Rouva K

Ulkomaiset nettikaupat

18 posts in this topic

www.boden.co.uk Tuolta olen tytölle kerran tilannut. Hyvin toimi homma. Onnistuin myös vaihtamaan tuotteen, kun ensin tilasin väärää kokoa. Sitten pari kertaa olen tilannut myös www.next.co.uk eikä ole siinäkään mitään valittamista koskaan ole ollut. Niin ja viimeeksi tilasin tytölle välikausipuvun tanskalaisesta nettikaupasta www.sundbaby.dk, puku tuli noin viikossa eli varsin nopea oli palvelu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itsellä kokemusta Bodenin lisäksi esim. brittiläisestä Asos.comista ja ruotsalaisesta Babyshopista. Nopeaa ja vaivatonta toimintaa.. Gymboreelta monet ovat myös shoppailleet, jenkkilästä tilattaessa pitää vaan muistaa nuo tulliasiat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitoksia! Tässähän sitä kuluukin aamupäivä mukavasti :)

 

Ride, millaiset postikulut tuolta Sundbabystä oli?

Edited by Rouva K

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postikulut olivat 126 tanskan kruunua eli euroissa jotain 17 euroa, aika paljon siis. Itse tilasin puvun joka oli Suomesta jo loppuun myyty eli postikuluilla ei niin ollut merkitystä, kunhan vain sain sen puvun :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tilasin Tanskalaisesta nettikaupasta http://www.emmamai.dk/ Malan talvihaalarin ens talveksi. Postikulut ei ollu pahat (muistaakseni n.8€) ja haalari oli puoleen hintaan. Toimitus tuli viikossa kotiovelle. Voin suositella.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ainoa paikka mistä olen ulkomailta tilannut vaatteita ja useammankin kerran sitten olen on Englantilainen Next. Postikulut Suomeen ovat 5€. Pääsääntöisesti olen ollut tyytyväinen (muutamissa vauvan housuissa oli niin paksu ja jämäkkä resori, etten voinut niitä meidän neidille käyttää) ja vaatteet ovat olleet laadukkaita. Suosittelen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nyt olen usean päivän ajan viettänyt monta tuntia nettikauppoja selaillen. Babyshopista tilasin pipon ja lapaset ja eräässä kaupassa näin ihanat kumpparit, mutta liian isot. Niitä sitten tuntikaupalla etsin oikeassa koossa ja vihdoin tänään löysin eBaystä :) Muutama muukin tilaus on suunnitteilla, mutta jos ei nyt liikaa kerralla kuitenkaan ;) Kiitoksia vielä kerran kaikille vinkkejä antaneille!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lisätäänpä pari linkkiä ranskalaisiin vaatteisiin:

-Du pareil au meme

-Okaidi

-Z-Enfant

 

Ottakaa huomioon, että ranskalaiset koot ovat suht pieniä. Ekasta nettikaupasta on kokemusta (tosin mä tilaan tänne Italiaan), kahdesta muusta ostan suoraan liikkeestä, joten nettikaupasta ei ole kokemusta mutta vaatteet on kivoja, edullisia ja hyvälaatuisia :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okaidi ei toimitakaan Ranskan ulkopuolelle. Sen sijaan sekä Dpamin että Z-enfantin listalla on Suomikin.

Edited by fragolina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mites noi Nextin koot menevät? Meidän neidillä on käytössä tällä hetkellä koko 80 (esim. H&M, Lindex), vastaako Nextin koko 12-18kk tuota vai heittääkö pahasti suuntaan tai toiseen? Tai itseasiassa hankkisin varmaankin enemmänkin seuraavaa kokoa (eli 86), mikä Nextin koko olisi sopiva?

 

Toimituskuluista taisikin olla maininta tuossa ylhäällä (5 euroa?), mutta onko muuta, mitä pitäisi tietää? Palautukset ovat varmaankin maksullisia? Kävin lueskelemassa sivuilla mutten ehdi enkä jaksa nyt keskittyä selvittelemään tilausjuttuja tarkemmin blush.gif

 

muoks. Ja onnistuuko maksu vain luottokortilla vai myös jotenkin muuten?

Edited by Ronja_

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos Nappula! Mä muistelinkin joskus sellaisen nähneeni, muttei jostain syystä tullut mieleenkään etsiä sitä taaperopuolelta :D

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
http://www.ansos.dk En ole tilannut itse täältä (ainakaan vielä), mutta vaatteet ja tarvikkeet ovat kyllä minun makuuni tosi ihania. Hinnatkin näyttäisivät olevan melko kohtuulliset (sivun alalaidasta voi vaihtaa euromääriksi). Sivua ei taida saada englanniksi, mutta kouluruotsin taidolla ymmärtää kyllä sen verran tanskaa, että tilaaminen varmaan onnistuu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei hitsi, onko jonkun muunkin mielestä ranskalaiset lastenvaatteet aivan älyttömän ihania? Etsin toistaiseksi vasta kummitytölle jotain nättiä, ja esim. nuo Du pareil au mêmen vaatteet on vaan niiiiin kivoja. :girl_smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now