Anni30

Julkkisten raskaus/vauvauutiset!

972 posts in this topic

Maria Veitolalle kevätvauva!

 

 

965842a25af4276e7390836d77158b0d_maria_vauva_640_360.jpg

 

 

Suomen puhutuimman Maria!-talkshown emäntä Maria Veitola yllätti katsojat kauden viimeisessä lähetyksessä kauniisti pyöristyneellä vatsallaan. Ensimmäistä lastaan odottava Veitola saa kevätvauvan.

 

Nelonen

Edited by Takaintialainen

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^Olin just tulossa tuomaan samaa. Kenen kanssa Maria saa lapsen? Olin tosi yllättyny, koska monessa haastattelussa Maria on sanonut, ettei äitiys (ehkä) ole hänen juttunsa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marian kämppää esiteltiin taannoin jossain lehdessä (olikohan Glorian Koti tms.). Mä sain silloin siitä jutusta jotenkin kuvan, että se asuu yksin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kieltämättä mullakin pääsi "oho!", kun tuon Maria Veitolan raskausuutisen luin. Mutta ihana juttu hänelle, onnea vain! :girl_in_love:

Share this post


Link to post
Share on other sites

No todellakin oho! Vinkatkaa jos joku tietää missä lehdessä hänen kotiaan on esitelty. Kiinnostaisi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jessica saa niin tytön, sanokaan miun sanoneen... :)

 

Luin jostain lehdestä, että Jessica S. oli selvittänyt lapsen sukupuolen ja tulokas on tyttö...

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^Ai. :) Mie luin myöhemmin CB-sivuilta, et luulee saavansa tytön itsekin, mutteivat oo selvittäneet sukupuolta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mää olen ollut ymmärtävinäni, että Veitola olisi enemmän naisista kiinnostunut? Jostain laatulehdestä tyyliin seiska joskus luin että tapailisi sitä yhtä takavuosien tv-toimittajaa, olikos se joku Yazka tms. Sellainen miehekkään näköinen nainen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä Veitola ainakin useissa kolumneissaan (esim Trendissä) kirjoittaa poikaystävistään, entisistä tai sen hetkisistä.

 

Ja tuo Yazkakin taitaa olla transsukupuolinen, eli naisen kehoon syntynyt mies. Eli jos Veitola nyt olisi / on hänen kanssaan, niin sittenhän on edelleen miehiin kallellaan ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Mekko on vähän joulukuusi mun makuun, mutta malli on ainakin positiivista vaihtelua niihin iänikuisiin telttoihin joita hän on viimeaikoina käyttänyt. Tukkakin on nätisti :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Angelina Jolie: Seitsemäs lapsi tervetullut

Näyttelijä Angelina Jolie olisi valmis tulemaan jälleen raskaaksi.

Oscar-palkittu Angelina Jolie kertoo US Weeklyn mukaan tammikuun Marie Claire -lehdessä, että hän on yhä valmis kasvattamaan kuuden lapsen katrastaan yhdessä miehensä Brad Pittin kanssa.

 

- Emme ole suunnitelleet mitään tällä hetkellä, mutta eihän sitä tiedä. Saatan päätyä taas raskaaksi, 36-vuotias näyttelijä sanoo.

 

Hiljattain esikoisohjauksensa, In the Land of Blood and Honey, tehnyt Jolie kehuu avomiestään vuolaasti.

 

- Hän on laajentanut elämääni tavalla, jota en voinut kuvitellakaan. Rakensimme perheen. Hän ei ole vain elämäni rakkaus, hän on perheeni.

 

- Olen oppinut Bradilta, että on mahdollista omata sellainen perhe, jonka hyvinvointi ja onnellisuus menee omien tarpeiden edelle. Olen hyvin kiitollinen, että minulla on niin rakastava perhe, enkä haluaisi sitä ilman häntä.

 

Jolie myös paljastaa, ettei hänellä ole montaa ystävää, vaan Pittistä, 47, on tullut hänen uskottunsakin.

 

- Hän on ainoa kenelle voin puhua.

 

Joliella ja Pittillä on entuudestaan kolme adoptiolasta ja kolme omaa lasta. Vanhin lapsista on 10-vuotias Kambodzasta adoptui Maddox-poika. Perheen kuopuksia ovat kesällä 2008 syntyneet kaksoset Knox-poika ja Vivienne-tytär.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jenkkilehti: Jennifer Anistonille kaksoset

 

Frendit-tähti Jennifer Anistonin väitetään odottavan kaksosia.

 

Frendit-tähti Jennifer Anistonia koskevat vauvauutiset eivät ota loppuakseen. Jenkkiläinen Star-lehti nimittäin uutisoi Anistonin odottavan jälkikasvua nykyisen kumppaninsa Justin Therouxin kanssa.

 

Lehti julistaa tuoreen numeronsa kannessa Anistonin pitkäaikaisen unelman toteutuneen ja tähden olevan raskaana. Lehden mukaan tähti odottaa kaksosia kuukausia kestäneiden hedelmöityshoitojen seurauksena.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tuskin ne hedelmöityshoidot nyt ainakaan kovin montaa kuukautta ovat kestäneet, kun parikin on ollut yhdessä vasta keväästä asti. Tai virallisesti kait vasta kesästä, mutta juorujen mukaan suhde alkoi jo kevättalvella leffan kuvauksissa.

 

En usko juttuun ollenkaan. Noita Anistoni "raskaus" ja toisaalta myös avioliittouutisiahan alkoi tulla noissa juorulehdissä lähes heti kun pari nähtiin ekoja kertoja yhdessä, mutta ei ne ole pitäneet paikkaansa.

 

(Vaikka osuuhan nuo lehdetkin tietty toki joskus oikeaan, esim J. Simpsonin raskaudesta tiesivät jo paljon ennen kuin hän itse tuli uutisen kanssa julki.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salkkaritähti Sami Sarjulan kihlattu hehkuu raskausonnea

 

Sami Sarjulan kihlattu Anna-Maija Järventaus saa esikoisensa samoihin aikoihin prinsessa Victorian kanssa.

 

Anna-Maija Järventaus hehkuu odottavan äidin onnea. Esikoislapsen laskettu aika on maaliskuun alkupuolella, mutta Anna-Maija uskoo pienokaisen syntyvän etuajassa.

 

– Nyt tuntuu siltä, että vauva syntyy mahdollisesti jo helmikuun lopulla. Olen voinut hyvin koko raskauden ajan. Mitään ongelmia ei ole ollut. Nyt raskauden loppuvaiheessa jalat ovat alkaneet väsyä, kun joutuu työn puolesta seisomaan niin paljon, nainen paljastaa.

 

MTV3.fin Viihdeuutiset tapasi kauniin odottajan missikeisarinna Sunneva Kantolan Sunny's-liikkeen pikkujouluissa. Upeaan haalariin pukeutunut Anna-Maija näytti kauniilta ja hehkeältä odottajalta.

 

– Olen pystynyt pitämään myös painoni kurissa. Lisäkiloja ei ole tullut kuin sen verran, mitä vauva ja lapsivesi painavat.

 

1293280-max555x555.jpg

Sami Sarjulan kihlatun vauvamasu on jo upean kokoinen.

 

Kauniisti kaartunut vauvakumpu ei ole vielä kovinkaan iso, vaikka raskaus on edennyt jo seitsemännelle kuulle. Samoihin aikoihin esikoisensa saa myös prinsessa Victoria, jonka vauvakummun suuruutta on seurattu suurennuslasin kanssa.

 

– On hassua, että olemme Victorian kanssa melkein prikulleen samanikäiset ja saamme esikoisemmekin aivan samoihin aikoihin, Anna-Maija naurahtaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Tässä on Pinkin suloinen vauva!

Sunnuntai 18.12.2011 klo 17.32

 

Laulajatähti Pinkin hurmaava tytär ihmetteli maailman menoa äitinsä sylissä.

 

pinkvauva4SL_503_vi.jpg

(SPLASH / AOP) pinkvauva2SL_503_vi.jpg

(SPLASH / AOP) pinkvauva1SL_293_vi.jpg

(SPLASH / AOP) Pink ja tytär tallentuivat kameralle tiistaina Malibussa Californiassa kun he piipahtivat hakemaan kupin kahvia mukaansa.

 

Suloinen Willow istui tyytyväisen näköisenä äitinsä sylissä ja tarkkaili uteliaan näköisenä ympärilleen.

 

Kesäkuussa syntynyt lapsi on Pinkin ja hänen aviomiehensä Carey Hartin ensimmäinen. Tytön koko nimi on Willow Sage Hart.

 

IL

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Kumpi onkaan herttaisempi - Jessica Alba vai tytär?

Sunnuntai 18.12.2011 klo 18.02

 

Jessica Alba leikitteli lauantaina shoppailun lomassa tyttärensä kanssa.

 

Lumoavan kaunis näyttelijätär Jessica Alba ja hurmaava tytär Haven Garner ehtivät lauantain ostosten lomassa vähän leikitelläkin. Äiti ja tytär bongattiin West Elmillä Hollywoodissa.

 

Jessica kiusoitteli Havenia pienellä pehmonorsulla ja tytär nautti äitinsä seurasta onnellisena ja nauravaisena.

 

Alba sai tyttärensä elokuussa. Haven on hänen toinen lapsensa.

 

alba18121SL4_503_vi.jpg

(SPLASH / AOP) alba18121SL3_503_vi.jpg

(SPLASH / AOP) alba18122SL_503_vi.jpg

(SPLASH / AOP) alba18121SL5_503_vi.jpg

(SPLASH / AOP) alba18121SL_503_vi.jpg

(SPLASH / AOP)IL

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ihana vauvamasu, Hilary Duff!

Sunnuntai 18.12.2011 klo 15.16

 

Näyttelijä-laulaja Hilary Duff odottaa esikoistaan - ja sen kyllä huomaa!

 

hilary1SL18123_503_vi.jpg

Hilary Duff vilkutteli iloisesti kuvaajille keskiviikkona Hollywoodissa. (SPLASH / AOP) Hilary Duff näytti upealta vauvamahansa kanssa Hollywoodissa keskiviikkona.

 

Duff odottaa esikoistaan NHL-tähti Mike Comrien kanssa. Duff on kertonut, että tulossa on poika.

 

Pariskunta avioitui viime vuonna.

 

hilary1SL18122_503_vi.jpg

(SPLASH / AOP) hilary1SL1812_503_vi.jpg

(SPLASH / AOP) hilary1SL18124_503_vi.jpg

Tämä kuva on otettu lokakuussa. (SPLASH / AOP)IL

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.