Kimmo

Kaikki osastot eivät aukea sinulle, missä vika?

226 posts in this topic

Hienoa, että oli noi ohjeetkin siitä, miten sen 10 jälkeen toimia, ootin jo semmosta hallelujaa-banneria, joka ilmestyis eteen! : DMut jesh, kirjaudun sitten kohta ulos ja takas!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onkohan mulla mennyt rekisteröitymisessä jotakin pieleen, vaan enks mä vaan osaa kun

rekisteröityneenä en pääse vastaamaan mihinkään viestiketjuun. Minne mun pitäis ne 10 viestiä rustata?

Huh, olen ollut liian kauan poissa täältä ja Naikkareista kun kaikki palstailut tuntuvat yhtäkkiä kamalan

vaikeilta ja kummallisilta :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei nyt mä tajusin!! Oli mennyt se rekisteröinnin vahvistus suoraan roskaposteihin tuolla Gmailissa. Jeah, nyt pääsen näppäileen! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mikäs mahtaa olla vikana kun en pääse kaikkiin keskusteluihin vaikka ne 10 viestiä oon kirjottanut aikoja sitten? Ja siis eiliseen asti pääsin keskusteluihin. Lähinnä kaipailen pääsyä tuonne jäsenten lapsettomuuskeskusteluihin...??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sama vika elleam myös mulla. En pääse kaikkiin keskusteluihin ja esim. jäsenten lapsettomuuskeskusteluihin on itsekin tullut kirjoitettuakin jo monta viestiä...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jäsenistöltä tulleiden pyyntöjen vuoksi jäsenistön lapsettomuuskeskustelut rajattiin aktiivijäsenille. Muutos tehtiin vasta tänään joten sen vuoksi tuo foorumiosio muuttui nyt suljetuksi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No voi kurjuus. Toivottavasti saadaan asia korjattua!

Nyt huomaa kuinka paljon noita keskusteluja ja muiden ajatuksia, kokemuksia yms. kaipaa kun yhtäkkiä niitä ei pääsekään lukemaan... :girl_smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tää nyt tuntuu vähän pahalta tää muutos. Eikö tuosta muutoksesta voi rajata ulos niitä, jotka ovat jo olleet keskusteluissa aktiivisina ja mukana? Sieltä tosiaan saa sitä kaivattua vertaistukea ym. Varsinkin nyt, kun on ollut esim. inseminaatio -ketjussa mukana kirjoittelemassa ja vaihtamassa ajatuksia toisten kanssa, niin tuntuu aika pahalta, että näin "tylysti" vain heitetään keskustelusta ulos kesken kaiken :(

 

Edit. tähän tulikin jo vastaus.

Edited by Artemis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ketään vakikirjoittajaa ei tosiaankaan ollut tarkoitus heittää pihalle tässä kohtaa, joten korjataan oikeuksia teidän vakikirjoittelijoiden osalta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mites minä? ryhmäni on vielä "jäsen", mutta olen kyllä kirjoitellut suht aktiivisesti lapsettomuuskeskusteluissa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onhan tämä vähän hassua, että ei pääse enää keskusteluihin joihin on jo kirjoitellut. Omalta osaltanikin tuli aika epämukavana yllärinä, että en pääse enää lapsettomuuspuolelle, vaikka juuri nyt sieltä saatava vertaistuki olisi tärkeää ja olen siellä jo keskuteluihin osallistunutkin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä tohon 100 viestiin saa ihan kirjottamalla kirjottaa jos meinaa sen saada elinaikana tehtyä :girl_crazy:

Ei siihen ehkä ihan elinaikaa mene, mutta kovin tuntuu kestävän. Ei viitsisi ihan joka lukemaansa ketjuun viljellä onelinereita :D

 

No ei se 100 viestin saavuttaminen tainnutkaan niin vaikeaa olla, kun 5kk ylläolevien viestien kirjoittamisen jälkeen on kummallakin reilusti yli 300 viestiä kasassa ;)

Edited by forgetmenot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sama juttu täällä, en pysty kirjautumaan lapsettomuuspuolelle. Täällä ulkomailla asuessa kaipaan todella paljon vertaistukea lapsettomuusasioissa, kun ei ole ketään muuta kuin mies, jonka kanssa asiasta voi jutella. Moneen kysymykseen olen saanut täältä vastauksia ja huolia pystynyt lievittämään.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pääsisinko minäkin lapsettomuuspuolelle? Olen sinne muutaman viestin kirjoitellut, mutta en kovin aktiivisesti halua vauvafoorumilla vierailla. Joskus kuitenkin vertaistuelle ja asian käsittelylle olisi tarvetta. Siihen olen suljettua lapsettomuuspuolta pitänyt hyvänä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täältä tulee ainakin plussaa viestirajoille. 10 viestin raja rajoittaa jo uteliaiden tuttujen bongailuja (vaikka vois se raja olla enemmänkin!), koska aiheet joista käsittääkseni viestejä kerääntyy on kuitenkin kaikki vauva-aiheisia, jolloin uteliaan-Ullan on vähän hankalampi niitä keräillä jos asia itselle ei ole ajankohtainen ;) Hyvä siis että ei-vauva-aiheiset keskustelut on myös tämän ulkopuolella. Mä olen ainakin hieman vainoharhainen ja tämmöiset asiat on vähintään siinä alkutaipaleella sen verran salaisuuksia ettei halua välttämättä olla tunnistettavissa ainakaan ennen kuin tieto vauvahaaveista/raskaudesta on julkistettu..

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^ komppaan tuota! En myöskään itse halua julkistaa asiaa vielä kaikille ennen kun riskiaika on ylitetty ja todettu kaiken edelleen olevan kunnossa.

Itsehän kirjauduin vasta hetki sitten (kaverin suosituksesta) joten olen ihan vasta alkaja tässä mutta tähän astiset aiheet ja viestit ovat olleet asiallisia eikä niin provoja kun monilla muilla foorumeilla, joten kiitos tästä! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mietiskelinkin miksi en päässyt kaikkiin keskusteluihin heti käsiksi, mutta täältäpä se "syy" löytyi.

 

Tuossa 10 viestin säännössä on varmasti paljon hyvääkin, Itse olen aikaisemmin ollut "vanhalla"vauvufoorumilla, kun kuumeilu oli kovimmillaan. Nyt että pääsisin haluamiini keskusteluihin, pitää minun väkisin kirjoittaa viestejä. Varsinkin kun ajankohtaista olisi lapsettomuus(hoito)puolen keskustelut.

Edited by katah

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sain naputeltua kymmenen viestiä, mutta huomasinkin etten silti näillä 10 viestillä pääsekkään niihin keskusteluihin, johon haluaisin eli jäsenten lapsettomuuskeskusteluihin. Niitä keskusteluja varten olen foorumille rekisteröitynyt. Itsellä nyt menossa ensimmäinen IUI kierto. Vertaistukea ja kokemusta olisinkin kaivannut. Kuinkakohan monta viestiä tarvitsee kirjoittaa, että tämä osio aukeaa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now