Anni30

Julkkisten raskaus/vauvauutiset!

972 posts in this topic

***

 

Minua ärsytti Liskin puheissa ainoastaan kärjekäs kielenkäyttö (se orja-viittaus siis), ei niinkään hänen aikomuksensa olla pitämättä äitiyslomaa tai olla imettämättä. Koko nainen on täysin typerä, julkisuudenhakuinen pelle, joka on valmis sanomaan lehdissäkin ihan mitä tahansa, jotta vain saisi lisää huomiota. Säälittävää. (Näitä huomionhakuisia on muitakin, esim. Martina Aitolehti...). <_<

 

Muokkasin

Edited by *OA*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kävin siistimässä ketjua, poistamassa kommentteja. Pysytään aiheessa ja se on Julkkisten raskaus/vauvauutiset.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olipa iloinen uutinen Johanna Pakosesta...en tiennytkään hänen olevan uudelleen raskaana... Vihdoin oma pieni syliin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuo tori spelling tuli nopsaan raskaaksi, uutisten mukaan vaan kuukausi synnytyksestä :o eikös silloin pitäisi vielä jälkivuodon kera varoa tulehduksia..

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Mulla kesti esikoisen synnytyksen jälkeen jälkivuoto 1,5 VIIKKOA, enkä todellakaan sen jälkeen pihataillut tulehdusten pelossa :girl_crazy: (Ja toisestakin jälkivuoto kesti alle 3 viikkoa. Ehkä Torillakin on vaan ollut tehokas jälkivuoto, jonka kanssa ei oo tarvinnu kärvistellä viikko tolkulla? :) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niinpä, se on niin yksilöllistä. Muistan kun olin itse esikoiseni synnyttänyt, ja jälkivuoto vielä jatkui, ja täällä vaukkareissa parikin myöhemmin synnyttänyttä jo hehkutti plussiaan :girl_sigh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niin mullakin meni että esikoisen jälkeen jälkivuoto kesti 1,5viikkoa ja ensimmäiset kuukautiset alkoi 4vkoa synnytyksestä. Eli iahn hirveän erilaisia voivat tosiaan olla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Modena kysyn: Pitäisikö täällä olla erikseen joku ketju, jossa näitä rönsyjä keskusteltaisiin vai onko parempi, että poistetaan vaan liiaksi OT:ksi menemiset? Yksi vaihtoehto on, että annetaan keskustelun rönsytä. Tämä on keskustelupalsta niin tietyllä tapaa ajattelisin, että uutisista kumpuavat keskustelut olisivat ihan OK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä sanoisin että keskustelun voi antaa hiukan rönsyillä, varsinkin jos joku kyselee jotain ja siihen muutamat vastaavat. Mitä hyötyä on ketjusta johonka vaan postataan uutisia, ne voi kaikki halutessaan käydä lukemassa sieltä Iltalehden sivuiltakin :D Mutta jos joku aihealue saa enemmän keskustelua aikaiseksi niin sitten sen voi siirtää toiseen ketjuun tai perustaa sille oman ketjun.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samaa mieltä scalan kanssa. Vaika kyllähän tuo kaiken ot:n poistaminen lyhentäisi tätäkin ketjua yli puolella :girl_crazy: ( Mm. kuinka moni on todennut Jessica Simpsoninkin näytävän ihanan normaalilta odottajalta..?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

*OA*, eikös noi jälkivuotojutut ole vähän niinkuin OT tässä ketjussa?... :rolleyes:

 

Mä pitäisin keskustelua vielä ihan aiheesta syntyneenä rönsynä. Ei suoraan topiciin liittyvänä, mutta kun tuossa ei ole mitään ketään loukkaavaa tai muutenkaan mitään ihmeellistä niin en näe perusteita, miksi näitä pitäisi poistaa tai rajoittaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mun mielestä tämä on vielä ok, poistelin viimeksi selkeesti tänne kuulumattomia ja loukkaavia viestejä. En ainakaan minä lähde tätä siistimään, alueen modet voi sen tehdä jos sille näkee syytä. Mä puutun täällä vaan rapsoista tullevia pyyntöjä, niinkuin viimeksi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suomalaistaikuri ja chat-juontaja saivat tytön

 

1288460607787.jpeg

 

Extreme-taikuri Jori Kopponen ja hänen chat-juontajana tunnettu Kirsikka-vaimonsa ovat saaneet lauantaina aamupäivällä esikoisensa.

- Tytön mitat ovat 49 senttiä ja 3120 grammaa. Hän on kova syömään kuten vanhempansakin. Isä ja äiti pärjäsivät synnytyksessä hyvin, Jori Kopponen kertoo.

 

Pariskunta lähti Lohjan sairaalaan kahden aikoihin perjantain ja lauantain välisenä yönä. Mukana oli myös Jorin ja Krisse Salmisen toukokuussa seitsemän vuotta täyttävä poika Eelis, joka oli pariskunnan luona viettämässä pääsiäistä.

 

- Vein Kirsikan sairaalaan ja ajoin vielä Eeliksen äitinsä luo Helsinkiin ennenkuin palasin mukaan synnytykseen.

 

Pariskunta on miettinyt valmiiksi tyttärensä nimen.

 

- Siinä on mukana pieni viittaus tunnettuun amerikkalaiseen elokuvaohjaajaan, Kopponen väläyttää.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Tilanne oli todella vakava"

 

Keskiviikko 11.4.2012 klo 05.29

pysayttietujh110412_503_vi.jpg

 

Martina Aitolehti odottaa toista lastaan. (PASI LIESIMAA)

 

Martina keskeytti työnsä perjantaina Messukeskuksessa American Car Showssa ja kiirehti Kätilöopistolle.

- Tilanne oli todella vakava. En halua tarkemmin asiaa kuvailla, kertoo neljännellä kuukaudella raskaana oleva Martina.

Martina ja vauva voivat nyt hyvin. Tuleviin kuukausiin perjantain sairaalassakäynti kuitenkin vaikuttaa, joten odottava äiti aikoo ottaa nyt rauhallisemmin.

Martinan lapsen laskettu aika on syyskuussa.

 

Onko kellään tarkempaa tietoo mikä oli? Supistuksiako vaan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taitaa Martina olla aika vaitonainen asiasta, koska joka paikassa asiasta on uutisoitu todella vähäsanaisesti. Mä varsinkin olen niin utelias, että kiinnostaa kamalasti mikä oli hätänä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taitaa Martina olla aika vaitonainen asiasta, koska joka paikassa asiasta on uutisoitu todella vähäsanaisesti. Mä varsinkin olen niin utelias, että kiinnostaa kamalasti mikä oli hätänä.

 

Mä tulin kanssa ihan samalla asialla tänne. Liikehälytyksen takia tuskin oli, olisiko vuotoa tai suppareita sitten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pysäyttävä pääsiäinen…

 

 

Pääsiäisen viimeisiä pyhiä viedään. Mun pääsiäinen on mennyt täysin työn touhussa tai näin olin suunnitellut. Sweet Promotionin ensimmäinen toimeksianto American Car Showssa , ihana osasto ja ihan mielettömiä työkamuja. Alunperin oli tarkoitus että olen osastolla koko pääsiäisen tuoreen Miss Helsingin Katrien kanssa mutta eilen sitten aamupäivällä meikäläinen otti äkki lähdön Kätilöopiston sairaalaan tsekkaamaan että kaikki hyvin minulla ja vauvalla. Pelästyin niin paljon koko hommaa ja tajusin samalla että minulekkin voi sattua ja käydä jotain.. olen tottunut olemaan terve kuin pukki , aina. Osaan lukea kohoani erityisen hyvin ja tiedän ( tai olen luullut tietäväni ) mitä minä tarvitsen. Nyt tarvitsen näköjään lepoa ja rauhaa.

 

Olin koko eilisen aivan pois tolaltani ja mietin että näinkö minulle käy että joudun vielä menettämään pienokaiseni? Ihan kamalaa ja todella pysäyttävä kokemus. Olen kuitenkin jo viidennellä kulla , vatsa on ihan hyvän kokoinen ja tunnen vauvan liikkeitä myös.. Kaikki nyt kuitenin hyvinja lapsi voi erinomaisesti. Tais olla viesti mulle että nyt Aitolehti hiukan hidasta tahtia!!

 

 

martinan blogista seiskan sivuilta

Share this post


Link to post
Share on other sites

True Blood -tähdet Anna Paquin ja Stephen Moyer odottavat perheenlisäystä.

truebloodjuttu_1804JID_503_vi.jpg

 

Anna Paquin ja Stephen Moyer ovat rakastavaisia myös tv-ruudussa. (SPLASH/AOP)

Pariskunta odottaa syysvauvaa, kertoo Daily Mail.

Lapsi on Paquinin, 29, ensimmäinen ja Moyerin, 42, kolmas.

Pariskunta tapasi hittisarjan kuvauksissa vuonna 2007. Kolme vuotta myöhemmin he sinetöivät liittonsa rantahäissä Malibun Venice Beachilla.

Paquin esittää sarjassa telepaattisia kykyjä omaavaa tarjoilijaa Sookie Stackhousea. Moyer on ikivanha vampyyri Bill Compton, joka on Sookien entinen rakastettu. HBO:n sarjaa esittää Suomessa Yle.

 

IL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aloittakaa uusi ketju aiheesta. Suljen tämän nyt kun alkaa olemaan viestimääriä reippaanlaisesti :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.