Emppu78

Baby bio

126 posts in this topic

Ensi viikon tiistaina sitten Falmingoon! Lyylis oletko vielä lähdössä? Entä kukaan muu? Jos useampia on lähdössä niin voisi varmaan avata oman ketjun tuonne vauvatapaamisten puolelle.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ En mä pääsekään, kun meille tuli neuvolaan meno juuri siihen... Toivottavasti sitten ensi kuussa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seuraava VauvaKino on torstaina 22. lokakuuta!

 

Esityksessä kotimainen draamakomedia Pihalla.

Helsinki, Tennispalatsi

Espoo, Omena

Vantaa, Flamingo

Tampere, Cine Atlas

Turku, Kinopalatsi

Jyväskylä, Fantasia

Lahti, Kuvapalatsi

Oulu, Plaza

Pori, Promenadi

 

Helsingissä 22.10. VauvaKino-näytös myös Kinopalatsissa, elokuvana 500 Days of Summer.

 

 

Syyskaudella VauvaKinossa (päivämäärät ja elokuvat alustavia):

torstaina 12.11. - Fame

torstaina 10.12. - Coco Avant Chanel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saako vauvakinoon ostettua lipun etukäteen jostakin? Tai kannattaako edes? Ajattelin uskaltautua yrittämään torstaina kinoilua ensimmäistä kertaa, jännittävää :D . Jos ei vaunuja luonnollisesti saa viedä saliin, niin saako kopan viedä? Ja itkeekö/äänteleekö siellä tosiaankin muidenkin lapset, vai käydäänkö siellä vain rauhallisten tapausten kanssa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Lippuja saa ostettua, mutta ne ovat numeroimattomia paikkoja. Eturivin paikat menevät ekana, reunapaikat seuraavaksi, eli ajoissa kannattaa olla, jos haluaa päästä vaivattomasti liikkumaan.

Kopan saa ottaa mukaan, eturiviin tai reunalle mahtuu tietysti parhaiten. ;) Ja kyllä saliin ääntä mahtuu. Eli varmasti itkee ja ääntelee lapsi jos toinenkin, ei kannata stressata. Toivottavasti kukaan paikalle tulleista ei odotakaan täysin rauhallista elokuva-hetkeä. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Kyllä lipuissa on paikkoja ja mä ostin viimeksi paikan reunasta, mutta sit kun tulin saliin huomasin että ei kukaan niistä paikoista välitä, vaan pitää vaan olla ajoissa että saa hyvän paikan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä en tiedä jos esim varaa netistä lipun niin silloin täytyy valita paikka mutta tiskiltä ostettuna on vain kerran kysytty minne haluan istua ja silloinkin kaikki meni istumaan minne halusi. Eli helsingissä ei ole omia varattuja paikkoja vaan nopeimmat pääsevät parhaimmille paikoille.

 

Yksi asia mua kyllä ärsyttää noiden paikkojen kanssa on se, että nekin äidit joilla on ihan pieni vauva niin änkevät sinne eturiviin vaikka he voisivat istua taempana, kun eivät nuo vauvat köllötä muualla kuin sylissä tai siinä kopassaan. Ja sit, kun niitä liikkumattomia vauvoja köllöttelee joka paikassa lattialla niin taapero yrittää leikkiä tai talloa niitä <_<

 

Mä ainakin istuin taempana silloin, kun poika oli ihan vauva

Share this post


Link to post
Share on other sites

Flamingossa myydään numeroituja paikkoja ja niitä myös noudatetaan! =) Taidan siis jatkossakin käydä Falmingossa kun meille on aika sama mennäänkö sinne vai keskustaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helsingissä ei aiemmin ollut numeroidut paikat eli ehkäpä se tapa on jäänyt ja ihmiset ei ees tajua katsoa, että niissä on paikkanumerot..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo, mun mielestä olisi kyllä ihan reilua, että ne jotka varaa lippunsa ajoissa saavat varaamansa paikat. Ei ole kiva lähteä vauvan kanssa rynnimään katsomoon kun ovet avataan. Jos lipussa kerran lukee paikkanumero niin kyllä lipun omistajansiihen paikalle pitäisi saada istua vaikka siihen joku muu olisikin jo "ehtinyt". Lipun ostaja ehti kuitenkin jo aiemmin varaaman paikan itselleen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lipputiskillähän ne ei anna paikallisia lippuja ollenkaan. Kerran sitä kokeiltiin mun aikanani ja silloin siitä syntyi hirveä haloo ja kukaan ei kuitenkaan mennyt istumaan omille määrätyille paikoille vaan menivät minne halusivat.

 

Musta on oikeesti ihan sama onko paikkaliput vai ei, koska ihmisiä ei siellä ole koskaan niin paljon etteikö sinne mahtuisi istumaan. Mä pääsen aina yksin mennessä istumaan etupenkeille taaperon kanssa ja jos ei ole paikkaa eturivillä niin istutaan lattialla, koska tota taaperoa ei pysty pitämään paikoillaan takarivissä.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lipputiskillähän ne ei anna paikallisia lippuja ollenkaan.

 

Ainakin viimeksi kun kävin Pipa sun kanssa niin mun piti valita paikka ja lipussa oli sit paikan numero ja muistan että siellä oli sit muutama jotka oli ostanut ekalle riville mutta eivät sit mahtuneet sinne kun oli jo täyttä.. Mielestäni toimii ihan hyvin että on vapaat paikat, mutta sillon kaikkien pitäs tietää että se on niin ja mielestäni typerää että ylipäänsä myyvät numeroituja päikkyjä..

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Aika hassua :huh: Multa on meinattu välillä kysyä mihin haluan mennä istumaan mutta sitten kuitenkin lippumyyjä muistaa että jokainen menee istumaan minne haluaa.

 

Onhan tuollainen vähän rasittavaa, jos harvemmin tai ekaa kertaa käymässä Baby biossa ja myydän tai varattu lippu paikoilla niin sitten joku istuukin "sinun" paikallasi. Pitäisi olla selvempää toi asia...Tai itseasiassa mun mielestä siitä on mainittu jossain, joko Baby bion omilla sivuilla tai finnkinon sivuilla. Täytyy tarkistaa asia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Istuintilaa on paljon, myymme vain noin joka toisen paikan. Paikat eivät ole numeroituja

 

Eli näin luki baby bion sivuilla. Mutta olen ymmärtänyt että muilla paikkakunnilla myydään numeropaikkoja ja vain tennarissa (mites kinopalatsi?) istutaan missä halutaan..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onkos kukaan menossa helmikuun vauvakinoon Helsinkiin?

 

Ekaa kertaa oltais tytön kanssa tulossa. Onko jotain mitä pitää ottaa huomioon tms..?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me ollaan menossa toista kertaa, mutta Flamingoon. Meillä oli hyvä olla viltti mukana kun Adan kädet oli vähän kylmät, niin lämmitti kivasti. Muuten siellä on aika lailla kaikkea; hoitopöydät, mikrot, vaippoja, kertakäyttöalustoja... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä nyt nostelen aihetta tätäkin kautta. Nostelin tapaamistenkin ketjua viime viikolla.

 

Eli 17.6 on tarjolla Sinkkuelämää 2 ja huutelen täällä leffaseuraa. En ole ennen pojan kanssa käynnyt noissa baby bio leffoissa joten jännittää jaksaako lapsi melkein kahta tuntia katsella ja ihmetellä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä kävin meidän taaperon (ja kaverin ja sen muksun) kanssa katsomassa Ompussa tuon Sinkkuelämää 2:n ja meni tosi kivasti! Meillä oli liput eturivistä ja tyttö leikki aluksi leluilla, joita siellä oli. Sitten se nukkui mun sylissä tunnin ja sen jälkeen istuskeli pitkän tovin ja heräili rauhassa. Sitten vielä söi ja hetken leikki ja sitten leffa jo loppuikin. Olin varautunut siihen, että leffasta en näe kuin pätkän sieltä ja pätkän täältä, mutta yllätyin miten hyvin sain katsottua!! Tulipahan sekin koettua, ei oltu aiemmin oltu BabyBiossa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me olimme ensimmäisen kerran Babybiossa, kun poika oli 7 vko:n ikäinen.:girl_impossible: Etukäteen vähän jännitin, mutta kaikki meni enemmän kuin hyvin. Poika nukkui koko bussimatkan, kahvittelun, ja leffastakin ensimmäisen tunnin ajan! :girl_in_love: Äiti sai siis mukavasti keskityttyä itse asiaan, eli karkkien syöntiin ja elokuvasta nauttimiseen. :girl_wink: Kun poika heräsi, hän söi, ja sitten katseli loppuajan rauhallisena ympärilleen.

 

Sen jälkeen olemme käyneet melkein jokaisessa Babybiossa. Aina on sujunut hyvin, vaikka poika onkin ollut lähes koko ajan hereillä. Viimeisimmässä näytöksessä tosin poika oli hieman kärttyinen, kun oli valmiiksi jo väsynyt, eikä osannut/pystynyt nukahtamaan. Täällä Turussa oli mielestäni elokuvan äänet tosi kovalla. :girl_mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meinasin tämän uuden tulokkaan opettaa leffailemaan äidin kanssa :D Pojan kanssa tartteekin toisen aikuisen mukaan kun on niin vilkas, mutta yllättävän hyvin meni viime viikolla ensimmäinen kerta leffassa. Oltiin koko perhe siellä joten pystyttiin miehen kanssa kummatkin katsoa perään, vaikka terrorisoi hiukan edessä istuvaa. Parhaamme koitettiin pitää kurissa ja paikoillaan mutta minkäs teet kun puolitoista vuotias ikiliikkuja on kyseessä :girl_haha:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now