sasa

Minkä ikäisenä tulit äidiksi...


970 posts in this topic

Meillä mies tahtoi odottaa kunnes molemmat oltiin valmistuttu ja saatu töitä. Eli 21-vuotiaita oltiin, kun yrittämään alettiin, reilu vuos meni ja esikko syntyi. Mulla oli vakityö, miehellä määräaikanen ja omakotitalolaina oli maksettavana (ja tulee olemaan vielä pitkään.)  :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

20v ja mies häipyi.

 

lisäys:

(minulle toinen) lapsi syntyi kun olin 31 ja mies 32 (hänelle esikko)

Edited by kaksonen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reilu 25v ja mies 26v, mutta kolme päivää esikoisen syntymän jälkeen täytti 27v :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olin juuri täyttänyt 20v kun esikoinen syntyi ja jos kaikki menee hyvin olen 21v kun toinen syntyy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoisen syntyessä olin 23-vuotias ja mies oli 24-vuotias. Toisen lapsen syntyessä olemme molemmat 25-vuotiaita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä 21v. ja mies 21v. (tai 22v. jos päättää vauva syntyä muutaman viikon lasketusajan jälkeen) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me oltiin miehen kanssa molemmat 25v., kun saatiin esikoinen. Mies täytti sitten kuukauden päästä 26v. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä 21-vuotias ja mies 25v. Vauvaa tosin yritettiin pidemmän aikaa... Kaikki ei vain mene niinkuin suunnittelee. Saapi nähdä kuinka kauan seuraavaa saa yrittää. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odotan esikoistamme ja tulen olemaan (jos kaikki menee hyvin) 29-vuotias, kun pikkuinen syntyy. Mieheni on tuolloin 32. Molemmilla on vakituinen työ ja olemme ehtineet viettää nuoruutta riittävän pitkään. Aiemmin emme varmaan olisi olleet valmiita vanhemmiksi, mutta nyt aika tuntuu sopivalta :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajattelin joskus, että hankin lapseni alle kolmekymppisenä. No, ekan ehdin synnyttää tasan kuukausi ennen 30-vuotissyntymäpäivääni :) Mieheni oli silloin 33.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now