Anni30

Julkkisten raskaus/vauvauutiset!

972 posts in this topic

Lily Allen synnytti tytön!

 

lily26mp_503_vi.jpg

 

Takana kaksi keskenmenoa

Tyttö tuli!

Lauantai 26.11.2011 klo 08.22

 

Laulaja Lily Allen synnytti tyttövauvan eilen aamulla.

 

 

Lily Allen menetti lapsensa vuosi sitten, kun raskaus oli edennyt jo kuudennelle kuulle. Sam Cooperin kanssa kesällä naimisiin mennyt 26-vuotias laulaja tuli pian uudestaan raskaaksi ja terve tyttö syntyi aikaisin perjantaiaamuna.

 

Daily Mailin mukaan synnytys sujui hyvin.

 

Allen itse kirjoitti pian synnytyken jälkeen Twitteriin "Totes amaze", joka tarkoittaa kaikki on fantastisesti.

 

Hän sai keskenmenen myös vuonna 2008, jolloin raskaus oli edennyt jo kolmannelle kuulle.

 

 

 

 

 

Linkki: http://www.iltalehti.fi/viihde/2011112614826802_vi.shtml

 

 

Olipa upea uutinen! :) :)

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brad Pitt ja Angelina Jolie: taas uusi lapsi tulossa!

 

Brad Pitt ja Angelina Jolie haluavat adoptoida seitsemännen lapsen perheeseen. He uskovat tämän tuovan heille onnea.

Hollywoodin supervanhemmat Angelina Jolie ja Brad Pitt eivät tyydy vähään. Ja kuusi lasta lasta on pariskunnalle ilmeisesti liian vähän. He haluavat nimittäin adoptoida uuden lapsen perheeseensä.

 

Parilla on ennestään biologiset lapset Shiloh, 5, kaksoset Knox ja Vivienne, 3, adoptoitu Maddox, 10, Pax, 7, ja Zahara, 6. BANG-viihdesivuston mukaan he ovat ilmoittaneet haluavansa adoptoida tyttären Etiopiasta.

 

- He ovat hyvin innoissaan tästä. Brad ja Angie lupasivat vuosia sitten Zaharalle, että he adoptoisivat toisen lapsen samalta seudulta, jotta hänellä olisi sisar, johon tämä voisi tuntea yhtenäisyyttä, lähde kertoi Daily Star -sanomalehdelle.

 

Parin on sanottu myös uskovan, että juuri seitsemän lasta tuo heille hyvää onnea.

 

- Seitsemän on aina ollut Bradin onnennumero. Hän ja Angelina uskovat, että tämä toisi heille onnea.

 

Pitt myönsi hiljattain haluavansa kasvattaa suuren perheen.

 

- Tiedän sen näyttävän hurjalta ulkopuolisille, mutta olen tavallaan aina halunnut toimia näin, hän on sanonut BANG-viihdesivuston mukaan.

 

- Minulla oli lapsena ystävä, jolla oli iso perhe. Rakastin sitä kaaosta aamupalapöydän ympärillä, tappelua ja sitä, kun heidän äiti tai isä teki kaikille pannukakkuja. Ja silloin vain päätin, että jos joskus aion tehdä sen [perustaa perheen], haluaisin tehdä sen sillä tavoin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No eihän se maha vielä oo ees iso.. Nimimerkillä viimeiset 4 kuukautta älyttömän jättimahan kanssa (ja päälle vielä pari ylimääräistä viikkoa). Mistähän löytyis kuva jonka voisi laittaa vertailun vuoksi..

 

Vilautan omaa mahaani reilu 3kk ennen synnytystä (ja toisen kuvan perusteella tuo takki pingotti vatsan kohdalta täysin eli on aika realistinen kuva).. Ei mun mielestä Vickanin vatsa yhtään tota isompi ole, vai enkö ole vaan nähnyt niitä jättimahakuvia?! Toki vauva varmaan syntyy helmikuussa jo eikä maaliskuussa..

 

Muoks. Vilautus omasta kuvasta ohi.

Edited by a_paradise_79

Share this post


Link to post
Share on other sites

Just miehelle sanoin, et miten onnellinen oon Lilyn puolesta. Ja hatunnosto. En tiedä olisinko itse uskaltanut enää yrittää kahden menetyksen jälkeen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä mua ja montaa muutakin helmikuista ihmetyttää tuo Victorian mahan ympärillä käytävä spekulointi. Itsellä LA 22.2. ja maha on isompi kuin Vickanilla. Ja sf-mitta menee mulla keskikäyrällä.

 

Oisko vähän niin, että raskaus on edenny ongelmitta ja lehdistön on pakko repiä juttua edes jostain.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joko olette lukeneet uutisen Tukiaisen raskaudesta? Minulle tuli paha olo uutisesta, sillä siinä kerrotaan miten mm. itsetuhoisesti käyttäytynyt ja sekava Tukiainen lähetteli lähipiirilleen tekstiviestejä, joissa uhkasi tappaa itsensä ja lapsensa. Arto valittelee miten Johanna ei voi otta viinaa samaan tahtiin kuin aikaisemmin ja jutussa Johannan väitetään käyttävän lääkkeitä ja viinaa sekaisin. Arto olis jutun mukaan sitä mieltä, että abortti olis tässä tilanteessa paras vaihtoehto ja arvelee, että rakkaus on jo aika pitkällä.

 

Elämä on niin epäreilua! On niin paljon meitä, jotka toivomme lasta vuodesta toiseen ja meillä olisi tarjota lapselle hyvä koti ja sitten nämä julkkishörhöt tekee lapsia viina- ja lääkehöyryissään.

 

girl_cry2.gif

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä en ota Tukiaisen raskausuutisia todesta, kun jokin aikaa sitten se ainakin oli vain julkisuustemppu, eikä hän oikeasti ollut raskaana...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nina Tapio on raskaana

 

img-1288619579900.jpeg

 

Nina Tapio odottaa kolmatta lastaan.

Laulajaystävysten Nina Tapion ja Hanna-Riikka Siitosen uusi yhteinen lauluyhtye, kahdeksanhenkinen AiA, kiertää joulukonserttikiertueella yhdessä Jari Sillanpään kanssa.

 

Joulukirkkoon-konserttikiertue alkoi viime sunnuntaina Vihdin kirkosta.

 

- Tunnelma oli upea, Jarin kanssa on mahtava tehdä yhteistyötä, Nina Tapio kertoo IS:lle.

 

Tapion mukaan Sillanpään fanit ottivat AiAn hyvin vastaan.

 

- Jaristakin tulee aivan uutta puolta esille AiAn avulla, sillä paitsi että Jari on konsertissa solistina, hän myös osallistuu yhtyelauluun.

 

Kiertue jatkuu ensi torstaina Imatralla. Vielä 14 konserttia sisältävä kiertue yltää ensi viikolla myös Tukholmaan ja Lontooseen. Tiukka tahti tarkoittaa sitä, että jouluvalmistelut jäävät viime tippaan.

 

- Toivottavasti ehdin Tukholmassa ja Lontoossa jouluostoksille. Jouluruoat pitää sitten tehdä lopuksi parissa päivässä, Tapio miettii.

 

Joulun odotuksen lisäksi Tapion, 39, elämään kuuluu tällä hetkellä muutakin odotusta: hän on raskaana.

 

- Kaikki on mennyt tähän saakka ihan hyvin, ja laskettu aika on keväällä, Tapio kertoo onnellisena

 

Tuleva pienokainen on Tapion ja avomiehensä Reijo ”Reka” Kontion ensimmäinen yhteinen lapsi. Tapiolla on edellisestä liitostaan kaksi tytärtä, Ada, 13, ja Elsa, 11.

 

- Tytöt ovat innoissaan uudesta pikkusisaresta, Tapio sanoo.

 

Raskaus ei vaikuta Tapion mukaan mitenkään keikkailuun.

 

- Joulukiertue sekä uudenvuoden keikka tehdään ihan normaalisti, keväällä on kalenterissa muutenkin valmiiksi väljempää.

 

Tapion raskaudesta kertoi ensimmäisenä MTV3:n viihdeuutiset.

Edited by Anni30

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amin Asikaiselle ja Nilüferille poika

 

Vauva syntyi maanantaina.

 

Amin Asikaisen puoliso Nilüfer synnytti maanantaina illalla poikalapsen.

 

– Kaikki meni hyvin, vaikka onhan se tietysti naiselle kova paikka, Asikainen kertoo MTV3.fin Viihdeuutisille.

 

Terve poikalapsi syntyi tarkalleen laskettuna aikana. Poika painoi syntyessään noin kolme kiloa. Asikainen myöntää, että synnytys nosti tunteet pintaan.

 

– Kyllähän siinä silmät kostuivat, mutta tärkeintä on se, että lapsi ja vaimo ovat kunnossa.

 

Tuoreet vanhemmat ovat jo ehtineet hankkia kaiken tarvittavan pienokaista varten. Nimeä ei ole vielä päätetty, mutta vaihtoehtoja on jo mietitty.

 

Puoliso Nilüfer ja Amin menivät naimisiin kesällä.

Edited by Anni30

Share this post


Link to post
Share on other sites

Näin seksikkäästi voi vauvamahaa esitellä!

 

Jessica Simpson ja Eric Johnson iloitsevat raskausajasta.

 

8572_VAUVA2.jpg

 

Laulaja ja telkkarista tuttu Jessica Simpson, 31, saapui näyttävän vatsansa kanssa Footwear News Achievement Awardseihin New Yorkissa.

 

Jessica oli pukeutunut tiukahkoon punaiseen mekkoon, johon oli yhditetty burgundin punaiset avokkaat.

 

Jessican laskettu aika on keväällä. Kaunotar on myös kertonut lehdistölle, että raskausaika on sujunut toistaiseksi erinomaisesti.

 

Jessica saapui juhliin kihlattunsa Eric Johnsonin, 32, kanssa, joka muistetaan myös entisensä NHL-pelaajana.

 

1551_VAUVA1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tukiaisen raskausuutinen oli taas huhu. Tukiainen itse on kumonnut sen. Arto vaan päästelee noita sammakoita suustaan.

 

Vickan raskausmassu ja sen koko on niiin yksilöllinen asia. Onhan hän todella laiha ja siro, niin ei mikään ihme, että maha näyttää isolta. Ja varmaan muksu on kohdun yläreunassa, joten sekin nostaa mahan suuruutta :)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jessica on jotenkin niin kauniisti pyöristynyt myös kasvoiltaan ja onnellisen näköinen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onpa Jessica kaunis! Mutta niinhän sitä sanotaan, että raskaus kaunistaa ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.