sasa

Minkä ikäisenä tulit äidiksi...


970 posts in this topic

Oltiin oltu 3 vuotta naimisissa, Minä 23v, Mies 24v. Lasta oltiin yritetty häistä lähtien, ja muutama keskenmeno koettu ennen kuin vihdoin saatiin ihana tytär syliin <3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itse olin 16-vuotias kun sain ensimmäisen, oli opinnont kesken, suoritin ne lapsen ollessa pieni. Toisen sain 23-vuotiaana ja kolmannen 26 vuotiaana, nyt odotan neljättä ja ikää minulla on 29-vuotta, ehdin täyttää 30 ennen kuin tämä neljäs ja varmaankin viimeinen lapseni syntyy, olen vakituisessa työssä ollut nyt viimeisen vuoden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ensimmäinen poikaseni tupsahti maailmaan ollessani 23 vuotias, toinen poika syntyi juuri täytettyäni 25 v. Nyt odottamani kolmas lapsi tulee olemaan viimeiseni. Täytän 30 v. juuri ennen lapsen syntymistä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoispoika syntyi minun ollessa 18v, toinen poika syntyi minun ollessani 20v ja tyttö syntyi ollessani 22v. Neljäs lapsi  syntyy joulukuussa ja silloin ikää minulla 35v.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vauva syntynee lokakuussa, jolloin itse olen 24v ja mies 29v. Loppuvuodesta molemmille tulee vuosi lisää mittariin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Molemmat 26v kun tyttö syntyi. Oltaisiin muuten aloitettu yrittäminen yli vuotta aiemmin, mutta koska hääpäivä oli jo sovittu eikä haluttu pitää taukoa yrityksestä niin että jo ostettu hääpuku mahtuisi niin lykättiin suosiolla häiden jälkeen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olin 21 juuri täyttänyt. Toinen tuli pari vuotta myöhemmin.
Sitten aloitin vasta opiskelut ja menin töihin.
Nyt tulossa kolmas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä täytin 25 pari päivää esikoisen syntymän jälkeen ja mieheni oli 31v. Molemmilla oli vakiduunit mutta oltiin juuri muutettu uudelle täysin vieraalle paikkakunnalle. Haastetta toi kun ei tuntenut ketään ja vauvan kanssa tulikin aluksi vaan oleskeltua paljon kotona neljän seinän sisällä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ite oon 19 ja ukko 26. kumpiki on työttömiä ja mulla ei ole minkään laista koulutusta. ja 5.1 laskettu :) sillo ukko on jo 27 (:

Share this post


Link to post
Share on other sites

En saanut äänestys-juttua toimimaan mutta vastaan silti.

Minä 29, mies 31.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olin esikoisen syntyessä 20 -vuotias ja työskentelin keikkalaisena hoitoalalla. Mies neljä vuotta vanhempi ja vakityössä. Omistusasunnossa asuimme ja asumme edelleen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now