Sign in to follow this  
Followers 0
milka

Imetystiedon peruskurssi

9 posts in this topic

Yritin etsiä tälle viestille oikeaa paikkaa, mutten löytänyt. Jos tämä nyt tulee ihan väärään paikkaan, siirtäkää sinne, minne tämä kuuluu :) Kiitos modet :) (Ja anteeksi mahdollisesti aiheuttamani vaiva...)

 

Tulin vain ilmoittamaan, että Imetyksen tuki ry järjestää tänä keväänä 3 Imetystiedon peruskurssia ympäri Suomen: Helsingissä, Joensuussa ja Seinäjoella. Kurssi on tarkoitettu kaikille, jotka haluavat vahvistaa tietopohjaansa imetykseen liittyvissä peruskysymyksissä.

Kurssilla käsitellään mm. seuraavia aiheita:

- Ensi-imetys ja oikea imuote

- Rinnan rakenne ja maidon erittyminen

- Imettämisen haasteita

- Vauva kasvaa – imetys muuttuu

- Imettävän äidin tukeminen

 

Ilmoittautumisajat kursseille päättyvät maaliskuun aikana (Seinäjoki jo 7.3., Helsinki 15.3. ja Joensuu 29.3.).

 

Lisää infoa kursseista voi lukea Itun nettisivuilta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helsingin kurssille ilmottautumaan nyt, jos yhtään kiinnostaa :) Hyvin on tilaa vielä ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rohkenin ilmoittautua. :) Onko ketään muuta palstalaista Helsingin kurssille tulossa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä ainakin :) Toivottavasti muitakin ilmottautuneita löytyy, eilen ei vielä ihan ollut 10 vaadittua täynnä. Mutta onhan tässä vielä aikaa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seinäjoen kurssin ilmoittautumisaikaa on jatkettu, eli 14.3. asti voi ilmoittautua sinne. Pohjalaiset ilmoittautumaan siis, että kurssi järjestyy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä ilmoittauduin mukaan Helsingin kurssille!

Edited by Aurora

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitään virallista tietoa minulla ei ole, mutta veikkaisin, että järjestetään. Mutta: kurssille mahtuu vielä, ja mitä enemmän saadaan väkeä niin sitä vähemmän tulee tappiota :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0