Posted April 23, 2009 · Report post Happy Babyn tuplia myy vissiin Lastenvaunutukku Espoossa. Niiden nettisivuilla ei visisin ole mainintaa (en oo varma), mutta joskus, kun niiden kaa meilailin ja kyselin eri tuplia, niin tai olla Happy Babytkin valikoimissa. Lastenvaunutukku myy myös Koelstraa, mikä taitais ainakin osittain mennä Uppiksen kriteereihin. Me ostettin meidän Phil & Tedseihin ne P&T:n omat sivulaukut ja ovat tosi hyvät. Näyttävät tosi pieniltä, mutta niihin mahtuu ihan törkeesti tavaraa. Ratkasivat mun hoitolaukkuongelmat täysin. Jos olen muksujen kaa liikenteessä, niin en tarvii enää hoitolaukkua, kun noihin saan kamat. Toiseen isomman ja toiseen pienemmän kamat. Oon pari kertaa ollut nyt meidän Sporteilla liikkeellä j mukana ollut vai ntoinen sivulaukku ja sinne mahtui tosi hyvin pojan kamat ja jäi vielä tilaakin. Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 23, 2009 (edited) · Report post Mulle jäi epäselväksi miksi noi EW:t ei käynneet? Ei mahtuneet takakonttiin? Siis ei mitkään tuplat mahdu sinne. Ja siksi ajateltiin, että jos ostais jotkut halvemmat vain kotikäyttöä/julkisilla kulkemista varten ja muutoin sit käyttäis noita yksöisrattaita seisomalaudan kans. Sitten tajusin, että pitää tosiaan olla eri kuomut, jotta saa eri ikäisen joko suojaan (vauva nukkuessa) ja isomman sit sillain, et näkee sieltä vaunuistaan jotain ees Kiitoksia taas kaikille. Pitää tutkia noita eri merkkejä Edited April 23, 2009 by Uppis Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 24, 2009 · Report post Onko kellään kokemuksia näistä: HABERKORN TWINNI PLUS TUPLASATEENVARJORATAS Meillä hakusella sateenvarjo/matkarattaat, jotka vois olla auton perässä aina valmiina kaupunkireissuja varten. Mielettömän kalliita en raskisi ostaa kuitenkaan. Mutta pitäis tietty olla toimivat kaikin puolin. Vaunut on niin hankalat koota aina mukaan, et jos löytyis jotkin pienempään tilaan menevät niin helpottais elämää. Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 26, 2009 · Report post Onko muilla merkeillä kuin P&T olemassa tuplarattaita, jotka voi muuttaa tarvittaessa 1 hengen rattaiksi? Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 26, 2009 (edited) · Report post Onko muilla merkeillä kuin P&T olemassa tuplarattaita, jotka voi muuttaa tarvittaessa 1 hengen rattaiksi? iCandyllä, niistä on kyllä kuvia jossain tuolla aikasemmilla sivuilla. Unohtui tietenki Mutsyt ja I´coot. Kaikista varmaan löytyy täältä kuvia. Edited April 26, 2009 by Monalisa Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 26, 2009 (edited) · Report post tyhjä viesti tuplana Edited April 26, 2009 by siipi Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 26, 2009 · Report post Laitan noi siipin laittamat kuvat uudestaan, kun niissä näytti olevan ylimääräistä tekstiä, niin ei mulla näkyny... Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 26, 2009 · Report post ^Kiitos! En taida osatakaan liittää kuvia Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 26, 2009 · Report post ^ Kun painat tota kuva-painiketta, niin siinä ikkunassa on valmiiksi "http://", joten se pitää joko poistaa siitä tai sit siitä kuvan osoitteesta Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 30, 2009 · Report post Nyt on meidän EW:t kotiutuneet!!! On ne kyllä ihanat, kun vaan oppisi käyttämään Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 1, 2009 · Report post Monalisa, laita kuvia! Kerro kaikki! Kauan kesti? Minkä väriset valitsitte? Täällä on vauva jo syntynyt, mutta tuplat tilaamatta. Jaa miksikö? No kun mä en osaa päättää väriä! Ihan oikeasti, tässä ei oo MITÄÄN järkeä Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 1, 2009 · Report post Monalisa, laita kuvia! Kerro kaikki! Kauan kesti? Minkä väriset valitsitte? Täällä on vauva jo syntynyt, mutta tuplat tilaamatta. Jaa miksikö? No kun mä en osaa päättää väriä! Ihan oikeasti, tässä ei oo MITÄÄN järkeä Onnea uudesta perheenjäsenestä Pinku Kamerasta akku on loppu, joten kuvia en saa tähän hätään. Meille tuli punaiset, punaisella kopalla ja mustilla lämpöpusseilla. Tilattiin sunnuntaina (?) ja paketti tuli eilen, eli sen 4-5pvää. Paketti tosin tuli matkahuoltoon ,eikä kotiin vaikka niin luultiin. Kaikki tarpeellinen oli mukana ja oli helppo laittaa kasaan. Kyllä noi vaikuttaa tosi käteviltä kun ollaan tässä olkaarissa testattu Poitsu ja kummityttö 8kk on ollet kyydissä. Onhan noi tietenkin leveet näin yksösten kärryjen jälkeen, mutta ovesta mahtuu. Bebyjunglelta saa "tilaajalahjana" sellassen kellon tohon runkoon ja poika on sitä ihan innoissaan soitellut. Eikä kärryt edes kaatuneet vaikka seisoalteen nojasi selkänojaan ja kurotti kelloon. En kyllä osaa kertoa mitään ihmellistä noista, kysy mitä tulee mieleen. Meidän noi lämpöpussit on muuten sitä Classic mallistoa joka on 5cm pidempi ja puolet halvempi kuin sky malliston pussi. Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 1, 2009 · Report post ^Tilasitteko vanhemmat mallit vai 2009 mallin? Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 1, 2009 · Report post ^Tilasitteko vanhemmat mallit vai 2009 mallin? Karkas vähän mopo käsistä ja tilatiin 2009 malli. Lähinnä kyllä sen istuvamman pystyasennon takia, ei toi uv-kuomukaan mikään pöllömpi keksintö ole. Saatiin muuten näköjään noi 2009 MC turvakaukalo adapterit vaikka maksettiin niistä 2008 malleista!? Ei siinä mitään muuta erilaista ole kuin että noita saa sitten tarvittaessa kahdet vierekkäin jos olis kaksoset. Uppis joko löysit kriteerit täyttävät tuplat? Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 2, 2009 · Report post ^No ei oo löydetty Mä haaveilen edelleen EW:stä (voi olla, et joudun ostaan ne lopulta kuitenkin :D) Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 2, 2009 · Report post ^No ei oo löydetty Mä haaveilen edelleen EW:stä (voi olla, et joudun ostaan ne lopulta kuitenkin :D) Suosittelen kyllä noita EW:n tuplia On kyllä ihan eri luokkaa kun jotkut halpis tuplat, huomaa että moneen pieneen asiaan on kiinnitetty huomiota ja tehty huolella. Meillä on miehet syynänneet jousituksen ja ovat tyytyväisiä (niissähän on ihan kunnon "iskarit" ) niitä saa ilmeiseti säädettyäkin eri maastoille, näin väittävät Olihan noi hintavat, mutta mä ainakin mielummin työnnän kunnon kärryjä niin kauan kun noita tarvitaan Mutta mulla onkin pakkomielteitä kaikista vaunuista ja rattaista, aina on pakko löytää ne meille parhaimmat Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 2, 2009 · Report post ^asiahan ei tietenkään mua liikuta ( ) mutta paljonko tuli koko setti maksamaan? Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 2, 2009 · Report post ^asiahan ei tietenkään mua liikuta ( ) mutta paljonko tuli koko setti maksamaan? Rattaat oli sen 699€, koppa 179€, adapterit 24€ ja pussit 35€. Koko summasta sai tuolla babyjunglessa -10% ja niillä on parempi takuu (2v) kuin suomessa on 1v. Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 2, 2009 · Report post Suosittelen kyllä noita EW:n tuplia On kyllä ihan eri luokkaa kun jotkut halpis tuplat, huomaa että moneen pieneen asiaan on kiinnitetty huomiota ja tehty huolella. Meillä on miehet syynänneet jousituksen ja ovat tyytyväisiä (niissähän on ihan kunnon "iskarit" ) niitä saa ilmeiseti säädettyäkin eri maastoille, näin väittävät Olihan noi hintavat, mutta mä ainakin mielummin työnnän kunnon kärryjä niin kauan kun noita tarvitaan Mutta mulla onkin pakkomielteitä kaikista vaunuista ja rattaista, aina on pakko löytää ne meille parhaimmat No siis niinpä. Just sen takia mä en haluiskaan halpisvaunuja, kun tiedän millasia ne on lopulta Hinta kyl kirpasee nois aikalailla.. Muttamutta.. oon kyl työnnelly töissä NIIN kaikenlaisia halpistuplia, että en haluiais semmosia vaivaks.. En tiedä sit, et katotaanko aluks, et jos pärjättäs laudalla ja vaunuilla ja sit jos tuntuu hankalalta, niin tilataan noi EW:t. Ja jos ne kerta tuolta teidän tilaamasta paikasta sai noin nopeasti, niin äkkiähän ne on kotona sit Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 3, 2009 · Report post Vielä tyhmä kysymys tuosta P&T:n cocoonista: Minkä takia vauvalle kannattaisi ostaa se normikoppa joka menee pahimmassa tapauksessa pari kk kun on olemassa myös se XL-cocoon jossa on 10cm pituudessa enemmän tilaa? En vaan oikeasti ymmärrä onko tuossa tavan cocoonissa sitten jotain etua XL-kokooon verrattuna (paitsi varmaan hinnassa)? Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 3, 2009 · Report post ^Kaikista nettikaupoista ei saa tota XL-kantokassia. Se on varmaan yksi syy miksi ihmiset ei sitä osta. Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 3, 2009 · Report post ^Ok, kiitos! Jos sieltä nettikaupasta mistä meinataan vaunut tilata ei saa tuota isompaa kokoa, niin taidan ostaa sen sitten eri paikasta kuin vaunut. Syysvauvalle jokainen lisäsentti koppaan tulee varmaan tarpeeseen, että mahtuu kyytiin vielä talvellakin. Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 3, 2009 · Report post Kun mä noita Phil & Tedsejä olin ostamassa, niin sain sen käsityksen, että tuo XL-kokoinen cocoon käy vain Vibeihin. Meille tuli Sportit, siksi ostettiin se tavismalli. Share this post Link to post Share on other sites