Nadda

Keräilykampanjat

615 posts in this topic

Jotain heldelmäjuttuu ois voinnu kans olla kamppiksessa ja sit niitä 12kk ruokia... Palkinnot oli kyllä ihan hyviä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Semper eläinkeksit: 7312170074211

 

Oops, koodi ensin väärin :(

Edited by Ainonen

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Totta tuo! Samaa ruokaa pitää syöttää monta päivää putkeen, lapsiraukat :grin:

 

Säilyyhän tommonen purkkiruoka monta kuukautta, joten ei nyt ihan joka päivä tarvi samaa syödä. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kävin tuolla bonan 'suosikki'-kisassa. Eipä kyselty mitään ean-koodeja. Valitsin vaan vetolaatikosta jonkun purkin (meillä ei syödä bonaa) ja annoin yhteystietoni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kävin tuolla bonan 'suosikki'-kisassa. Eipä kyselty mitään ean-koodeja. Valitsin vaan vetolaatikosta jonkun purkin (meillä ei syödä bonaa) ja annoin yhteystietoni.

 

Mut se kisahan loppui jo, se oli käynnissä vaan helmikuun ajan. Ei siihen siis enää kannata osallistua.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Säilyyhän tommonen purkkiruoka monta kuukautta, joten ei nyt ihan joka päivä tarvi samaa syödä. ;)

 

Totta mutta meillä tulee vuosi täyteen ihan just ja pitäs alkaa syömään normiruokaa :grin: Toki syödään noita varmasti reissussa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

OT ja pilk,nus: Eiks purkkiruoka oo normaalia ruokaa?

Ja meillä mennään purkeilla 60%, mikä kaikille tiedoksi ja kauhisteluksi annettakoon.

 

Niin ja Bonan kampanja on hanurista. :skilletgirl:

 

 

edit. laitetaas nyt % kohdalleen

Edited by wee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mun piti syöttää liberon vaippakoodeja, muttei se sivu toimi.. Onko jollain muulla samaa ongelmaa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ainakin nyt toimii ihan normaalisti.

 

OT, onko kukaan tilannut tuota liberon pupu t-paitaa? Meillä on jo hirvi ja sukat, ja noista tarjolla olevista toi paita ois ehkä semmonen minkä viitsisi tilata... lukeeko siinä jossain isolla libero?

Share this post


Link to post
Share on other sites

OT jatkuu, purkkiruoka on normaalia ruokaa ja varmasti ravitsevampaa ku mun ruoat mutta tarkotin tässä että pitäs siirtyä samaan mitä me aikuiset syödään :girl_smile: Ja kyllä mä kehtaan tunnustaa että oon 100% purkkimutsi, ei siinä o mitään hävettävää!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä on tuo Liberon t-paita, missä on pupu edessä. Libero-teksti lukee niskassa, mutta paidan sisäpuolella. Ei siis näy silloin, kun on päällä (no ehkä vähän voi näkyä kankaan läpi, mutta ei siis lue isolla missään paidan oikealla puolella). Itse olin positiivisesti yllättynyt paidasta. Ihan söpö.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No eipä ole kummoinen tämä Semperin puuhapussi. Yksi mustavalkoinen A4-kokoinen värityskuva (ja lisää saa tulostaa netistä) ja A5-arkillinen tarroja. Ihan kiva, mutta en kyllä pelkästään tämän takia kuitenkaan mitään ostaisi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillekin tuli tänään tuo puuhapussi. En viitsinyt edes avata (kun en omalle muksulle tilannut) mutta mietin kehtaanko antaa ees kummitytölle.. grin.gif Näytti tosiaan aika surkealta. Jotenkin jää miettimään miksi joku firma edes teettää ja jakaa tollaisia..

 

Ainiin, Cittarilla näin tänään (muistaakseni) Natusanin vauvanpeittoja, pitiköhän ostaa 2 tai 3 tuotetta että ois saanut sen kaupan päälle. Ja tällä hetkellähän (vaikka ei taaskaan keräilykampanja ole - pitääkin katsoa onko täällä ale-keskustelua grin.gif ) on Cittarissa Mammuttimarkkinat ja sieltä sai Liberon isoja vaippapaketteja 2 pkt 21 eurolla plus Ivana Helsingin vauvabodyn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uusi keräily alkaa bonalla 7.3.2011 tässä linkki sivulle

http://www.bonakampanja.fi/

 

Missä kaupoissa näitä 6-packejä on? Mä en meidän lähikaupasta (Järvenpään Citymarket) löytänyt noita 8kk ikäisten 6-packejä ollenkaan.. Oli vaan 12kk ruokia.. Olen huomenna menossa Itäkeskuksen suuntaan, onko siellä Citymarketissa, S-Marketissa, K-Supermarketissa tai Prismassa? En viitsisi kaikkia juosta läpi jos missään ei olekaan..

Edited by a_paradise_79

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Citymarketissa ei oo osunut silmään, että siellä olis ollut. Voisikin huomenna käydä kurkkaamassa. S-marketissa on niin huono valikoima ollut aina eikä sielläkään ole niitä näkynyt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onko Tampereen seudun kaupoissa joku löytänyt noita bonakampanja purkkeja? Linnanainmaan cittarissa ei ollut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Jos en ihan pieleen muista, niin Kalevan Prismassa on aika paljon erilaisia monipakkauksia. En kyllä lupaa että juuri noita siellä on. :girl_wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

No eipä ole kummoinen tämä Semperin puuhapussi. Yksi mustavalkoinen A4-kokoinen värityskuva (ja lisää saa tulostaa netistä) ja A5-arkillinen tarroja. Ihan kiva, mutta en kyllä pelkästään tämän takia kuitenkaan mitään ostaisi.

 

Meidän kuva oli A3 kokoinen jossa luki ruotsiksi "bondgården", mutta eipä ollut häävi puuhapussi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä on tuo Liberon t-paita, missä on pupu edessä. Libero-teksti lukee niskassa, mutta paidan sisäpuolella. Ei siis näy silloin, kun on päällä (no ehkä vähän voi näkyä kankaan läpi, mutta ei siis lue isolla missään paidan oikealla puolella). Itse olin positiivisesti yllättynyt paidasta. Ihan söpö.

 

Onko miten reilua tai niukkaa kokoa? Mietin, että meniskö tuo 86 cm enää kesällä meidän pojalle..?

Share this post


Link to post
Share on other sites

En osaa oikein arvioida tuota reiluutta/niukkuutta, kun on meidän neidille vielä iso. Tässä kuitenkin mitat: olka-helma: noin 38 cm ja leveys: noin 28 cm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atrian Kevyt Snack nakkipaketteja ku kerää 5 kpl, siis niiden kuitit ottaa talteen niin saa 3kk meidän perhe lehdet ilmaseksi tilattua. Tosin kampanja aika loppuu tän kuun loppuun. Mutta jos vappuna meinaa nakkeja syödä niin :D

Eli lisää tietoa http://www.atria.fi/...ut/default.aspx

 

MUOKS: Eli kaikki atrian kuorettomat nakkipaketit on siis kampanjassa. Itse vaan suositaan noita kevyempiä nakkeja :D

Edited by Kantti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onko kukaan vielä saanut noita Bona-kampanjan palkintoja? Sivustolla tosin lukee, että postitukseen voi mennä 1-2kk, mutta on tästä jo useampi viikko, kun kampanjatarrat lähetin...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now