Sign in to follow this  
Followers 0
Bianca

Synnytys kipeänä

5 posts in this topic

Onko kenelläkään kokemusta kipeänä synnyttämisestä?

 

Mulla on nyt viikkoja 38+3, ja flunssa päällä. Pelkään, että tämä vauva rupeaa tulemaan lähipäivinä, kun mä olen vielä puolikuntoinen. Mites muilla, ja onko jotain erityistä huomioitavaa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla oli tukkonen nenä ja pientä nuhaa viime synnytyksen aikana ja mies lähti synnytyksen alussa kiireen vilkkaan hakemaan nenäsuihketta..koska en tiiä miten ilman sitä olisin ponnistusvaiheesta selvinnyt..

Share this post


Link to post
Share on other sites

en tiedä onko sulle jo myöhäistä, mutta itse synnytin kanssa vähän kipeänä. Oli kamala nuha ja kurkkukipu. Eniten häiritsi kun joutui hengittämään happea, niin kurkku ja neä kuivu ihan kamalasti ja tuntui hengittäminen kurjalta. Toi nenäsumute olisi voinut olla hyvä apu lopussa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä en ollut varsinaisesti kipeä, mutta synnytyksen aikana mulle nousi kova kuume. Ihmettelin vaan kun palelin ja mitkään peitot ei riittäneet... Kätilö onneksi tajusi asian ennen mua ja sain jotain kuumetta laskevaa lääkettä. Voisin kuvitella, että pahasti flunssaisena ei kovin hauskaa olisi, mutta ainakin kovaan nuhaan mulla olisi ehdoton apu Vicks-nenäsumute.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muoks. Ihan väärä viesti ihan väärään ketjuun huh.gif

Edited by Laila

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0