Anni30

Julkkisten raskaus/vauvauutiset!

972 posts in this topic

Ben Affleck ei halua poikalasta?

 

Kolmatta lastaan odottava näyttelijä Jennifer Garner uskoo, että hänen miehensä, näyttelijä Ben Affleck toivoo ennemmin tyttö- kuin poikalasta.

 

Näyttelijä Jennifer Garner, 39, kertoo uskovansa, että hänen miehensä Ben Affleckin, 39, toiveissa on kolmas tyttölapsi.

 

Pariskunnalla on kaksi lasta. Kuusivuotias Violet sekä kolmevuotias Seraphina.

 

– Luulin aluksi, että hän olisi toivonut poikaa. Sitten hän kuitenkin sanoi: "Meillä on jo tyttöjä. Mehän tiedämme, kuinka toimia tyttöjen kanssa ja minun tyttöni rakastavat

 

minua. Minä olen talon pomo". Nyt en ole enää yhtään varma, että toivooko hän poikaa, Garner kertoi miehensä mietteistä.

 

Innolla kolmatta lastaan odottava Garner kertoo tytärtensä miettivän kiivaasti tulevan pikkusisaruksensa nimeä.

 

– Tyttäremme pohtivat jo nimiä. Aluksi he miettivät Disney-henkisiä nimiä, kuten Aku Ankkaa ja Minni Hiirtä, Garner naureskeli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kristin Davis Welcomes Daughter Gemma Rose

Kristin Davis is a new mom!

 

The Sex and the City star, 46, welcomed daughter Gemma Rose Davis through domestic adoption a few months ago, PEOPLE confirms exclusively.

 

Tietääkö kukaan enemmän tuosta Kristin Davisin adoptiosta, domestic adoption?

 

En nyt sen enempää tiedä, mutta domestic adoption tarkoittaa että on adoptoinut oman maan sisällä, eli amerikkalaisen lapsen.

 

 

Ahaa, kiitos selvennyksestä! Tulkkasin sen automaattisesti perheensisäiseksi adoptioksi, mikä sitten herättikin kovasti kysymyksiä. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Melkonen temppu Catherinen mieheltä jos on onnistunut pamauttamaan vaimonsa paksuksi tuossa iässä ja syövästä toipumassa.. Sydämelliset onnittelut heille molemmille mikäli pitää paikkansa.. Vaikkeivät onnittelut tätä kautta perille menekään. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Tota samaa oon miettinyt. Ja vaikka todettais syylliseks, niin sen ei pitäisi vaikuttaa adoptioon, kun ei ole sellainen rikos, joka kertoisi mitään sopivuudesta vanhemmaksi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vickanhetket12301LL_vi.jpg

 

TAMMIKUU Synnytyksen lähestyessä Victoria ja Daniel ovat viihtyneet entistä enemmän omissa oloissaan Hagan linnassa. Viimeisen edustustehtävänsä ennen synnytystä Victoria teki torstaina. Expressenin mukaan lastensairaalassa vieraillut kruununprinsessa kertoi voivansa hyvin ja ihmetteli vilpittömästi ihmisten kiinnostusta. - Voi, teitä on näin paljon! Oletteko täällä minun vuokseni? tuumi prinsessa nähtyään paikalle saapuneen yleisön ja median

Share this post


Link to post
Share on other sites

vickanhetket12301LL_vi.jpg

 

TAMMIKUU Synnytyksen lähestyessä Victoria ja Daniel ovat viihtyneet entistä enemmän omissa oloissaan Hagan linnassa. Viimeisen edustustehtävänsä ennen synnytystä Victoria teki torstaina. Expressenin mukaan lastensairaalassa vieraillut kruununprinsessa kertoi voivansa hyvin ja ihmetteli vilpittömästi ihmisten kiinnostusta. - Voi, teitä on näin paljon! Oletteko täällä minun vuokseni? tuumi prinsessa nähtyään paikalle saapuneen yleisön ja median

 

Tässä kuvassa tuo vatsa ei mun mielestä näytä kovin isolta ottaen huomioon että on 8 kuulla raskaana. Itsellä oli ihan jättimaha tuolloin(kin), toki lapsikin oli sitten iso..

Share this post


Link to post
Share on other sites

pieni ja sievä maha! ja tosi korkealla :D ehkä se maaliskuu pitääkin paikkaansa ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tanskaan on syntynyt uusi prinsessa

 

1303697-max555x555.jpg

Prinssi Joachim meni naimisiin Mariensa kanssa vuonna 2007.

 

 

Tanskassa iloitaan kuningasperheen jälkikasvusta

 

Prinssi Joachimin ja prinsessa Marien toinen lapsi syntyi aamulla. Hovin mukaan prinsessavauva painoi syntyessään 2930 grammaa ja oli 49 senttiä pitkä.

– Sekä äiti että lapsi voivat hyvin, hovi ilmoittaa.

Prinsessa on kruununperimysjärjestyksessä kymmenes.

 

(MTV3–STT)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tanskan hovi esitteli uuden prinsessansa

 

Tanskan prinssi Joachim ja vaimo Marie saivat tyttären tiistaina

 

img-1288669520741.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Näin pyöreä on Minttu Mustakallion vauvavatsa

 

Minttu Mustakallio saa lähiaikoina vauvan.

 

Näyttelijän laskettu aika on pian. Raskausvatsa oli jo pyöristynyt melkoisesti.

 

- Oloni on aivan loistava. Vointini on hyvä ja pystyn seuraamaan muotia, Minttu Mustakallio kertoi raskaudestaan.

 

Näyttelijä saapui perjantaina illalla seuraamaan Finnish Catwalk -muotishowta Helsingin Vanhalle ylioppilastalolle.

 

- Täällä on tuttuni töitä, jota tulin kannustamaan. Minua kiinnostaa suomalainen tekeminen.

 

1322621-max555x555.jpg

 

1322620-max555x555.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paljastus Miss Suomi -finaalissa: Suosikkimissi odottaa vauvaa!

 

 

Viihde | 30.01.2012 18:09 | Mikko Räsänen | Luettu 1357 kertaa

 

2012_01_30_4f26c040c146b.jpg

 

Eilisen Miss Suomi -finaalin tuomaristossa istunut Mira Salo paljasti kisan jälkeen, että hän on raskaana.

 

Vuoden 2004 Miss Suomi Mira Salo on monen mielestä koko 2000-luvun kaunein missi. Eilen Mira oli tuomaristossa, kun Vanajanlinnassa kruunattiin Sara Chafak uudeksi Miss Suomeksi.

Kisan ratkettua alkoi Saran ja uusien perintöprinsessojen villi juhlinta. Uusien missien juhliessa Mira paljasti Voicelle, että hänelläkin on pian syytä suureen iloon.

- Odotan perheenlisäystä. Laskettu aika on kesällä, hymyilevä Mira kertoi vatsaansa taputtaen.

Viime vuodet Turussa asunut Mira kertoo, että toinen lähiaikoina tapahtuva muutos on paluu pääkaupunkiseudulle. Uusi koti on löytynyt ja odottaa jo tulevia asukkaita.

Mira Salo kohautti aikanaan, kun hän oman missivuotensa aluksi ilmoitti, ettei tahdo naimisiin eikä halua lapsia. Vuodet ovat kuitenkin muuttaneet mielipiteitä, eikä tämä raskaus ollut vahinko vaan hyvin toivottu ja odotettu uutinen.

- Se tapahtui jopa nopeammin kuin osasimme odottaa, mutta hyvin toivottu uutinen tämä siis oli, Mira kertoo.

Esikoistaan odottava Mira kertoo raskausajan sujuneen todella hyvin.

- Olen kuullut erilaisia kauhutarinoita, mutta ainakaan minulla ei ole aamupahoinvointeja tai muita ongelmia ollut, vaan kaikki on mennyt todella hyvin.

 

http://www.voice.fi/uutiset/viihde/paljastus-miss-suomi-finaalissa-suosikkimissi-odottaa-vauvaa/2/34630?fb_comment_id=fbc_10150561196657708_20829477_10150561240242708#f39068bbccc798e

Share this post


Link to post
Share on other sites

Näin pyöreä on Minttu Mustakallion vauvavatsa

 

Minttu Mustakallio saa lähiaikoina vauvan.

 

Näyttelijän laskettu aika on pian. Raskausvatsa oli jo pyöristynyt melkoisesti.

 

 

^Ymmärtääkseni Mintun laskettu aika on kuitenkin "vasta" toukokuussa. Mutta kyllähän sitä noilla viikoilla jo ihan kunnon masu onkin! Minttu on kyllä niinkaunis!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joona Puhakka: Lapsi tulossa

 

Entinen uimahyppääjä Joona Puhakka saa perheenlisäystä.

 

Menestyneellä entisellä uimahyppääjällä Joona Puhakalla on iloisia uutisia perhepiirissä. Kevään tullen hänen perheensä kasvaa yhdellä, sillä keväällä talouteen syntyy vauva. Hän avioitui vaimonsa Phuong "Funi" Buin kanssa vuonna 2009. Samana vuonna perheeseen syntyi poika. Aktiiviuransa kolmisen vuotta sitten lopettanut Puhakka tunnustautuu lapsirakkaaksi ihmiseksi.

– Haluaisin, ja saankin lapsen kahden kuukauden päästä, hyväntuulinen mies iloitsee MTV3.fin Viihdeuutisille.

 

Tulevan lapsen sukupuolesta ei Puhakan mukaan ole tietoa. Isyys on muuttanut miestä huomattavasti, ja elämänkatsomus on muuttunut syntyneen lapsen myötä.

– Legendaarisesti perspektiivi on erilainen. Kaikki pyörii nykyään mun pojan ympärillä. Kaikki, mitä haluan tehdä, on leikkiä hänen kanssaan, reipas mies kertoo.

Toisen lapsen tuloon hänellä ei ole erityisiä valmistautumissuunnitelmia.

– Mun mielestäni ei voi valmistautua. Kyllä nyt keskityn tähän ensimmäiseen lapseen. Sitten, kun toinen lapsi tulee, niin aletaan leikkiä hänen kanssaan yhdessä, konsulttitoimistossa työskentelevä mies myhäilee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Satu Taiveaho MeNaisissa: ”Adoption peruuntuminen oli kuin keskenmeno”

 

Satu Taiveaho ja Antti Kaikkonen ehtivät ostaa odotetulle adoptiolapselle jo ponin ennen kuin adoptioprosessi kariutui viime metreillä, kertoo MeNaiset.

 

Julkisuudessa avoimesti lapsettomuudesta puhuneet entinen kansanedustaja Satu Taiveaho ja kansanedustaja Antti Kaikkonen ovat surun murtamia. Loppusuoralle asti

 

edennyt adoptioprosessi kariutui, kun sosiaaliviranomaiset päättivät lisätä adoptiopapereihin merkinnän Kaikkosen vireillä olevasta Nuorisosäätiö-oikeudenkäynnistä.

 

MeNaiset –lehden haastattelussa Taiveaho kertoo, että prosessin kariutuminen loppusuoralla tuntui keskenmenolta. He olivat ehtineet jo aloittaa lastenhuoneen sisustamisen ja hankkia tulevalle lapselle jo oman ponin.

 

- Minun on näiden vuosien aikana tehnyt mieli hankkia lastentarvikkeita ja vauvanvaatteita, mutta olen hillinnyt itseni. Kun paperit olivat vihdoin selvät, annoin itselleni luvan innostua, Taiveaho kertoo lehden haastattelussa.

 

Pariskunnalle oli kerrottu, että monivuotinen prosessi oli loppusuoralla ja että heidän olisi mahdollista saada lapsi jo vuoden sisällä. Yhtäkkiä kaikki muuttui, ja papereihin tullut merkintä oikeudenkäynnistä romutti haaveet.

 

- Onhan tämä omanlaisensa keskenmeno ja ainakin meidän elämässä pahin vastoinkäyminen tähän mennessä, Taiveaho kertoo MeNaisille.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Pakko sanoa että tuo on todella surullinen tapaus. Tuntuu tosi pahalta heidän puolestaan. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Mun mielestäkin tuo on aika kohtuutonta, että pelkkä syytös, ei vielä edes tuomio, tuollaisesta asiasta voi kariuttaa kaiken. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuningashuone vahvisti:

Lapsi syntyy pian!

 

 

Kuningashuone vahvisti torstaina lähettämässään tiedotteessa Victorian vauvan syntyvän maaliskuun alussa.

 

15157585_503_vi.jpg

 

Muhkea vauvamasu! Victorian raskaus on jo aivan viimeisillään.

 

 

Poikkeuksellisen suuren raskausvatsan takia Victorian on arveltu synnyttävän jo aikaisemmin, mutta maaliskuun alku voi hyvinkin pitää paikkansa: onhan kruununprinsessan viimeinen työtehtäväkin vielä helmikuun puolivälissä.

Tiedotteessaan hovi kertoi myös tapahtumista, jotka seuraavat kruununperillisen syntymää. Victorian ja Danielin esikoisen tullessa maailmaan on valtakunnanmarsalkan tehtävänä ilmoittaa tapahtumasta maan hallitukselle. Sen jälkeen tieto syntymästä kerrotaan kuningashuoneen verkkosivuilla sekä virallisella Facebook-sivulla.

 

Iltalehti

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.