka niissä pystyy nukkuun mutta niitäkin saa lainata ja jos omat pojat ei nuku ulkona niin emmaljungan tuplatkin on vapaassa käytössä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En jostain syystä pystynyt kirjoittamaan tänne viestiä omalla nicilläni.

 

Harmi tosiaan etten päässyt viimeksi tapaamiseen mukaan ja nyt näyttää siltä että tämäkin tapaaminen jää meiltä väliin. Tuona sopimananne päivänä äitini palaa Espanjasta, missä on ollut 3 kk ja hän odottaa kovasti saavansa nähdä vauvat heti samana päivänä. Minulle sopisi kyllä kyseisellä viikolla to eli 6.5. mutta ei varmaan kannata enää vaihtaa jos kaikille muille sopii tuo tiistai. :(

 

Terveisin,

AnnaBelle

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Voi harmi! :girl_to_take_umbrage2:libralla taisi olla just se 6.5. jo sovittua menoa. Sovitetaan sit seuraavat treffit niin että pääsette mukaan!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minun tuotavaksi voisi suunnitella jotain mitä voi ostaa kaupasta...

 

Vai kelpaisiko teille allaolevat isänpäivänä tekemäni muffinsit?

 

gallery_2732_163_42647.jpggallery_2732_163_103726.jpg

 

Ei oikein pysy tuo kaulin tai vatkain minulla kädessä!

Share this post


Link to post
Share on other sites

on kyllä..mukavan rapsakan näkösiä muffineja :girl_haha:

mä ajattelin kans päästä helpolla ja tarjoon suklaista kuivakakkua ja pikkuleipiä mitä jäi ristiäisistä :)

 

elikkäs näillä näkymin treffeille olis tulossa

tiitiäinen

libra

heijo

catab

olikos muita? Harmi kun Annabellelle ei päivä sovi mutta ihanaa kun mummi tulee kotiin :girl_dance:

Harmi kun Annabellel jää väliin mutta seuraavaan sitten :girl_sad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se mun kaveri tyttöineen on edelleen tulossa, jos saa auton käyttöön. Heidän tulonsa varmistuu vasta edellisenä päivänä :girl_wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me voitaisiin Pallen ja Tyllen kanssa osallistua sitten seuraavaan tulevaan "miittiin".

 

Päivitystä samalla...

Palle ja Tylle syntyivät 8.4. ja rv. oli 34. Molemmat olivat 2 viikkoa lo 5:llä sokeriseurannassa ja opettelemassa syömistä sekä keräämässä painoa. Kotiin pääsivät 23.4.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hihhih noita catapin muffinseja! :girl_crazy: Vaikka eikai se ulkonäkö makuun välttämättä vaikuta. :girl_haha: Mä en muista tarkkaan mutta vauvelit oli meillä reilusti yli puolen vuoden ennenkuin itsellä kävi edes mielessä mikään leipominen. Kaupasta saa varmasti ainakin yhtä hyviä herkkuja. :girl_wink:

 

Lämpimät onnittelut, Lene, vauvojen syntymästä!! :lipsrsealed: Ja tervetuloa mukaan joukkoon! :girl_smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lene suuret onnitteluhalit pikkuisten syntymän ja kotiinpääsyn johdosta! Ja terveuloa mukaan miittiin :girl_dance: Kiva saada paljon eri ikäisiä vauvoja mukaan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitähän mä sitten toisin?

 

Nuo muffinit oli kovia kun kivi mutta mies söi urhoollisesti kaikki. Ei kai uskaltanut loukata hormonihuuruista rouvaansa :girl_haha:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Catap, mä luulen että vaikka mammaporukalle toisi suklaalla päällystettyjä kiviä niin ne menee alta aikayksikön ;). Taisi nuo muffinssivuoat olla vaan vähän liian täynnä taikinaa, että ovat "kiehuneet" yli.

 

Lenelle onnittelut vauvojen syntymästä ja kotiin pääsystä! Kiva nähdä sitten seuraavassa tapaamisessa!

 

Aion olla vapun nettipimennossa, joten vastailen vasta maanantaina, jos tulee jotain. Kiitos maxalexille ajo-ohjeista! Mä voin hyvin jättää auton tien viereen, kun lastaan kuitenkin porukan rattaisiin autolla. Joku muu voi sitten ajaa lähemmäs vieraspaikoille. Nähdään girl_dance.gif!

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jep, samoin minä voin jättää ihan hyvin tien viereen, kun pääsevät jo omin jaloin kulkemaan eikä tarvitse kantaa. Ja tosiaan, tuomisista ei kannata ottaa mitään stressiä! Suklaiset kivet kuulostavat herkullisilta. :girl_haha:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0