familia

Kuinka kauan kaksin ennen kolmannen yritystä?

454 posts in this topic

Lasteni isän (eksä nykyään) kanssa olin ollut yhdessä kolmisen kuukautta kun päätettiin että lapsi on tervetullut. Eikä mennyt kuin kaks kiertoa kun olin onnellisesti raskaana. Siispä noin 5kk olimme yhdessä olleet kun raskaaksi sitten tulin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seurustelua oli takana 2kk kun huomasin olevani raskaana. Se meni kuitenkin kesken, pettymys oli suuri. (olimme siis tunteneet pari vuotta ennen seurustelun alkua). Yritys alkoi km:n jälkeen. Ja esikoinen syntyi kun olimme seurustelleet vuoden, tästä puolivuotta kihloissa. Nyt takana on seitsemän vuotta ja kolme lasta, neljäs toiveissa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Epäilisin että ollaan kaksin ikuisesti. Kaikilla kun tämä ei mene niin kuin Strömsössä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ollaan nyt oltu noin 6 vuotta. Eikä olla vieläkään naimisissa. Oon miettinyt että onko tyhmää yrittää lasta, jos ei ole naimisissa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ollaan nyt oltu noin 6 vuotta. Eikä olla vieläkään naimisissa. Oon miettinyt että onko tyhmää yrittää lasta, jos ei ole naimisissa...

 

Pitääkö olla naimisissa?

 

Ja ennen kuin kukaan ymmärtää väärin itse olen naimisissa mutta ymmärrän niitäkin jotka eivät ole.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me noin 8v.

 

Minusta lapsia voi ihan hyvin olla avopuolisoina / rekisteröimättömässä parisuhteessa. Hyvin moni menee naimisiin myöhemmin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Musta tuntuu, että nykyään on melkeinpä yleisempää (ainakin lähipiirissä), että lapsi tehdään ennen kuin mennään naimisiin :) Näin myös meillä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viisi vuotta ollaan melko tasan tarkkaan oltu yhdessä. Kolmas kovasti toiveissa ollut minulla jo pitkään ja heti kun mies alkoi lämmetä ajatukselle, alkoi myös yritys. ♥ Ei olla naimisissa, yhteinen talo on. Meidän ystäväpiirissämme ei ole kukaan mennyt naimisiin ennen lapsia, itse olisin halunnut, mutta rahatilanne ei aiemmin antanut myöten ja nyt on parempi miehen iän puolesta tehdä lapset ensin. Jos ei pikaseen rykästä naimisiin. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yritys joten kuten meneillään, ainakin lapset ovat molempien toiveissa.

Naimisissa ollaan oltu 2 vuotta ja yhdessä ollaan oltu reipas 5 vuotta. Ehkäisyä ollaan aina käytetty enemmän tai vähemmän, joten lapsi olisi voinut ilmaantua jo aikaisemmin, mutta nyt "virallisesti olemme antaneet luvan tulla". :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yhdessä mieheni kanssa pian 7 vuotta (28.5.2006) ja avioliitossa pian 4 vuotta (15.5.2009) :d_lovers:

Edited by Anskugaattori

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yhdessä ollaan oltu 6 vuotta, joista kihloissa 4v ja naimisissa reilu vuoden päivät :give_heart:

 

Vuoden yksipuoleisen vauvakuumeilun jälkeen mieskin heltyi ajatukselle ja yritys alkaa näinä päivinä :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me ei ihan vielä yritetä, mutta yhteistä taivalta on jo huimat 17 vuotta. Teinistä asti ollaan oltu yhdessä :) Kihloihin mentiin kun oltiin 15 ja 18.

Naimisissakin jo 7,5 vuotta.

Edited by Enna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nelisen vuotta yhdessa joista 2 vuotta kihloissa. Ei vaan saada aikaseksi haita, ehka karataan joku paiva maistraattiin niin paasis helpommalla. Esikoisen yritys alkanee ens vuoden alkupuolella.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oltiin oltu yhdessä noin 1,5 vuotta kun jätettiin ehkäisy pois. Kuumeilua oli ollut siinä vaiheessa jo puoli vuotta, mutta päätettiin odotella vielä hetki. :) Nyt ollaan sitten raskaana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me ollaan oltu yhdessä kolmisen vuotta. Muutama kuukausi sitten mentiin naimisiin, jolloin myös ensimmäisen yritys alkoi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now