Anni30

Julkkisten raskaus/vauvauutiset!

972 posts in this topic

Heh, minusta tuo vihreä makkara ei ole mitään muuta kuin mauton. Ei vauvamahaa tarvitse piilotella, mutta eivät tiukat vaatteet sitä mielestäni oikein pue. Se kun vaate menee sieltä mahan alapuolelta ihoa nuollen, on jotenkin... no, epämiellyttävän näköistä. Äidin ja isän mielestä tietenkin maha on jotain maailman ihaninta, mutta ei välttämättä ulkopuolisten silmissä. Minusta kruununprinsessa Victoria pukeutui raskausaikana kauniisti. Ja tuo Kimberly van der Beekin mekko on myös nätti ja mahaa hyvän maun rajoissa korostaen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marie and Joachim present their little princess

 

hija-joaquin-1--a.jpg

hija-joaquin-2--a.jpg

 

Tässä kuvassa mukana isoveljet Prinssi Henrik,Felix ja Nikkolai

hija-joaquin-3--a.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hollywood-kaunotar ja jääkiekkoilija saivat lapsen

 

1189384-max555x555.jpg

Näyttelijä Hilary Duff ja entinen NHL-kiekkoilija Mike Comrie ovat tuoreita vanhempia.

 

24-vuotias näyttelijä ilmoitti Twitterissä synnyttäneensä poikavauvan. Lapsi saa nimen Luca Cruz Comrie. Hilary Duff avioitui miehensä Mike Comrien kanssa vuonna 2010. Lapsi on heidän ensimmäinen.

 

– Olemme maailman onnellisimmat vanhemmat, hehkutti Duff.

 

31-vuotias Comrie lopetti ammattilaisuransa helmikuussa kolmannen lonkkaleikkauksen jälkeen. Hän pelasi keskushyökkääjänä Pittsburgh Penguinsissa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vasta synnyttänyt Hilary Duff: Voimme aivan loistavasti!

 

Näyttelijä Hilary Duff synnytti tiistaina esikoisensa ja hän hehkuu nyt Twitterissä tuoreen äidin onnea.

 

Miehensä Mike Comrien kanssa ensimmäisen lapsensa tiistaina saanut Hilary Duff, 24, kertoo mielissään onnestaan Twitterissä.

 

Luca Cruz Comrie -nimen saanut poikavauva on tuoreiden vanhempien silmäterä. Pariskunta on innoissaan jo nyt heränneistä tunteista.

– Häntä ympäröi nyt hurja määrä rakkautta. Voimme aivan loistavasti, Duff hehkuttaa Twitterissä.

 

Tuoreet vanhemmat ovat onnessaan perheenlisäyksestä.

 

– Olemme suunnattoman iloisia ja meistä tuntuu, että olemme maailman onnekkaimmat vanhemmat, Duff hihkuu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jenkkitähti esitteli kasvavan raskausvatsansa

 

Näyttelijätär Uma Thurman esitteli kasvavan raskausvatsansa uimarannalla.

 

Näyttelijätär Uma Thurman hehkuu raskauden onnea. Näyttelijätär odottaa ensimmäistä yhteistä lastaan puolisonsa, Arpad Bussonin, kanssa. Thurmanilla on kaksi lasta ex-miehensä, näyttelijä Ethan Hawken, kanssa.

 

Thurman nähtiin hiljattain St. Barthin rannalla tyttärensä kanssa. Vaikka Thurmanin on lasketun ajan on ilmoitettu olevan loppukesänä, on näyttelijättären raskausvatsa kasvanut jo varsin suureksi. Kuvien perusteella voikin pohtia odottaako näyttelijätär kaksosia.

 

uma-thurman-435.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

MeNaiset: Kiinteistö-Kaisalle syysvauva!

 

Kiinteistökuningatar Kaisa Liski, 44, odottaa kolmatta lastaan.

 

15383627_190_vi.jpg

YLLÄTYSRASKAUS Kiinteistönvälittäjänä tutuksi tulleen Kaisa Liskin mies valahti valkoiseksi, kun kuuli vaimonsa raskaudesta. (KARI PEKONEN)

 

Syysvauvaa odottava Kaisa Liski ei aio MeNaiset-lehden mukaan imettää eikä pitää lainkaan äitiyslomaa.

 

Kiinteistökuningatar Kaisa -ohjelmasta julkisuuteen ponnahtanut Kaisa Liski odottaa kolmatta lastaan. Hän kertoo yllätysraskaudestaan tänään ilmestyvässä MeNaiset-lehdessä.

 

Kaisa avioitui viime vuonna miehensä Kimmo Liskin kanssa, ja häiden jälkeen pari tuumi, että lapsia saa tulla, jos on tullakseen. Raskaus tuli kuitenkin yllätyksenä niin Kaisalle itselleen kuin myös lähipiirille.

 

- En olisi uskonut, että voin saada vielä vauvan. Olen sentään 44-vuotias, ja kavereistani on alkanut tulla jo mummoja.

 

Kaisalla on ennestään kaksi aikuista lasta, 22-vuotias Valtteri ja 26-vuotias Amanda, joka nähtiin myös Kaisasta kertovassa ohjelmassa. Uuden perheenjäsenen Kaisa aikoo ottaa rennosti vastaan. Perheen talous on tasapainossa verrattuna aikaan, jolloin esikoinen syntyi.

 

- Silloin meillä oli taloudellisesti todella tiukkaa. Olen molempia lapsiani varmasti imettänytkin niin kauan sen takia, että se oli ilmaista.

 

"En ole orja"

 

Nykyään liiketoimintajohtajana työskentelevä Kaisa uskoo, että pystyy hoitamaan työnsä vauva-arjen keskellä.

 

- En halua sitoa itseäni vauvaan liikaa, joten aio imettää enkä pitää äitiyslomaa. Kaupasta saa huippulaadukasta äidinmaitokorviketta ja sitä pystyy isäkin antamaan. En ole orja ja imettäjä, olen nainen äitinäkin, Kaisa pohtii MeNaisissa.

 

- En pitänyt äitiyslomaa kahden edellisenkään lapsen kanssa ja kaikki sujui hyvin. Tämä vauva on minulle hirveän rakas jo nyt, ja aion tehdä kaikkeni, jotta hänellä on hyvä olla.

 

IL

Share this post


Link to post
Share on other sites

MeNaiset: Kiinteistö-Kaisalle syysvauva!

 

Kiinteistökuningatar Kaisa Liski, 44, odottaa kolmatta lastaan.

 

 

 

 

 

Tämä vauva on minulle hirveän rakas jo nyt, ja aion tehdä kaikkeni, jotta hänellä on hyvä olla.

 

IL

 

 

KAiken se kärsii, kaiken se antaa jne.....

Niiin, tuttipullot ja korvikkeet kehiin ja äiti lähtee heti synnäriltä töihin. Kun se lapsi on kerta kaikkein tärkein. Onneksi olkoon Kaisa, elämän arvot kohdillaan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

"En ole orja"

. En ole orja ja imettäjä, olen nainen äitinäkin, Kaisa pohtii MeNaisissa.

 

 

 

Niin, nainen jättää lapsen isälle. Naiseus säilyy kun lähtee kapalo vierestä korkkarit ja legggigsit jalassa tekemään miljoonakauppoja.

tätä ennen mä vähän ehkä ihailin tuota naista, mutta nyt täytyy sanoa että vittu se on tyhmä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vaikka Kaisan kommentit onkin varmasti tarkoituksenhakuista provosointia, niin tää on aika masentava ilmiö. Super-Marjot ja Kaisat ja aika monet muutkin äidit niin julkisuudessa kuin ihan arkielämässä antaa ymmärtää, että on jotenkin kamalaa että äitiys/raskaus muuttaa kroppaa, ihmistä ja elämää. Masentavaa - lapset on ainakin mullistaneet oman elämän ja arvomaailman, ja myös vartalon. Ja olen siitä todella iloinen ja onnellinen.

Mutta kai sitä mieluummin vanhana muistelee hyviä asuntokauppoja kuin perheen kanssa vietettyjä päiviä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Olen samaa mieltä. On jotenkin kamalaa lukea kommentteja siitä, että lapset eivät saisi muuttaa elämää millään tavalla. Faktahan kuitenkin on, että elämä muuttuu lapsen syntyessä halusi tai ei. Tekisi mieli kysyä, että onko hän koskaan kuullut äidin ja vauvan varhaisesta vuorovaikutuksesta ja kiintymyssuhteesta. Imettäminen on mun mielestä jokaisen oma valinta eikä siihen muiden tarvi puuttua, mutta on surullista, jos ajatellaan että pieni vauva vaan kulkee siinä sivussa ja kaikki muu elämässä menee sen edelle.

Edited by Eva Luna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä kuulostaa kylmältä ihmiseltä tuo Kaisa. Luulisi, että noin kypsässä iässä sitä osaisi jo arvostaa "huilaamista" eri tavalla kuin nuorena, eikä olisi edes taloudellista pakkoa raahautua sinne työelämään heti synnäriltä. No, kukin tyylillään.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samoilla linjoilla teidän kanssa... Tuntuu, et ne karvattomat katitkin on tärkeämpiä kuin vauva. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.