sasa

Minkä ikäisenä tulit äidiksi...


970 posts in this topic

Laitoin 28-29, koska täytän 28 lapsensaamisvuonna. Aika lailla saisi mennä yliaikaiseksi, etten vielä kuitenkin olisi "virallisesti" 27. Miehellä on määräaikainen virka, mutta miltei käytännössä vakituinen siinä mielessä, että työt tuskin tulevat loppumaan. Ei vain voi vakinaistaa, ennen kuin joku vakivirkainen jää eläkkeelle. Itsellä on lapsen syntyessä enää gradu kesken. Saa sitten nähdä, kuinka kauan se tulee olemaan "kesken". =)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä olin lapsemme syntyessä 26v, mies 25v. Molemmilla vakituinen työpaikka. Omalla kohdallani kävi niin, että olin raskaaksi tullessani määräaikaisessa työsuhteessa, joka sitten muutettiin vakituiseksi, ennenkuin ehdin/uskalsin kertoa työpaikalla raskaudesta... Tuosta ei kuitenkaan tullut mitään ongelmaa, eikä siitä ole kukaan mitään "ikäviä" kommentteja laukonut. Meidän tyttösemme sai alkunsa suunnittelematta ja raskaus oli ns. yllätys, joten emme ehtineet pohtia, olisiko nyt sopiva hetki antaa lapselle lupa tulla, mutta ilolla otimme hänet vastaan, ja ainakin omasta mielestäni luonto valitsi ihan hyvän hetken :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saimme ensimmäisen lapsemme kun olin 28 ja mieheni 31. Molemmilla meillä on vakituinen työpaikka.

Toiveissa olisi vielä ainakin yksi lapsi ja ehkä vielä kolmaskin :pacifier:

Edited by Majlis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itse olin 28 v, ja molemmat mieheni kanssa olimme juuri saaneet vakituiset työpaikat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoisen syntyessä olin 25v. ja kuopuksen syntyessä 27v. Minulla sekä miehellä on vakituiset työt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olin Pojun syntyessä 24v. Vakituinen työ lähihoitajana, mutta sairaanhoitajaopinnot loppuvaiheessa. Miehellä vakityö.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä niin että oli omat opinno kesken kun sain tietää olevani raskaana. Suoritin opinnot lähes loppuun ennen kun synnytin. Muutaman kurssi puuttuu edelleen että valmistuisin. Yritän tänä keväänä saada ne valmiiksi. Miehellä on vakiduuni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raskautuessa olin 30 ja synnyttäessä 31 :) Silloin omat (toiseen korkeakoulututkintoon johtavat) opinnot alkuvaiheessa ja osa-aikainen työpaikka. Miehellä oli opinnot loppuvaiheessa ja osa-aikainen työpaikka. Omat opinnot ovat sittemmin jääneet ja olen ollut töissä. Mies valmistui ja vaihtoi kahden työpaikan kautta yrittäjäksi. Nykyisin olen kotona nelivuotiaan kanssa. Aina välillä polttelisi lähteä suorittamaan omia opintoja eteenpäin, mutta saa nähdä miten arki antaa periksi... Pitäishän sitä aikaa olla näin kotiäitinä, mutta jotenkin se kummasti livahtaa käsistä :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olin vajaa 22 ja molemmilla vakityöt. Toisen sain 25 v ja opiskelujen puolivälissä. Nyt kolmas tulee vajaa 31 v ja vakityöt on molemmilla..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ensimmäisen lapsen syntyessä olin 16v ja opintoni olivat ihan alussa, tosin jätin sitten kesken. Miehellä oli opinnot puolivälissä mutta hänkin sitten lopulta jätti kesken ja meni töihin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kerkesin just täyttää 21 kun esikoinen syntyi, oli ollut vasta alle vuoden työelämässä ja sillä hetkellä kun tulin raskaaksi olin työtön. Kuopuksen kohdalla kerkesin taas täyttää juuri 22 ja olin silloin hoitovapaalla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mies oli 27 ja mä olin 22 kuin vauva tuli meidän elämään ja hänesta on ollut vain iloa :girl_in_love:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos kaikki menee hyvin, olen vielä 35-v kun esikoiseni syntyy. Olen itse vakityössä, miehellä on määräaikainen duuni (vuodesta 2009 ollut, jatkavat sitä aina).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olin 30, kun poika syntyi. Mulla ja miehellä vakkarityöpaikat, ja itse asiassa samoissa duuneissa ollaan molemmat vieläkin.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ensimmäisen lapsen syntyessä olin 16v ja opintoni olivat ihan alussa, tosin jätin sitten kesken. Miehellä oli opinnot puolivälissä mutta hänkin sitten lopulta jätti kesken ja meni töihin.

 

Minä olen siis tämä seamrog, se käyttäjä vaan tilttas niin piti tehdä uusi. <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Molemmat ollaan 31, kun vauva syntyy syksyllä. Mulla on määräaikainen työ ja miehellä vaki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä olen hetken vielä 35, kun lapsi syntyy, mutta täytän heti kohta syntymän jälkeen 36. Meillä molemmilla on vakityöt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yllättävän nuoria esikoisen saajia täällä on tulosten perusteella. Itse olen jo hieman yli kolmenkymmenen...:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now