fragolina

Lempimerkkisi

189 posts in this topic

Hei mistä te olette hankkineet noita Gap:in vaatteita? Ulkomaan reissuilta, oletteko tilanneet jostain vai saako niitä jostain kaupoista Suomessakin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Ainakin Stockmann myy Turussa. Myös pienet erikoisliikkeet yleensä myy.

Edited by Maro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos Maro! Itse ei ole Gap:iin tärmännyt Helsingin Stockmannilla, mutta se ei nyt mitään todista! Enhän mä huomaa kadullakaan jos joku tuttu kävelee vastaan, joten aika laput silmillä voin kaupoissakin liikkua.. B)

Täytyypä katsoa uudestaan tai sitten käydä Turun Stockalla kun sielläpäin seuraavaksi liikutaan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Apua, valehtelinko mä ihan. Olen menossa stockalle hakemaan yhtä mekkoa lähipäivinä joten tarkastan vielä. Itse kun olen tilannut netistä noi Gap:in vaatteita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Itse en kyllä ole ikinä Stockalla tai muuallakaan Suomessa törmännyt Gapin vaatteisiin. Sekoitatkohan Gantiin? Vinkkaa ihmeessä jos Gapia jostain päin Suomea saa. Omat BabyGapini olen ostanut aina Jenkkilästä.

 

Nettikaupoista ainakin Asos, myy ja toimittaa Gapia Suomeen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä suosituin H&M, sillä vaikka ovat todella edullisia, kestävät älyttömän hyvin käytössä. Paremmin mun mielestä kuin Tutta.

 

Tokana taitaa tulla Lindex. On myös muutamia vaatteita L&B:lta, Fixonilta, Tutalta ja Kappahlista, noi on tosin saatu lahjaksi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kävin tarkistamassa kun hain typyn mekon. Ei siellä mitään Gapia ollut *nolous* Taisin tosiaan tohon Gantiin sekoittaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meidän ehdoton suosikki on Frugi. Koot ovat suht reiluja eli ihan vastasyntyneenä luonnollisesti hukkui 0-3 kk kokoon :). Mä fanitan ihan älyttömästi sekä vaatteiden ulkonäköä, laatua että filosofiaa.

Edited by minnamyy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kävin tarkistamassa kun hain typyn mekon. Ei siellä mitään Gapia ollut *nolous* Taisin tosiaan tohon Gantiin sekoittaa.
Hei ei mitään! Hyvä vaan tietää etten itse lähde turhaan metsästämään Gap:ia Stockalta! Olis kyllä kiva, että Gap avaisi myymälän myös tänen Suomeen! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä tykkään ostaa pojalle vaatteita Lindexistä ja Kappahlista, siellä on reippaita perusvaatteita. H&M ja NameIt on kanssa ihan ok, niistä tekee joskus löytöjä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poika 9 kk, äidin suosikit

 

Småfolk bodyt

H&M organic cotton

Lindexin velourhousut ja perusbodyt

 

Jotain suosikkivaatteita on myös KappAhl (parhaat farkut!), NameIt (samettihousut), Villervalla (lähinnä tuotteiden laatu, ihania pehmeitä), Next.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä tilasin Linus&Lotalta MeToo'n vaatteita. On laadukkaan oloisia ja ihanan värikkäitä! :wub:

 

Muutoin tyttö pukee yllensä H&M, Lindexin, NameItin (laatu kylläkin suuri pettymys joidenkin vaatteiden kohdalla) ja Espritin vaatteita. Tuttaa on jonkin verran, kaikki niiden kuvioinnit ei iske. Kappahlin vaatteista en tykkää lainkaan.

Seuraavaksi kokeiluun lähtee Nextin vaatteet.

 

Kokeilua rajoittaa tällä hetkellä kauppojen valikoimat - täältä ei löydä kuin perusvaatetta ja perusmerkkejä. Netistä pitää tilata, jos haluaa jotain muuta kuin mitä muillakin on.

Edited by Monka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä tytöllä on vaatteita laidasta laitaan. Omia lemppareita on kyllä varmaan Lindexin ja H&M:n vaatteet (niin kuin näköjään muutamalla muullakin).

Tutan vaatteet on kivoja myös, mutta ei aina niin laadukkaita (nepparit irtoilee).

Marimekkoa ostaisin paljon, jos olisi edullisempaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä tykkään kaikkein eniten Polarn O Pyretin vaatteista, ihanan värikkäitä ja hauskat kuosit. Vaatteet tuntuu myös jämäköiltä ja venumattomilta. Name It:illa on ihanan pehmeät puuvillabodyt, se on mun toinen suosikki. H&M:n vaatteet on myös laadukkaita ja kivoja, tosin viime aikoina en oo oikein löytänyt sieltä kovin kivoja kuoseja.

 

Tutan vaatteissa on kivan reilut koot, kun taas Lindexin vaatteissa näköjään vähän naftit. Ostettiin just pojalle kasa vaatteita Lindexin alesta ja valitettavasti kaikki 68-senttiset on liian pieniä, vaikka muiden merkkien 68 vielä meneekin. Pöh.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lindexin vaatteet on meillä käytössä, kun niin nappiin menee koot aina, tyttönen on hoikka ja pitkähkö. Polarn O. Pyretillä on ihania värejä/kuoseja/malleja, ja niiden vaatteiden kestävyys vastaa hyvin hintaa :) H&M vaatteista en ole löytänyt ikuisuuksiin mitään silmää miellyttävää, Ellokselta en tilaa kun tuntuu että kaikki venyy ja vanuu heti...

 

Lasten metsolan froteevaatteet (takki ja haalarit) on ihania ja kestäneet hurjan hyvin kovankin menon :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me&I, Lindex (värit ja tyyli uppoaa.) NameIt, Lego, Tutta, Esprit.

 

H&M on jonkun verran, mutta oon vähän kyllästynyt niihin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lindex. Erityisesti Bamse miellyttää silmää ja velourhousut on ihania.

 

Polarn O. Pyret. Laadukasta, käytön jälki ei juuri näy.

 

Mala. Erityisesti ihanat ulkovaatteet.

 

Ruskovilla. Lakit ja villapuvut.

 

Tutta. Mutta iso pettymys oli retronorsu potkuhousut, saumat menee miten sattuu vaikka kertaalleen jo sain uuden tuotteen tilalle. Ärsyttää. Mun silmissä laadukkuus sai kolauksen, joten ei tuu enää ostettua niin paljon.

 

H&M. Mutta sieltä ei oo tosiaan aikoihin löytyny mitään kivaa. Perusbodyt on hyviä ja edullisia. Ja ihan pikkuvauva-aikana kietaisubodyt oli kivoja ja edullisia.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Myös täältä Villervallaa:

http://www.tinttaiita.fi/

 

Muoks. On siis myös oikea kauppa Vaasassa nettimyynnin lisäksi =)

 

Nettimyynnissähän Villervallaa on vain Lasten Metsolassa eikä Ruotsistakaan saa Suomeen tilattua.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nettimyynnissähän Villervallaa on vain Lasten Metsolassa eikä Ruotsistakaan saa Suomeen tilattua.

 

No kyllä mä sain tuolla tinttaiitassa niitä ostoskoriin laitettua?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä juttelin Tinttaiitan kauppiaan kanssa asiasta toissaviikolla ja hän kertoi, että valmistaja on kieltänyt Villervallan tuotteiden myynnin muuten kuin liikkestä suoraan. Mutta hän myös sanoi ettei aio jättää asiaa siihen, joten toivottavasti tilanne on muuttunut!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now