Boogie

Hoitolaukku

428 posts in this topic

Tänään tuli oikea laukku :)

6059_charcoal_dot_hobo.jpg

 

 

Vaikuttaako laukku hyvältä, mä haaveilen samanlaisesta :) . Tosin tällä kuosilla

Chocolate%20Hobo%20600.1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänään tuli postin kantamana kotiin tämä Storksakin Elisabeth-laukku:

 

elitan300.jpg

 

Tilasin sen netistä osoitteesta www.storksak.co.uk, ja ihan saumattomasti meni kaikki, sain laukun kotiin n. 2,5 viikossa tilauksen jättämisestä. Laukku on hyvälaatuinen, kaunis ja tilava. Käytännön kokemus vielä puuttuu, mutta jo nyt tykkään tuossa erityisesti siitä, että se ei näytä "hoitolaukulta", ja sitä voi kuvitella käyttävänsä ihan tavallisena olkalaukkuna sen jälkeenkin kun hoitolaukun tarve on poistunut. Se on tietty tuon hintaluokan laukussa ihan välttämätöntäkin, muuten sitä hintaa on vähän vaikea oikeuttaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vaikuttaako laukku hyvältä, mä haaveilen samanlaisesta :)

Tavarat tuntuu pysyvän paremmin järjestyksessä kun laukku on ryhdikäs. Ja onhan tuo kaunis Emmaljungan peruslaukkuun verrattuna :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä on Ergon hoitolaukku. Muuten ok, mutta molemmat vetoketjut hajosi jo muutaman kuukauden jälkeen... Ja meilläkin kestovaipat vie niin paljon tilaa, että vähän ahdas on. Ruokapurkit ja tuttipullot ym saa kätevästi siihen, kun niille on omat lokerot, samoin on kiva kun laukun sisällä on irrotettava tasku johon voi laittaa esim käytetyn vaipan ja pesaista sitten.

 

Kyllä varmaan tavallinenkin laukku välttäisi vallan mainiosti.

 

hoitolaukku.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nuo Storksakin laukut on tosi hienoja! Kävin Bebesissä kuolaamassa sellaista, mutta en raaski maksaa laukusta ihan niin paljoa. :)

 

Olen miettinyt hoitolaukuksi ihan Marimekon klassikko-olkalaukkua. Miten on, onkohan se liian pieni jos käyttää kestoja? Mulla ei ole koskaan ko. laukkua itsellä ollut, mutta musta ne vaikuttaa varsinaisilta tilaihmeiltä :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Mä kans mietin samaa.

Tavallinen suht tilava hoitolaukku mulla on ainakin aina ihan pinkeenä, kun mulla on siellä muutama kesto, pussi likaisille, safkapurkit pojalle, pyyhe, varavaatteet , lompakko ja kännykkä, ruokalappu ja nokkamuki. Nyt pitäis saada hoitolaukku, johon saisin kahden lapsen kamat mahtumaan.

 

Joku kokoluokaltaan sellanen, kun esim. mun Unikko-kauppakassi oli ihan hyvä. Mutta kassi pitäis saada kyllä kiinni. Ja vois siellä jokunen osastokin olla, ettei kaikki kamat ois ihan yhdessä läjässä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annie Laukun hinta oli 69e ja muutama sentti päälle.

Mä sain sen tosin veljeni avustuksella vielä 10e halvemmalla. Tuossa ei tietenkään ole hoitoalustaa tai termospussia mukana, kun se ei ole ns. oikea hoitolaukku mutta nehän voi ostaa tarpeen vaatiessa erikseen, jos niitä kokee tarvitsevansa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ & ^^^^ (;)) Mulla on hoitolaukkuna Marimekon perus olkalaukku ja olen kokenut sen kyllä ihan riittäväksi. Mukana kulkee muutaman vaipan lisäksi varavaatekerta, äp:n muovitettu frotee, pyyhe, pari tuttipulloa ja korviketetraa + kaikenlaista pikkusälää leluista varatutteihin. Voisihan se tietty tilavampikin olla, mutta toimii kun tavarat on siististi taiteltu ja omilla paikoillaan :rolleyes: Kestovaippoja me ei tosin kyllä käytetä, ne vissiin vie vähän enemmän tilaa..

 

Ella: Sun laukku on tosi hieno! Yritinkin jo meidän Sokokselta sellaista katsoa, mutta ainoastaan yksi lila ja muutama pieni musta löytyi. Minkä kaupungin Sokokselta sun on ostettu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Kestot vie kyllä todella paljon enemmän tilaa. Jos roudaisin vain kertiksiä mukanani, niin pärjäis lähestulkoon sillä pienellä Libero-kassilla. Ja tosiaan yhdelle muksulle kyllä tollanen tavis-laukku riittää, mutta pohdin jo, miten saan sitten kahden kamat mahtumaan. Tietty homma helpottuu sitten, kun esikoinen luopuu vaipoista, mutta en vaan osaa ajatella vielä sellasta aikaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

anina Kiitos! Löysin laukkuni Helsingin keskustan Sokoksesta. Sinne jäi vielä muutama musta ja valkoinen jäljelle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulle kotiutui tänään tällainen, Wallaboo XL :) :)

 

wallaboo_changexl_choc_life.jpg

 

Vaikuttaa oikein loistavalta ja mahtuu kestojakin useampi :D Ainoa huono puoli on mun makuun liian pitkä olkahihna, täytyy vähän lyhentää.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulle kotiutui perjantaina myös Storksakin Elizabeth ruskeana ja laukku on ihana :wub:. Tilasin laukun Briteistä ja pienten toimitusviivästysten myötä tilauksesta kotiovelle meni melkein kuukausi. Ilmeisen suosittu laukku. Tarkoituksena on käyttää tuota läppärilaukkuna myöhemmin, joten hinta ei tuntunut niin pahalta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minulle kotiutui tänään tämä OiOi:n hoitolaukku :)

 

Chocolate%20Hobo%20600.1.jpg

 

Tilasin viime keskiviikkona MerinoKidsistä. Laukku oli tarjouksessa ja hintaa tuli postikuluineen 53£.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vielä en tiedä, paljonko laukkuihin mahtuu kamaa, mutta toivossa on hyvä elää, että paljon.

Mun tuleva kahden lapsen hoitolaukun tarve ratkesi, kun ostettiin Phil&Tedsit ja niihin varusteeksi nämä:

m_SideBags_Classic.jpg

 

Jää itselläkin sitten kädet mukavasti vapaaksi, kun ei tarvitse roudata olkalaukkua. Noihin kun ei oikein voi aisaan laittaa mitään roikkumaan, ainakaan kahden lapsen kanssa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sainpas vihdoinkin Storksakin Elizabethin ja aivan ihana laukkuhan se on!

 

MUTTA. Ongelmana onkin nyt se, ettà laukku ei pysy kunnolla vaunujen tyòntòaisassa (meillà Quinny Buzz), vaan valuu jatkuvasti. Onko kellààn ratkaisua ongelmaan? Edellisen kassin kanssa tàtà ei tapahtunut, johtuu varmaan olkahihnan materiaalista...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pakko päästä johonkin sanomaan, että mun joululahja saapui vihdoin tänään! Tilattiin Englannista, toimitus sinänsä oli nopea eli vajaa viikko tilauksesta paketti saapui kotiovelle. Ongelmia sen sijaan oli kaupan kortintunnistuspalvelun ja oman pankin/kortin yhteensopivuudessa, mutta siis ihanainen laukkuni on vihdoin täällä. "Vauvani" on vuoden, mutta laukkua tarvitaan kuitenkin hoitolaukkukäytössä vielä tämä kevät, kun hengailen lapsen kans kotona, ja jatkossa aion käyttää läppärilaukkuna.

 

2764867216_8bb0f971cb.jpg

 

Juu, oikeastaan värivalinnastakin voi päätellä, että laukun ostinkin muuhun käyttöön, meillähän on nimittäin kokopunaiset Bugaboot, joihin on lisäksi oranssit vaihtokankaat. Ei ehkä ihan parhaiten silmää miellyttävä väriyhdistelmä siis. :P

 

Hei, mistä kaupasta tilasit tuon??? Olen yrittänyt etsiä netistä tuota pinkin väristä, mutta sitä on saatavilla vain USAsta!!! Suomeen sitä ei saa tilattua Bebesiin, eikä briteissä ole yhtään kauppaa joka sitä myisi (ainakaan ei google-haulla löydy). Onko kyseessä poistuva tuote vai onko tuo tämän vuoden uutuuksia, joka on jo loppuunmyyty?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla oli ensin käytössä Marimekon perus olkalaukku, mutta totesin sen pian liian pieneksi, joten tuli ostettua alla oleva Brion hoitolaukku (tosin beigen värisenä), ja siitä olen tykännyt tosi paljon. On sen verran tilava että kaikki päivittäin mukana kulkevat tavarat (vaipat, pyyhe, muovitettu frotee, pari harsoa, vaihtovaatteet, pari lelua, tutteja + omat henk.koht tavarat kuten puhelin, lompakko yms) mahtuvat tosi hyvin, ja lisäksi ylimääräistä tilaa on sen verran että jos tarvii vaikka juosta kauppaan, niin sinne mahtuu tarvittaessa muutama maitotölkkikin. Myös viikonloppureissuissa on ollut aivan loistava, koska kaikki viikonlopun kamat mahtuu yhteen ja samaan laukkuun. Laukun mukana tuli myös erillinen hoitoalusta, joka on ollut tosi paljon käytössä.

briohoitol278.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sainpas vihdoinkin Storksakin Elizabethin ja aivan ihana laukkuhan se on!

 

MUTTA. Ongelmana onkin nyt se, ettà laukku ei pysy kunnolla vaunujen tyòntòaisassa (meillà Quinny Buzz), vaan valuu jatkuvasti. Onko kellààn ratkaisua ongelmaan? Edellisen kassin kanssa tàtà ei tapahtunut, johtuu varmaan olkahihnan materiaalista...

 

Storksakin sivuilla näkyi olevan Stroller Clips juuri vaunuihin kiinnittämistä varten. Joku vastaava voisi toimia.

 

Storksakin sivut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bebes myy noita Storksakin Stroller clipseja, oli kuulemma juuri tullut valikoimaan. Itse ostin sellaiset sieltä perjantaina, mutta en ole vielä päässyt kokeilemaan käytännössä. Hinta oli 18€. Meidän Emmaljungien aisassa Elizabeth on pysynyt mitenkuten, olen pitänyt sitä siinä ehkä puolet ajasta ja muuten kantanut olalla. Katsotaan miten clipsien kanssa toimii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now