Posted March 4, 2009 · Report post Babyjunglesta vastasivat tohon selkänoja kysymykseen. On kuulemma pystympi, siinä on joku uusi klipsi juttu. Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 7, 2009 · Report post Heippa! Nyt vinkkiä kaikille jos on reissua ruotsiin tulossa ja tuplat tai vaunut yleensäkin hankinnassa. Kruunun kurssi on niin huono, että sillä säästää jo kivan pennin vaunuja hankkiessa. Eli katsetta myös naapurimaahan(itse täällä asustelen). Täällä tuplista suosituimmat on P&T ja Mountain buggyt. Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 7, 2009 · Report post Laitetaanpa pieni väliaikainfo, että eilen sain vastauksen sähköpostiini, että äärimmäisen suuren suosion vuoksi P&T Viben toimitusajat ovat vielä hieman pidentyneet. Näin, öö, 6 (?) viikon jälkeen edelleen odotellaan toimitusta. Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 7, 2009 · Report post Miaka, mistä oot tilannut vaunut? Meillehän on tulossa myös ko. kiesit Englannista... Me ollaan odotettu vasta 4 vkoa. Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 9, 2009 · Report post Jostain ketjusta, varmaan tästä (?) löytyy pohdintojani. Päädyin siis kokeilemaan Two left feet-nettipuotia, vaikka siitä joillakin oli paljon pahaa sanottavaa. Sieltä kuitenkin toimittavat edelleen Suomeen, ja vertailun perusteella hintakin oli ainakin halvimmasta päästä, kun tilatessani sai vielä jonkin 10 % yleisalennuksen. Kyllä mä uskon, että kärryt jossain vaiheessa tulee, ovat kuitenkin vastanneet kyselyihin 1-2 päivän sisään, mutta toimitusaika on tosiaan piiiiitkä. Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 9, 2009 · Report post ^On vissiin ainut pulju Englannissa, joka vielä Suomeen toimittaa. Meidän P&T Sportit kotiutui. Lauantaina haettiin liikkeestä, jossa koko setti tykötarpeineen odotti meitä, kuten oli sovittu. Ja Varsovasta siis haettiin. Ei tarvinnut kuin taksilla ajella liikkeeseen, hoitaa kaupat ja ajaa taas taksilla pois. Oli aika kätevä se vaunujen säilytyslaukku. Niihin saatiin tungettua kaikki kärrien tykötarpeet. Sivulaukut laitoin toiseen laukkuun, mutta olis nekin vielä mennyt tohon samaan pakettiin. Tänään olen ihmeissäni mallaillut noita kärrejä ja testaillut sadesuojia yms härveleitä. On ne hienot. Poika kun herää päikkäreiltä, niin pitää testta häntä kyytiin. Laitan vaikka tuon liikkene linkin vielä tähän, jos joku haluaa sieltä katella. En ole tosin tutkinut, onnaako toimitus Suomeen... Mut ainakin nettikauppa niillä siis on. Ja meidän ratassetin hnta olis tosiaan SUomessa ollut vähän yli 1000€, mutta maksettiin 632€. Emmaljungaa tuolta sai ainakin ihan kivaan hintaan. Ja vielä se linkki: Family Shop Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 9, 2009 (edited) · Report post Onko kukaan tilaillut noita Citronellan mainitsemia Mutsyn Urban Ridereita Duo-penkillä? Pitäisi yrittää alkaa etsimään mistä noita saisi ja mihin hintaan. Tai jos joku täällä oleva haluaa myydä omansa joskus kesän jälkeen niin olisin kiinnostunut Edited March 9, 2009 by jenni81 Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 9, 2009 · Report post Jostain ketjusta, varmaan tästä (?) löytyy pohdintojani. Päädyin siis kokeilemaan Two left feet-nettipuotia, vaikka siitä joillakin oli paljon pahaa sanottavaa. Sieltä kuitenkin toimittavat edelleen Suomeen, ja vertailun perusteella hintakin oli ainakin halvimmasta päästä, kun tilatessani sai vielä jonkin 10 % yleisalennuksen. Kyllä mä uskon, että kärryt jossain vaiheessa tulee, ovat kuitenkin vastanneet kyselyihin 1-2 päivän sisään, mutta toimitusaika on tosiaan piiiiitkä. Mä en haluais sua pelotella mitenkään, mutta ehkä olisi aika toimia, jotta joskus saat rahasi takaisin. Esim. tuo vastaus, jonka olit saanut tuntuu silkalta valehtelulta. Älä loukkaannu, olen sinun puolella! Tässä linkkiä http://www.bizrate.co.uk/ratings_guide/cus..._start--10.html Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 9, 2009 (edited) · Report post Mä en haluais sua pelotella mitenkään, mutta ehkä olisi aika toimia, jotta joskus saat rahasi takaisin. Esim. tuo vastaus, jonka olit saanut tuntuu silkalta valehtelulta. Älä loukkaannu, olen sinun puolella! Tässä linkkiä http://www.bizrate.co.uk/ratings_guide/cus..._start--10.html Siis kyllä mä luin noita palautteita jo aikaisemmin, mutta nythän tosta oli ollut ihan BBC:n ohjelmassa, jossain määrin Kuningaskuluttajaa vastaava ohjelma kai. Nyt pisti hieman epäröimään. Mun mielestä meiltä ei ole velotettu luottokortilta vielä tilausta, mutta pitää vielä kerran tarkastaa. Ainakaan maksetuissa laskuissa se ei vielä ole. Kun tuosta on nyt tuollainen haloo nostettu, pakko kai sieltä on vähintään rahat saada takaisin. Juu, vähän riskihän tämä oli alunperinkin, ja koskaan aiemmin ei oo mitään ongelmia nettitilauksissa ollu, joten sillä kokeilin. Katsotaan, mitä vastaavat uusimpaan viestiin, ja sitten päätän, perunko tilauksen ja mitä sitten. Juu, nyt tää alkaa oikeasti kuulostaa pahalta. Aiemmat arvostelut, mitä luin, oli vaan sellaisia, missä valitettiin hitaasta palvelusta. Nyt noi ei oo oikeasti saanu tilaamiaan tuotteita tyyliin 3-4 kuukauteen, eivätkä myöskään rahojaan takaisin. Kun kuitenkin on noinkin isosta jutusta kyse, ei sentään ole yksin asian kans. *huoh* Onneksi mulla on oikeaa tarvetta rattaille vasta kesällä. BBC Watchdog Edited March 9, 2009 by Miaka Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 10, 2009 · Report post ^ Onneksi luottokortilla tilaaminen on sen verran turvallista, että saat aivan varmasti rahasi luottokunnalta takaisin. Sinne pitää vaan tehdä kirjallinen selostus asiasta ja lähettää postissa. Mulle kun on valitettavasti pari kertaa sattunut huono tuuri kohdalle... Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 10, 2009 (edited) · Report post ^Onneksi on maksettu luottokortilla (eikä edes mun omalla ), joten luulisin kans, että rahat saa. Tässä on muuten sellainen kiva juttu lisäksi, että kortti, jolla tuo on maksettu, on jouduttu kuolettamaan, koska erään henkilön lompakko oli hukassa. Jos sitä ei siis ole vielä velotettu, mikä olis kylläkin kummallista, kun ilmeisesti firman toimintapa on velottaa korttia heti, kun tilauksen tekee, ei ne sitä siltä kortilta voi enää velottaakaan. Juu, odotan nyt oikeasti vielä tämän päivän vastausta mun viimeisimpään viestiin, muutenkin vasta illalla pääsen tarkastamaan, onko veloitus jo tehty. Kaikilla noilla on kuitenkin ongelma ollut edelleen se, että kun tilattua tuotetta ei ole näkynyt, ovat peruneet tilauksen ja siitä varsinainen riitely sit alkanut. Kaikista mukavin ratkaisu nyt kuitenkin olis, että saisin ne rattaat, vaikka kuinka myöhään. Toki tällaiseen liittyy kai riski firman konkasta, ja mukava olis hoidella mahdollisia takuuasioita, vai hoituisko ne kuitenkin valmistajan kans? Muiden ei ehkä enää kannata kokeilla onneaan. Edited March 10, 2009 by Miaka Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 17, 2009 (edited) · Report post Tietääkö kukaan muita tuplarattaita kuin Easywalker duowalkerit, mihin saa Maxi Cosin kaukalon toiselle puolen kiinni? edit. nimeonmaan siis vierekkäin istuttavat Edited March 17, 2009 by Uppis Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 17, 2009 · Report post Tietääkö kukaan muita tuplarattaita kuin Easywalker duowalkerit, mihin saa Maxi Cosin kaukalon toiselle puolen kiinni? Ainakin P&T Sporteihin, Zoomeihin ja iCandyyn saa Maxi-Cosin, mutta ne kaikki peräkkäin olevia malleja. Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 17, 2009 · Report post ^Kiitos Lisäsinkin tuohon nyt, että vierekkäin istuttavat, kun en halua tommosia peräkkäisiä Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 17, 2009 (edited) · Report post ^Niin mä vähän ajattelinkin. Mutta mä en kyllä muista että se kävis muihin vierekkäin oleviin tupliin kun EW:hen. Mä oon tehnyt paljon selvitystä tosta Maxi-Cosin yhteensopivuudesta, mutta muita ei ole kyllä tullut vastaan. Toivotaan kuitenkin että olen väärässä, jos noi EW:t ei teille käy. Tässä vielä lista minkä kanssa ainakin Maxi-Cosi sopii adaptereilla. -Quinny -Maxi-cosi -Bugaboo -Koelstra -Mutsy -One Tree Hill -TFK -Easywalker -Teutonia -Hartan -Stokke -ABC -I`coo -Gesslein -ICandy -Childwheels -Traxx - P&T Edited March 17, 2009 by Monalisa Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 17, 2009 · Report post Itse asiassa ollaan käyty kattomassa muita tuplia ja sitä ennen netissä oon kuolannut noita EW:tä. Tahtoo ne Eli oon aika myyty niille jo. Pitäis vaan käydä Loviisassa PikkuPingviinissä sovittamas noita autoon. Mietin lähinnä niissä, että kannattaako sitä vauvan koppaa ostaa lainkaan, kun ekankin kans käytettiin Bugabooss vaan nelisen kuukautta koppaosaa ja autolla ajattaessa pääasiassa sit kaukalossa oli.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 17, 2009 · Report post Millonkohan ne Bugaboon huhutut tuplat tulee markkinoille? Uteliaana niitä odottelen, vaikka en usko että ne olis kuitenkaan meidän kärryt. Yks syy miksi haluun sen EW:n kopan on että se on työntäjään päin. Tuntuis turhan karulta työntää vastasyntynyttä pois päin äidistä, kun on tottunut siihen että näkee lapsen (siis sillon pienempänä). Mutta sehän on vaan tottumis kysymys ja makuasia. Sen verran oon noita tuplien koppia vertaillut, että koossa toi EW:n koppa on omaa luokkaansa joten lapsen pitäis mahtua siihen pitkään. Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 18, 2009 · Report post Ai Bugaboolta on tulossa tuplat? Hmm..mielenkiintoinen tieto No joo, siis toi, et vauvaa ei näe on yks huonoista puolista. Toisaalta ainakin meillä toi eka halus nähdä siinä 4kk tienoilla hereillä ollessa, jotenka sieltä Bugiksien vaunukopasta ei oikeen nähnyt mitään - siinä mm. yks syy, miks vaihettiin koppa pois. Noh.. pitää mietiskellä Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 18, 2009 · Report post Toi Bugis tupla on ollut vaan huhu joka on palstoilla kiertänyt. Totuutta en tiedä asiasta onko tulossa ja millon on. No ei varmasti ennätä näille meidän kakkosille Onkohan tuolla tulevilla lastenmessuilla esillä paljon tuplia? Onko jollain messuista kokemusta. Jos hyvä tsägä olisi voisi nähdä noi EW:n tuplat siellä. Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 18, 2009 · Report post Tiiäkkö, että myykö noita EW:tä muut Suomessa kuin PikkuPingviini? (en ainakaan muita ole löytänyt googlella) Ne ei ainakaan ole tuolla Lapsimessuilla Helsingin messukeskuksessa, jos niitä messuja meinasit.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 18, 2009 · Report post Oliko niin että Raisiossa oli joku liike Baby1 tai joku, mikä myy EW:tä myös. Joku oli sieltä ostanut, tieto löytyy aikasempia sivuja selaamalla. Mä Katoin kanssa noiden messujen näytteilleasettajat, eipä ollut kovin montaa "vaunumyyjää" listalla. Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 18, 2009 · Report post Valistakaa tyhmää vähän! Noista Phil&Tedeistä...Oonko ymmärtäny oikein eli sillon kun on kaks taaperoo, niin se tuplaistuin kiinnitetään sinne alle, ja jos on vauva ja taapero, niin siihen päälle? Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 18, 2009 · Report post Valistakaa tyhmää vähän! Noista Phil&Tedeistä...Oonko ymmärtäny oikein eli sillon kun on kaks taaperoo, niin se tuplaistuin kiinnitetään sinne alle, ja jos on vauva ja taapero, niin siihen päälle? Ihan oikein ymmäretty. Täällä on aikaisemmilla sivuilla myös havainnollistavia kuvia. Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 19, 2009 · Report post Easywalkeria myy myös vauvapop. http://www.vauvapop.fi/ Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 19, 2009 · Report post Easywalkeria myy myös vauvapop. http://www.vauvapop.fi/ Share this post Link to post Share on other sites