sasa

Minkä ikäisenä tulit äidiksi...


970 posts in this topic

Sitten kun esikoinen toivottavasti syntyy (raskaus vielä hyyyyvin alussa), olen 25. Ehkä naimisissa, riippuen siitä käydäänkö maistraatissa sinetöimässä suhde, kihloissa kun ollaan jo oltu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

31 v on mittarissa kun vauvan pitäisi syntyä puolentoista kuukauden päästä. Ollaan oltu miehen kanssa jo pitkään yhdessä, molemmat on vakitöissä ja jonkin aikaa on jo ollut sellainen tilanne että olisi "hyvä aika" saada lapsi, mutta pikkuinen on vähän antanut odottaa itseään... :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täytän 28 ennen esikoisen laskettua-aikaa. Mies on 32.

Itse olen vakitöissä, mies työharjoittelija vielä syksyyn saakka (hakenut pitkään tuloksetta vakitöitä, näköjään vaikea saada minkäänlaisia hommia ilman todella vahvaa suomenkieleltä.)

Yhdessä ollaan oltu piakkoin 4 vuotta, joista naimisissa 3.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä olin 25, tosin täytin pian synnytyksen jälkeen 26. Mies oli silloin 31. Molemmat oltiin oltu jo pari vuotta vakituisissa työpaikoissa. Naimisiin oltiin menty 2,5 vuotta aikaisemmin, ja asunto ostettu kaksi vuotta aiemmin. Elämäntilanne oli siis varsin perinteinen :).

 

Nyt, kun toinen lapsi on ilmoittanut tulostaan elämäntilanne on se, että minä olen toisen lapsen syntyessä 30, mies 36. Molemmilla edelleen vakityöt, tosin eri paikoissa ja eri paikkakunnalla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä olin 26v vastavalmistunut. Mies 27v ja kävi vakityössä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä olin juuri viikko sitten täyttänyt 30, kun pikkuneiti tupsahti maailmaan. Mies oli 32, täyttää tänä vuonna 33.

Mulla oli määräaikainen työsopimus, ja mies on ollut vakkarihommissa on 10 vuotta (en oo kade, en oo kade, en oo kade...)

Yhdessä oltiin lapsen syntymän aikaan oltu tasan 14 vuotta ja 2 kk. Enpä tuotakaan tajunnut, että oli just noin tasan, ennen kuin nyt ajattelin.

Yhdessä oltiin asuttu vajaa 9 vuotta ja naimisissa oltu vajaa 5 vuotta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä olen 28 ja mies 31, miehellä on vakituinen työpaikka, minä puolestani olen työtön tällä hetkellä. Pientä tyyppiä on nyt odotettu hartaasti viimeiset 5 vuotta ja nyt tietysti ollaan onnemme kukkuloilla kun ehdittiin jo pelätä että perheonni ei ole meitä varten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olin 20v ja mies 21v. itselläni opiskelut puolivälissä ja miehellä vakityö.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie 18v ja mies 19v. Miehellä määräaikainen työsopimus ja minulla opiskelut kesken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kun vauva syntyi, molemmat oltiin 28 vuotta ja molemmilla vakityö. Yhdessä oltiin oltu noin 3,5 vuotta, joista naimisissa melkein tasan 2 vuotta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos nyt kaikki menee hyvin raskaudessa, olen 28, kun vauva syntyy. Olen vakituisessa työsuhteessa ja mies valitettavasti määräaikaisessa. Yhdessä ollaan oltu pitkälle yli 10 vuotta ja viime kesänä mentiin naimisiin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

18-vuotiaana tulin raskaaksi, ehdin täyttää 19v pari kuukautta ennen esikoisen syntymää. Opiskelut oli loppuvaiheessa ja miehellä määräaikainen työsopimus.

 

Mies oli esikoisen syntyessä 24v.

Edited by Jondi

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ole ihan vielä äiti, mutta mulla ikää 23. Sain vakituisen työsopparin sopivasti pari viikkoa ennen kuin tuli plussa testistä, hih. En minä sitä nyt ihan niinkään suunnitellut, mutta niin vain kävi. Teen samalla hommia taiteilijana. Poikaystäväni on freelancerina muutamalle eri työnantajalle ja ikää onkin mua kymmenisen vuotta enemmän. Eli 34 kun lapsi syntyy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kun vauva syntyy, olen 33 ja mies 30v. Kumpikin ollaan vakitöissä oltu useampi vuosi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itse 21v ja mies 23v. Kummallakin ammattikorkean opinnot puolivälissä. Yhdessä ollaan oltu 5vuotta ja naimisissa pian kaksi vuotta lipsrsealed.gif Vaikka vauva olikin ihana yllätysvauva, tuntuu siltä että näin juuri kuuluikin tapahtua, ja aika on juuri sopiva. girl_sigh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos nyt kaikki menee hyvin raskaudessa, olen 28, kun vauva syntyy. Olen vakituisessa työsuhteessa ja mies valitettavasti määräaikaisessa. Yhdessä ollaan oltu pitkälle yli 10 vuotta ja viime kesänä mentiin naimisiin.

 

Pieni päivitys: Mieskin sai vakituisen työn, joten on siis vakkarityössä, kun vauva syntyy :lipsrsealed: Jee!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olin 24-vuotias ja mies juuri täyttäny 27 vuotta. Itse olin määräaikaisena ja miehellä vakipaikka. Yhdessä oltiin oltu viisi vuotta ja omakotitalo juuri ostettuna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itse täytin 28 vuotta kuukausi pojan syntymän jälkeen ja mies oli täyttänyt 30 vuotta kuukausi ennen pojan syntymää. Miehellä on vakityö, minä olen tehnyt määräaikaisia pätkiä aina vuoden kerrallaan. Miehen kanssa ollaan oltu yhdessä kuusi vuotta, mutta ennen lapsen hankkimista odotettiin, että molemmat valmistuvat, toinen saa vakituisen työpaikan ja oma koti valmistuu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ikää oli 26v, meillä molemmilla vakiduunit ja seurusteluvuosia takana monen monta ja avioliittoon astuttu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now