Sign in to follow this  
Followers 0
Tiikeri-äittä

Kaksoset 6kk - äittällä yhä liitoskipuja

4 posts in this topic

Mulla liitoskivut jatkui syntymän jälkeen kuukauden verran ja sitten ne helpotti. Se oli kyllä kamalaa..Sektion jälkeisinä päivinä en pystynyt istumaan kunnolla liitoskipujen vuoksi ja hoitajatkin ihmetteli, että harvoin noin käy sektioäidille :huh:

 

Eipä tästä mun vastauksesta ollut sulle hyötyä, mutta toivotaan että liitokset parantuisivat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

mulla on 10kk ikäinen vauva...-. jas edelleen liitoskipuja.mulla on kyl myös fibromyalgia ja tosi yliliikkuvat nivelet.mutta kipu ei kauheen erilaiseksi oo muuttunu tuolla lantiolla ja nivusissa ja häpyluull aku raskauden aikana.hieman helpottanu.. pitkät kävely matkat alkaa juilii i kävästi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vastaan, vaikkei kaksosia olekaan. ;)

 

Mulla on yliliikkuvat nivelet lannerangassa ja raskaus puolivälistä loppuun oli yhtä piinaa. Viimeisten parin kiikauden aikana en pystynyt nukkumaan kuin n. tunnin kerrallaan, kummalla tahansa kyljellä makasin, alkoi lonkkia vihloa ja särkeä niin kovin, ettei hyvää asentoa löytynyt. Vauva on nyt kohta 8 kk ja nyt vasta pystyn joten kuten makaamaan selalläni, en kuitenkaan pitkiä aikoja, en myöskään pysty pitkään makaamaan kyljelläni, alaselkä ja lonkat vaivaavat siis edelleen. Lihaksia pitäisi vahvistaa, jotta ne tukisivat niveliä. Suosittelen, että käännyt lääkärin puoleen, koska sun kivut on vielä noin kovat! Tsemppiä kovasti, saat toivottavasti ainakin lähetteen fysioterapeutille!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0