Boogie

Hoitolaukku

428 posts in this topic

Täältä, olin jo tilaamassa Funky Moosesta, mutta heillä olis toimitus ollut 24,90 £ kun tuolla oli 8,95£. Eilen päivällä laitoin tilauksen ja illalla tuli jo sähköpostiin päivitys, että lähetetty on. Tilasin siis tummapohjaisen vaaleilla printtikuvioilla, en tuota ruskeaa. :)

 

muoks; tässä siis oikea kuva

 

Amanda%20black%20twist_2.jpg.jpg

Edited by Pupuliin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pupuliin: On kyllä hyvän näköinen laukku! Itse olen kuolannut tuota Amandaa pinkkinä :wub:

 

AMANDAPINKFLORAL.jpg

 

Toinen ihanuus olisi

Ramalama Drew, mutta hinta on, öhh, suolainen.

 

Drew%20Caramel_2.jpg.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Täältä, olin jo tilaamassa Funky Moosesta, mutta heillä olis toimitus ollut 24,90 £ kun tuolla oli 8,95£. Eilen päivällä laitoin tilauksen ja illalla tuli jo sähköpostiin päivitys, että lähetetty on. Tilasin siis tummapohjaisen vaaleilla printtikuvioilla, en tuota ruskeaa. :)

 

muoks; tässä siis oikea kuva

 

Amanda%20black%20twist_2.jpg.jpg

 

Kiitos, mahtaakohan täältäkin lähteä kohta tilaus...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suosittelen, mulla on jo paketti postissa odottamassa! Todella nopea toimitus siis. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mulle kotiutui tänään tällainen, Wallaboo XL :) :)

 

wallaboo_changexl_choc_life.jpg

 

Vaikuttaa oikein loistavalta ja mahtuu kestojakin useampi :D Ainoa huono puoli on mun makuun liian pitkä olkahihna, täytyy vähän lyhentää.

 

 

Mä olen nyt kokenut jonkun laukku-herätyksen... Moneen vuoteen en oo ostanut yhtään laukkua enkä ikinä näin kalliita :o Mutta tuon Wallaboon lisäksi tilasin just vielä tällaisen, noin niinkun lyhyitä shoppailu-kärryttely-reissuja varten... ;)

 

Ju-Ju-Be BeAll

beall_brnrbn.jpg.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tästä ketjusta taas innostuneena, haluaisin ehdottomasti kesäksi jonkun vähän vaalemman hoitolaukun. Storksakin Elizabeth on tosi kiva talvilaukku, mutta kesäksi tumman ruskea ei oikein innosta...

 

Babymelin Amanda tän värisenä olisi tosi kiva. Löydän sitä vain sellaisista paikoista myynnistä, missä postikulut on 25 puntaa...

 

amandabw.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Mä olin kans jo tilaamassa tota, mutta postikulut sai miettimään uudestaan. Otin sitten eri värisen suosiolla...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen myös himoinnut tuota Babymelin Amandaa...

Tyhmä minä en tajunnut ostaa sitä Lontoon reissulta.... <_<

 

Tilasitko Pupuliin laukun jostain? :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pintis

Täältä, olin jo tilaamassa Funky Moosesta, mutta heillä olis toimitus ollut 24,90 £ kun tuolla oli 8,95£. Eilen päivällä laitoin tilauksen ja illalla tuli jo sähköpostiin päivitys, että lähetetty on. Tilasin siis tummapohjaisen vaaleilla printtikuvioilla, en tuota ruskeaa. :)

 

muoks; tässä siis oikea kuva

 

Amanda%20black%20twist_2.jpg.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä tilasin nyt Babymelin Amandan tämän värisenä, kun sitä musta-valkoista ei näyttänyt oikein olevan missään... Tilasin Babymelin omasta kaupasta ja hintaa tuli tilaukselle tuli 53 puntaa.

 

300-AMANDA-RED-POPPY.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Meillä on tollanen hoitolaukku.

Vielä en ole sitä päässyt testaamaan, mutta olen kyllä jo miettinyt josko ostais jonku toisen(kin). Jotenkin se vaikuttaa jo nyt huonolta.

Haluaisin sellasen missä olisi vähän enemmän isoja taskuja sisäpuolella. Tuossa kun on vain se yksi + vetoketjullinen tasku (sellanen "littana") sisäpuolella.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kirsikk.a: Joo, mä mietin kanssa että voi olla epäkäytännöllinen, kun taskuja niin vähän.. Kiitos vastauksestasi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
^ mitä olet Onneli muuten tykännyt tuosta Elizabethista?

 

Kah, täällähän oli mulle kysymys! Anteeksi kun vastaus tulee parin kuukauden viiveellä, toivottavasti tästä on vielä hyötyä. Nyt on kolmen kuukauden käyttökokemus tuosta laukusta ja oon kyllä tykännyt todella paljon, ehdottomasti voin suositella! On tilava, hyvä kun on paljon taskuja sisällä ja pari ulkonakin. Ja mä tykkään kun on sellainen laukku joka sopii tyyliin ja näyttää ihan "oikealta laukulta". Laukun oheistilpehööreistä meillä on käytössä vain hoitoalusta. Siinähän tulee jotain pullon lämpimänä pitämiseen tarkoitettuja pusseja sun muita, muttta meillä kun ei pulloa käytetä niin en tiedä kuinka hyödyllinen sellainen on.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä tilasin Babymelin Amandan musta-valkoisena HappyBags nettikaupasta. Postikulujen kanssa hintaa tuli 53,95 puntaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mä tilasin Babymelin Amandan musta-valkoisena HappyBags nettikaupasta. Postikulujen kanssa hintaa tuli 53,95 puntaa.

 

Nyt sitä oli tullut näköjään Happybagsiin. Mä oli sieltäkin pari viikkoa jo sitä katsonut tuloksetta ja nyt sen olisi sieltä siis saanut. No, jos toi puna-valkoinen Amanda tuntuu kivalta, voi aina tilata itselleen toisenkin kappaleen eri värisenä!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kah, täällähän oli mulle kysymys! Anteeksi kun vastaus tulee parin kuukauden viiveellä, toivottavasti tästä on vielä hyötyä.

Eipä haittaa, vastauksesta on hyötyä edelleen :) Kiitos kommenteista! Tuo laukku näyttää juuri sellaiselta, että varmasti olisi käytössä pitkään vielä töihin menon jälkeenkin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Minä aion kanssa hommata tuon Elizabethin valkoisena heti kun vaan saan vauvatarvikkeita alkaa hankkimaan. Ja ajattelin että se menisi sitten vauva-ajan jälkeen vaikka salikassina. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onko kellään kokemusta tästä Emmajungan hoitolaukusta? Tarkoitus oli hankkia hieman toisenlainen, mutta saatiin

samalla kun hommattiin vaunut. Tai voihan sitä edelleen hommata myös toisenlaisen laukun tuon kaveriksi :rolleyes:

 

00146-0905_lim_full.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Ei ole kokemusta, mutta ainakin näyttää päältä päin ihan näppärältä.

 

Juuri olin kirjoittamassa, että olis kiva välillä lueskella ihan "tavallisista" hoitolaukuista. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mä tilasin Babymelin Amandan musta-valkoisena HappyBags nettikaupasta. Postikulujen kanssa hintaa tuli 53,95 puntaa.

 

Tulinpa vielä kehumaan tuota nettikauppaa, keskiviikkona tilasin laukun ja tänään (siis maanantaina) kävin hakemassa postista. Nopea toimitus siis, ja laukku on aivan ihana :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä haluaisin tämän... :rolleyes:

 

Renzo.jpg

 

Mitäpä muuta laukkuaddikti tekisikään heti raskauden alkumetreillä kuin katselisi hoitolaukkuja... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Kiva kuulla! Ostin samanlaisen ruskeena huutonetistä ja laukku vaikuttaa hyvältä. Vielä menee hetki ennen tositoimia :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now