Sign in to follow this  
Followers 0
Heidijohanna

Kaksosten synnytys Sairaala-ohjelmassa

7 posts in this topic

Tänään 28.1.2010 klo 19.30 tulee neloselta Sairaala ohjelmassa kaksosten synnytys :) Itse ajattelin katsoa kun tässä jännään millon synnytys alkaa. Nyt on saldona alkava raskausmyrkytys, raskaushepatooma ja erittäin paksu ja painava olotila... huhhuh... Lähtee järki vähitellen itseä raapiessa ja unenpuutteessa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä satuin katsomaan Sairaala-ohjelmaa oliko se nyt viime viikolla kun siinä oli myös kaksosten synnytys. Ei se varmaan sama ole kuitenkaan..? Siinä ainakin meni kaikki tosi hienosti, A tuli pää edellä ja B perätilassa, mutta kaikki sujui hyvin. :) Tosi rohkaiseva pätkä!

 

Jaksuja sulle viime metreille ja edessä olevaan koitokseen!! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä en pystyis katsomaan kaksosten synnytystä telkkarista. Itku tulis kun ei ole itse saanut muuta kuin täristä pelosta ja kylmästä leikkaussalissa. Oon vähän katkera ehkä mutta en pystyis katsomaan. Eiköhän noissa ohjelmissa mene kaikki aika hyvin, tuskin ne laittaisi telkkariin mitään huonoja juttuja. Mutta katsokaa ihmeessä te, kenellä ei ole omia kokemuksia painolastina :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eipä mullakaan ole kokemusta alatiesynnytyksestä, mutta oma sektio meni suunnitellusti hyvin kuitenkin, eikä ollut kiireinen. Mielenkiinnosta on kiva katsoa, vaikka itsellä perätilavauvan synnyttäminen alateitse kuulostaa tosi pelottavalta. :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eilisen ohjelmassa hoitajilla piti virvoitella kakkosvauvaa. Oli ihan veltto ja eloton koska synnytys oli B vauvalle rankka (lääkäri käsittääkseni veti vauvan ulos koska syke heikkeni). Varmaan kamalia hetkiä kun vauva ei heti alakaan itkemään eikä pahemmin liiku :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Varmaan kamalia hetkiä kun vauva ei heti alakaan itkemään eikä pahemmin liiku :(

Me ei kuultu itkua lainkaan, kun vauvat syntyivät. Olivat kuulemma yrittäneet itkeä, mutteivät jaksaneet ja niin pienillä on niin pieni ääni. Ja tietenkään intuboituna ei voi itkeä. Anteeks OT.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0