Sign in to follow this  
Followers 0
Shadymom74

HUHUU sateenkaairiperheet!!!

8 posts in this topic

Huhuu sateenkaarevat perheet! vastailkaas:) ois kiva saada palsta eloon joten kirjoitellaas kerron hieman itsestäni

 

Olen 35v perheessämme on neljä pientä tytärtä oisk kiva lörpötellä vaikka mistä ;) hih no puuttuu nyt enää seura vastailkaa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heippa Shadymom74, kivaa että täällä on uusia sateenkaarellisia. :)

 

 

 

(Muoks. sain tähänkin viestiin mahdutettua typon. :girl_haha: )

Edited by Njord

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heipsan!

 

Täällä kanssa yksi! Perheessämme ei tosin vielä ole lapsia, mutta yritykset on tarkoitus isien kanssa aloittaa tänä vuonna. Olen 26, avovaimoni 24, lisäksi meillä asustaa jos jonkinlaista karvaista ja karvatonta eläinlasta.

 

Mukavaa, jos tämä palsta herää myös taas henkiin. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tervehdys kaikille jotka ehkä tätä osastoa lukevat...

 

Itse itseäni lainaten:

 

Heips :) Muutama sananen minusta:

 

- 34-vuotias [edit: ehdin jo täyttää 35]

- kihloissa naisen kanssa :lipsrsealed: mutta naimisiin ei kuitenkaan kiirettä, katsotaan tämä vauvanyritys nyt ensin

- esikoista jouluvauvaa :lipsrsealed: odotellaan, sai alkunsa hedelmöityshoidoilla (ICSI vaikka munasolut ovatkin OK, koska halusimme käyttää tietyn tutun luovuttajan soluja, joista kaikki eivät olleet kestäneet pakkasta... pitkä juttu mutta lopputulos vaikuttaa toistaiseksi onnelliselta)

- asutaan rivitalonpätkässä pk-seudulla

- työn puolesta käytännössä kaksikielinen (suo & eng)

- harrastuksia: kirjat, matkailu, sukututkimus, elokuvat, luonto

- illanvirkku aamuntorkku, historiafriikki, kierrätystä harjoittava luonnonystävä, jolla on aivan liikaa kiinnostuksenkohteita ja liian vähän aikaa...!

 

Raskaana oleva puolisko olen siis minä. En ole erityisen ihastunut "sateenkaari"-nimitykseen, mutta sellainen perhe me kuitenkin ollaan. Olisi mukavaa jos täältä löytyisi juttuseuraa, vaikka tietysti kirjoittelen (kuten varmaan kaikki muutkin) paljon tuolla yleisellä puolella.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heip :) Ehkä täällä on niin rento ja hyvä ilmapiiri, että sateenkaarevilla perheenperustajilla ei ole suurempaa tarvetta pyöriä omalla alafoorumillaan, vaan jutellaan vapautuneesti yleisellä puolella? Sehän olisi tavallaan ihan hyvä juttu. Tai sitten meitä ei vaan ole täällä kovin paljoa. Täytyy kuitenkin pitää tämä oma osasto mielessä siltä varalta, että tulee jotakin nimenomaan meikäläisiä koskettavaa jutunjuurta.

 

Esikoista siis meillekin odotellaan kahden vanhemman ydinperheeseen (vaikka luovuttaja onkin tuttu).

 

Aeria, taidat muuten olla tuolla samassa joulukuun ketjussa? ;) Täytetään maailma jouluvauvoilla!

 

Juu, mukana (ketjussa ja juonessa)! ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0