jet

"Oikeita" ystäviä vaukkareista?

23 posts in this topic

Oletteko saaneet naikkareista/vaukkareista sellaisia ystäviä joita tapaatte ihan oikeassa elämässä? Siis noin muutenkin kuin ryhmä-mammamiiteissä?

 

muoks. Vai haluatko ehdottomasti vain nettikaveruutta? Miksi?

 

Minä olen tavannut muutamia vaukkareita ja yhdestä on tullut tosi ystävä :) Ollaan ystävystytty esikoisten vauva-aikana ja uskon vahvasti että ystävyys jatkuu "mammailun" jälkeenkin...

Edited by jet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä olen saanut täältä useammankin livetutun, osaa uskallan sanoa myös jo pikkuhiljaa ystäviksi. :) On nähty muksujen kanssa ja ilman, ryhmässä ja kaksin, milloin mitenkin. Olen hirmuisen onnellinen siitä, että heidät olen löytänyt, sillä jo olemassaolleessa kaveripiireissä ei mammoja ollut, joten vertaistuki on tullut tarpeeseen.

 

Olette ihania, tiedätte kyllä ketkä. :wub:;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Useammankin :) Yhden kanssa tiedettiin toisemme jo ennestään, mutta en usko että olisimme tällä tavoin ystävystyneet ilman naikkareita/vaukkareita ja lähes saman ikäisiä lapsia. Hienointa on, että vaukkareiden kautta on löytynyt useampi kaveri tältä samalta asuinalueelta, kun muut (irl-)kaverit asuu vähän kauempana ja suurin osa on vielä lapsettomia. Samanhenkisiä kavereita, joiden kanssa voi puhua muustakin kuin vauvoista ;) Ja uskon vahvasti, että yhteydenpito jatkuu, vaikka lapset kasvaa ja elämäntilanteet muuttuvat. Lisäksi on yksi kauempana asuva, jota ei voi valitettavasti nähdä niin usein kuin ehkä haluaisi :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itse olen löytänyt toiselta vauva-foorumilta tyypin, jolla laskettu aika samassa kuussa ja asuu samassa pikkukaupungissa :) Ollaan pari kertaa yhdessä käyty "mammavesijumpassa", muuten sitten lähinnä puhelimien välityksellä viestitelty. Vielä en ihan ystäväksi sanoisi, mutta kivaa "vertaistukea", eikä siitä ystävyydestä mitään haittaa olisi! Toivottavasti kehkeytyykin vielä sellaiseksi :)

Edited by pinkdream

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen saanut vaukkareiden kautta muutaman hyvän ystävän joista on tullut itselleni hyvin läheisiä.

Olen saanut myös täältä paljon tuttuja joiden kanssa aina silloin tällöin saatetaan tavata ja kahvitella jossain.

 

Minulle vaukkarit ovat olleet ehdottomasti kullan arvoinen, ilman sitä olisin varmaan tällä hetkellä aika yksinäinen ihminen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oon treffanut muutamia vaukkareita kahvittelujen ja babybion merkeissä. Yhden kanssa olen ollut enemmän tekemisissä. Mä oon livenä niin huono tutustumaan kehenkään, että olen ihan superiloinen että olen edes tutustunut tähän yhteen (toivottavasti itsesi tunnistat) mammaan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oon muutamia tavannut kahvittelujen merkeissä ja yhdestä on tullut ihan tosi ystävä. On tosi ihanaa kun lapset saavat leikkiä yhdessä (meillä molemmilla on aika saman ikäiset lapset), ja saa höpistä kaikkea maan ja taivaan välillä. Mäkin toivon että tää henkilö tunnistaa itsensä :)

 

muoks.naikkareista on löytynyt myös yksi aivan ihana ystävä :)

Edited by jenni81

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minulle riittää oikein hyvin nettikaveruus ja satunnaiset tapaamiset. En kyllä oikein tiedä, onko minulla muutenkaan tämän "oikeampia" ystäviä, jotenkin ei vaan ikinä ole tullut hankittua :rolleyes: Sukurakkaana minulle läheisimmät ihmiset ovat sisarukset ja vanhemmat. Niin ja puoliso tietysti :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sekä naikkareista että vaukkareista on löytynyt niin mukavia uusia tuttavuuksia kuin myös erittäin hyviä ystäviä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pari ystävää olen saanut vaukkareiden kautta. Lisäksi täällä pyörii yksi ystävä jonka tunsin jo aiemmin. :)

 

Nykyään asun ulkomailla, joten enää ei voi tavata livenä kovin usein.

 

tuttuja tätä kautta on tullut monta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mäkin olen saanut sekä täältä naikkareista useampia tuttavia ja joitakin kavereita, osaa sanoisin jo ihan ystäviksi. En tosiaan olisi ennen näille palstoille rekisteröitymistäni osannut kuvitellakaan, että tätä kautta voi löytyä myös live-elämään kivoja ihmisiä :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ketään en ole tavannut IRL, joten en. Mutta en ole kyllä täältä lähtenyt ystäviä etsimäänkään, sillä minulla on muutenkin todella monta samanlaisessa elämäntilanteessa olevaa ystävää. Paikkakuntani vaukkarimiitteihin en ole lähtenyt, koska en ole juuri täällä netissäkään keskustellut ko. vaukkareiden kanssa enkä tunne heitä netistäkään. Jos sellaisten ryhmien tapaamisia, missä olen ollut aktiivinen, järjestettäisiin minua lähempänä, saattaisin mennäkin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toiselta vauvapalstalta olen löytänyt muutamia, joiden kanssa treffataan vauvojen/lasten kera tai ilmankin isommalla porukalla. Ystäviä ovat tällä hetkellä, mutta ei välttämättä lopun elämää.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä en ole osallistunut mihinkään "joukkotapaamisiin", mutta yksi naikkareista tutuksi tullut ystävä on käynyt meillä pari kertaa ja jatkossakin aiotaan nähdä. Meidän pojilla on ikäeroa kolmisen kuukautta, niin jutunaiheita ei tarvitse miettiä ja muutenkin ajatusmaailmat on tosi samanlaiset. :) Harmi vain, että välimatka on aika pitkä, niin ihan päiväkävelyseuraa ei heistä saada. Mä kun olen välillä vähän eristyksissä vauvan kanssa kotona, kun en ole muskari- tai vauvajumppatyyppiä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nytpäs pitää ihan laskea...

 

sanotaan näin, että naikkareiden/ vaukkareiden kautta olen ihan livenä tavannut ainakin 4 mulle uutta ihmistä joista miellän kyllä kaikki nykyisin kavereiksi :lipsrsealed: ja kaikkien kanssa tulee pidettyä yhteyttä enenmmän tai vähemmän. 3.n kanssa on kyläilty ristiin ja yhden kanssa nähty tarkoituksella ja jopa puolivahingossakin :grin: ja olisi kiva nähdä useamminkin, välimatkaa vaan on vajaa 300km, mutta muuten pidetään yhteyttä.

 

niin ja yhden oon tavannut toisen naikkarin kautta, ja pidetään yhteyttä facen välityksellä, hän asuu jenkkilässä...

 

sitten vajaa parikymmentä on facebookissa kavereina joiden kanssa sitten jutellaan suht paljonkin :)

 

joten kyllä mä sanoisin , että netin välityksellä saa ystäviä :lipsrsealed:

 

ja jos joku tahtoo facebookissa lisätä kavereihin ja tutustua muhun paremminkin niin eikun kutsua tulemaan :) (mielellään nimimerkin kera, että tunnistan kenestä on kyse :grin: ) mut saa selville facen vaukkarit ryhmästä

Share this post


Link to post
Share on other sites

mä ihan sen takia tänne eilen rekisteröidyin, kun haluaisin tutustua äiteihin, joilla olis lapsi samaa ikäluokkaa.. (meillä poitsu, nyt vajaa 4kk).. Mulla ei oikein kavereita oo, joilla olisi lapsia.. :/ eli toivotaan, että tätä kautta löytyisi edes jonkinlaista uutta tuttavuutta, mieluummin täältä läheltä,että pääsisi ihan livenäkin näkemään, mutta miks ei kauempaakin :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naikkareista on loytynyt ihan oikeita ystavia vaikka tarkoitus olikin visusti pitaa nettielama ja oikea elama erillaan...Taalla en ole viela kovin kauaa pyorinyt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen löytänyt tosi hyviä ystäviä täältä ja mieskin on ihan hyvää pataa näitten kavereitten kanssa (ja mun kaverin yhden puolisonkin kanssa)

 

Terkkuja vaan :give_heart:

 

Treffeille osallistutaan mahdollisuuksien mukaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sekä naikkareista että vaukkareista on löytynyt niin mukavia uusia tuttavuuksia kuin myös erittäin hyviä ystäviä.

 

Samat sanat. :girl_smile: Todella hyviä ystäviä on useampikin kappale naikkareista peräisin. Jopa niin, että nuorimman lapsen kaksi kummia on alun perin "nettikavereita". Naikkareista/vaukkareista puolestaan sekä esikoisen että kuopuksen kuukausiketjujen kanssa tavataan, tosin esikoisen ketjun viime treffeistä on aika paljon aikaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naikkareista kyllä, kavereita ja ainakin yksi ihan oikea tosiystävä. Tosin iso osa naikkareiden tuttavuuksista löytyy myös vaukkareista nykyään

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaksi tosi hyvää ystävää olen täältä saanut ja muutaman kaverin <3 Ja mies on kaveri ystävien miesten kanssa nykyään.

 

Muoks! Sain vaukkarien kautta kummipojan!! Pistäkää paremmaksi! ;) <3 !!

Edited by Piippis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now