Anni30

Julkkisten raskaus/vauvauutiset!

972 posts in this topic

IS: Karita Tykälle poikavauva

 

Maamme ykköskaunottariin kuuluva Karita Tykkä on saanut viime lauantaina poikavauvan, kertoo Ilta-Sanomat.

 

Karita Tykkä (os. Tuomola) on saanut 30.lokakuuta potran poikavauvan.

 

Vauva on Karitan ja hänen miehensä Petri Tykän ensimmäinen. Karita on aiemmin myöntänyt pariskunnan toivoneen lasta jo pidempään.

 

He avioituivat elokuussa 2008.

 

Karitan mukaan koko perhe voi hyvin.

 

Tykkä tunnetaan entisenä Miss Suomena ja useiden tv-ohjelmien juontajana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Kyllä on taas uutisen kirjoittajalla ollut sana hallussa. Morrisetten maha ei ole mikään kovin "isoksi ehtinyt" eikä todellakaan "maha pystyssä" eikä se edes ole noissa mitenkään erityisesti "raskautensa loppumetreillä", jos sillä on noissa parisen kuukautta laskettuun aikaan (jouluaaton tietämille)

 

Mutta kauniilta ja onnellliselta kyllä näyttää.

 

Niinpä, ja toi "ei kokenut tarvetta peitellä raskausvatsaansa" on myös aika asenteellisesti ilmaistu. Luo mielikuvan, että raskausmahan julkinen näyttäminen olisi jotenkin epäsovinnaista.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diili-Miran vauvamasu on pyöristynyt suloisesti

 

Diilissä kilpaileva Mira Kasslin juhlisti kiinteistövälitystoimistonsa avajaisia vatsa somasti pyöristyneenä.

 

4587_diilimira560.jpg

 

Diili-kilpailija Mira Kasslin juhlisti viime torstaina Re/Max Casa Alto -kiinteistövälitystoimistonsa avajaisia.

 

- Meitä on tässä kaksi omistaa. Olemme toimineet jo vuoden, mutta nyt juhlimme uusia ja upeita toimitilojamme vanhassa Meranon elokuvateatterissa Helsingin Viiskulmassa, Mira kertoi Seiskalle.

 

Säteilevä Mira kertoi, että raskaus oli sujunut todella hyvin. Lapsen laskettu aika on tammikuussa.

 

- Kaikki on mennyt oikein hyvin. Tiedämme jo lapsen sukupuolen, mutta se pysyy vielä salaisuutena, Mira kertoi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Johanna Tukiaisen viikonloppu: Välit poikki Arton kanssa ja miettii raskauden kohtaloa

MTV3

 

Johanna Tukiaisella oli tarkoitus viettää Artonsa kanssa romanttinen viikonloppu, mutta toisin kävi. Johanna Tukiainen matkusti Lappiin, jossa hän esiintyi ja tanssi erotiikkamessuilla. Tukiainen tapasi myös lappilaisen miesystävänsä Arton, jonka kanssa hän kertomansa mukaan innostui käväisemään myös esiintymislavalla.

 

Perjantai alkoi mukavissa merkeissä, kun Arto oli Johannaa vastassa lentoasemalla Rovaniemellä. Päivän tiimellyksessä Arto lensi hakemaan Johannan koiran Helsingistä.

 

– Arto lensi Rovaniemeltä Helsinkiin ja kävi hakemassa koirani. Itse sen maksoin, Johanna Tukiainen kertoo MTV3.fin Viihdeuutisille.

 

– Sitten hän lähti Ivaloon. Kaveri tuli hakemaan ja minut jätettiin yksin Rovaniemelle. Olen upean hotellin sviitissä. Minulla on pikkukoirani mukana. Hotellin maksan itse omilla keikkapalkkioillani. Hän ei vastaa taaskaan soittoihini.

 

Kertomastaan raskaudestaan Johanna tuumii näin:

 

– Minulle tulee abortti mieleen monta kertaa. Minulla on rankkaa, Johanna toteaa ja kertoo menevänsä lähiaikoina neuvolaan.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuksu menee lähiaikoina neuvolaan, onkohan eka kerta, kun ei oo missään aikasemmin kertonu neuvolajuttuja, luulis nyt johonkin lehteen nekin aisiat myyvän...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä en yksinkertaisesti kestä, jos Tuksu tosiaan on raskaana girl_cry2.gif Se on vaan jotenkin niin VÄÄRIN. Enkä puhu nyt kateellisena, vaan se on vaan väärin kaikkia kohtaan; Johannaa, sitä lasta, Artoa, 7Päivää-lehden toimitusta, Suomen kansaa... Minusta oli jo väärin, että joku myi sille koiran.

 

Edelleen elättelen toiveita siitä päivästä, jolloin Johanna pesee meikkinsä, pukeutuu asiallisesti ja ilmoittaa että kaikki nämä "Tuksun" edesottamukset olivat vaan suurta pilaa ja hän on oikeasti ihan fiksu ihminen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Pink on raskaana

Keskiviikko 10.11.2010 klo 17.23 IL

 

31-vuotias laulaja Pink odottaa vauvaa, Us Weekly-lehti kertoo.

 

 

 

 

Lehden mukaan laulajattaren raskaus on alkumetreillä.

 

- Raskaus on noin 12. viikolla. Hän haluaa synnyttää kiertueiden välissä loma-aikanaan, lehden lähde kertoo.

 

Keväällä syntyvä lapsi on Pinkin ja hänen aviomiehensä Carey Hartin ensimmäinen. Pariskunnan suhde on ollut myrskyisä, sillä he erosivat vuonna 2008. Yhteen palannut pari iloitsee nyt raskaudesta.

 

- Hän on erittäin onnellinen että tuli raskaaksi niin nopeasti, Pinkin lähipiiriin kuuluva sanoo lehdelle.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Jos lapsi syntyy keväällä, niin miten hän voi olla vasta viikoilla 12? huh.gif Toimittaja taas hyvin perillä.. laugh.gif Tai sitten mä lasken viikkoja ihan väärin

nimimerkki keväällä LA! laugh.gif Tai sitten mä käsitän kevääksi ihan eri kuukaudet! tongue.gif Koska ei mun mielestä toukokuun loppu nyt enää kevättä ole..

Edited by miumiu

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Mä luulen, että tässä on kyse erilaisista käsityksistä. Mä siis olen ilmeisesti toimittajan kanssa samaa kastia, sillä mulle toukokuu on vielä kevättä ja kesä alkaa vasta kesäkuusta. :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rohkeasti raskaana? :blink: Hieman ärsyttävästi sanottu. Pitäisikö sitä jotenkin tuossa vaiheessa yrittää peitellä? Olla häpeissään raskaudestaan?

No Amerikassa näköjään pitää :P Käväisin katsomassa tuon alkuperäisen uutisen joltain lehden sivulta, enkä voinut uskoa ihmisten kuvotuksen määrää kun näkivät raskausmahan! :girl_impossible: Tuollapäin taitaa olla oletuksena että raskaanaolevan pitää peittää mahansa ja pysyä milellään kaukana uimarannoilta :girl_mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Mut siitähän oli jossain telkkariohjelmassakin ihan äsken, että Amerikassa (jossain, en voi muistaa) naiset synnyttää ja sitten pysyy poissa silmistä, kunnes ovat pienentyneet takas sinne nollakokoon. :girl_impossible:

 

Ja että ne tuoreet äidit on sitten jollain mehudieeteillä ja sairastuttaa siinä sivussa sitten lapsensa, kaiketi siis ne kuonat irtoo ja siirtyy äidinmaidossa lapseen. :skilletgirl: Ja siis siinä ohjelmassa oli sellanen jumppatäti, joka piti treenejä näille äideille, että ne tajuais laihduttaa terveellisemmin, kun ne nyt kuitenkin aikoo laihduttaa.

 

Siis nyt muistan, se oli sen ohjelman osa, missä on aina se superlaiha ja superlihava ja ne vaihtaa dieettejä.

 

Mut siis kuitenkin se haastateltu äiti oli suunnilleen sitä mieltä, että se on kauheen epäkohteliasta liikkua ulkona toisten edessä, jos niitä raskauskiloja on vielä ja oli itsekin pudottanut jossain 3kk kaikki raskauskilot.

 

Tosi luonnollista...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Johanna Tukiainen teki päätöksen raskaudestaan

 

Kohublondi Johanna Tukiainen ja hänen lappilainen on-off -miesystävänsä Arto ovat keskustelleet syvällisesti yhteisestä tulevaisuudestaan.

 

Johanna ja Arto ovat nyt viettäneet yhteistä aikaa Lapissa Arton kotimaisemissa ja puhuneet elämäntilanteestaan. Johanna on kertonut odottavansa Artolle lasta.

 

– Arto on onnellinen ja ylpeä minusta. Hän on sanonut päivittäin, että haluaa perheen ja lapsen kanssani. Se on hienoa kuulla miehen sanomana, Johanna iloitsee.

 

Johanna on tehnyt kotiraskaustestin useampaan kertaan, mutta äitiysneuvolassa hän ei ole vielä käynyt.

 

– Olemme pienessä kylässä (Lapissa), jossa ei ole neuvolaa eikä lääkäriä, hän sanoo.

 

Vaikka Johanna mietti aiemmin, jatkaako hän raskautta, hän on nyt tehnyt lopullisen päätöksen.

 

– Abortti on täysin poissuljettu asia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Josko se sekoilu sitten jäisi kun tulee tärkeämpää tilalle. Mä todella toivon niin. Onnea heille!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mika Häkkinen ja Marketa säteilivät raskausonnea

 

F1-legenda Mika Häkkinen ja hänen avopuolisonsa Marketa Krovatova nähtiin golfkisojen juhlissa Portugalissa.

 

Hermes Eagles President Golf Cup 2010:n yhteydessä järjestetyssä tilaisuudessa Farossa nähtiin onnellinen ja säteilevä pari. Marketan vauvavatsa oli suurikokoinen ja hän esitteli sitä ylpeänä pukeutunumalla tiukkaan mekkoon.

Mika Häkkinen ja Marketa säteilivät raskausonnea

 

1037286.jpg

 

Mika puolestaan ei pystynyt pitämään näppejään erossa rakastetustaan, vaan intoutui suutelemaan tätä kameroiden räiskyessä. Pariskunnan ensimmäisen yhteisen lapsen laskettu aika on loppuvuodesta. Mikan lapset avioliitosta Erja Häkkisen kanssa ovat Hugo, 9, ja Aina, 5.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.