sasa

Minkä ikäisenä tulit äidiksi...


970 posts in this topic

Tais oma kirjoitus tuolla jossain alkuvaiheessa ollakin, mutta laitetaan nyt uudelleen.

 

Olin 20v. Sain juuri tutkintoni päätökseen. Mies 23v ja vakityössä. :kiss3:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itse olin esikoisen syntyessä 34, mies 29. Molemilla vakityöt, mulla takana 10 vuoden työsuhde, miehellä viiden. Mielelläni olsin muutamaa vuotta aikaisemmin saanut lapsia mutta mieluummin hankin miehen ensin ;). Lapsien hankkiminen ei ollut mielessäkään ennen opintojen päättymistä. Kun kaverini 26-vuotiaana sai esikoisensa, muistan ajatelleeni "luojan kiitos tuo ei ole minun". :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itse 23v ja mies 27v. Vastavalmitunut toivonmukaan, vaikka minulla tekeekin tiukkaa keväällä, kun laskettu aika on 2pv ennen valmistumispäivää. Eli eipä tartte miettiä työpaikkaa heti. Mies tekee töitä kotoa käsin, eli aika ihanteellinen. Ostettiin juuri paritalon puolikas, joka valmistuu maalis-huhtikuulla. Eli vauvalle on ihan oma huone tiedossa uudessa kodissa. Hyvään tilanteeseen syntyy. Toista lasta haaveillaan pienellä ikäerolla, kun kerran tilaa on.

Edited by merkinkantaja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen 24-vuotias, kun esikoisemme syntyy. Toistaiseksi kulutan vielä koulunpenkkiä, maisterivaiheen opinnoissa mennään. Mies tienaa rahat meidän talouteemme. :girl_wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoisen pitäisi syntyä maaliskuussa, kun minä olen 23- ja mies 24-vuotias. Molemmat opiskelijoita, mulla lähellä puoliväliä kaksivuotinen koulu ja miehellä alkuvaiheessa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä just täyttäny 23 ja mies 22. Miehellä oli vakityö silloin ja ite tein määräaikasia joskin tähän päivään asti olleita sopimuksia terveysalalla. Meillä oli yritystä 9kk jo takana ennen kuin tärppi kävi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Syntymän aikaan minä 26 ja mies 27. Minulla vakityö, mies toivon mukaan valmistunut, ja jos onnea matkassa niin vakityössä. Tällä hetkellä tekee neljättä vuotta määräaikaisella sopimuksella samaan työpaikkaan opiskeluiden ohella.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olin 36v ja opiskelija, opinnot alkuvaiheessa (aikaisempi tutkinto tosin löytyy). Miehellä oli vakityö (no, niin vakituinen kuin nykyään voi olla?).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olin 26 v. ja mies 28v. kummallakin vakityö, omakotitalo ja koulut käyty...Nyt lisää amk koulua :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täytin kuukausi lapsen syntymän jälkeen 28, mies oli tuolloin 30. Olin juuri joutunut työttömäksi ennen plussaamista, mies oli ja on edelleen yksityisyrittäjä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen 26-vuotias esikoisen syntyessä. Teen pätkätöitä ja lisäksi opiskelen enemmän ja vähemmän aktiivisesti. Aika näyttää, mitä tapahtuu kun on aika palailla joko työelämään tai opiskelijaksi. Olen stessannut aika lailla epämääräisestä elämäntilanteesta ja ajoittaisesta työttömyydestä viime vuosina. Nyt kun esikoinen on tulossa, niin olo on ihanan rauhallinen ja on vahva tunne että asiat järjestyy lopulta parhain päin :) Miehellä on onneksi vakityö.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä 25 ja mies 27. Mies vakitöissä ja minä vastavalmistunut työtön. Aloin suorittaa täydentäviä opintoja raskaaksi tultuani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoisemme on määrä syntyä ensi kesänä.:lipsrsealed: Minä olen tuolloin 29 vuotta ja mieheni täyttää 29 alkusyksystä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos kaikki menee hyvin, niin olen esikoisen syntyessä vielä 24, puoltatoista kuukautta vaille 25. Oletan olevani silloin työtön, vaikka toki toivon työllistyväni mahdollisimman pian. Miehellä vakityö.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now