Nadda

Keräilykampanjat

615 posts in this topic

210IEJJJFU 

116I2THC35 

404IIIGRRL

244I2EG70X

678III6PJG

047IIISNQX

318IEYP1JI 

116I2T5VM0

135IAA6A8G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tulin vain kertomaan, että tilasin Liberon koodeilla ne kampanjassa olevat käsinuket ja tykätään niistä kovasti! Leppäkerttu ja pörriäinen ollaan saatu, Kisu ja kettu tilauksessa. Muuta tilattavaa ei pisteillä olekaan taas pistekaupassa.... :/ Oon jemmannut noita koodeja josko jossain vaiheessa tulis ees tuplapisteitä mut sitäkin taidan turhaan odottaa..

 

Muita "keräilykampanjoita" joista ekaan tartuin: Citymarketissa oli pieniä ostoskoreja, jonka sai kun osti 6 purkkia lastenruokaa (mahtuvat siihen koriin). Oisko ollut Muksu-merkkiä.. Kori on kiva keittiö- ja kauppaleikeissä. Tänään Cittarilla oli Hipp-lusikoita tai siis tyhjä laatikko eli josko jossain olisi vielä jäljellä lusikoita, kun ostaa oliko se 3 purkkia Hipp-ruokia.

 

Ainukerhoon liityin ja liittymislahjalusikat sain mutta ovat liian vauvalusikoita meille joten ne meni eteenpäin. Muuten en koe meille järkeväksi olla kerhossa, en jaksa parin pisteen takia skannailla kuitteja..

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Liberon käsinukke-kampanjan säännöt oli jotenkin oudot, ymmärsin niistä että yhdelle lapselle voi tilata vain yhden setin käsinukkeja. Pitääkö tää paikkansa vai saitko tilattua toiset nuket yhdelle lapselle?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja jatkona Libero-käsinukkeasiaan, olisiko kellään yhtä ylimääräistä libero-koodia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ehtikö joku tilata Liberokerhosta Duplo traktorin? En tajua tuota kampanjaa, ostin vaippoja viime viikolla ja niissä oli Duplo mainos. Menin heti Liberokerhon sivuille eikä siellä ollut haisuakaan mistään Duploista pisteillä.. Meili tuli EILEN että koodeilla saa Duploja joten ajattelin nyt hyödyntää ne kun pistekaupassa ei kerta kaikkiaan ole mitään hankittavaa.. 8 koodin traktori ei edes auennut ja tänään se on tyystin hävinnyt ja vasikka-pakkauksen päällä lukee LOPPU. "Tarjous on voimassa 27.4.2014" ja tuotteita on niin kauan kuin loppuu mutta että oikeasti oikein 36 h kampanja??????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ehtikö joku tilata Liberokerhosta Duplo traktorin?

 

En kerinnyt en, tosin ei mulla olisi kahdeksaa vapaata koodiakaan ollut. Tänään aamusta katsoin sähköpostit (oli tullut eilen mutta en ihan joka tunti päivystä koneella) ja menin heti koeklikkaamaan vaihtoehtoja. Traktoria ei enää saanut valittua mutta pistin heti tilaukseen karhupaketin kun neljä vaippapussia löytyi kaapeista pyörimästä (kiitos cittarin kolme kahden hinnalla -kampanjan). Mutta täytyy sanoa että nopeaa toimintaa on ollut ihmisillä, taikka sitten libero on varannut aika niukan satsin noita duploja. Olis nyt vähän pidempään saanut kestää kampanja tosiaan kuin 36 tuntia :girl_mad:

Tosiaan nyt kun menee sivuille niin enää kaksi vaihtoehtoa löytyy valittavaksi, toi karhupaketti ja sitten joku kolmen palikan + hahmon paketti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Liberolla oli äsken jäljellä enää 3 palikkaa+kukka+ukkeli settiä, eilen oli vielä neljää erilaista. Käsinukkejakin mainostettiin vaikka kuinka kauan vaikka ne todellisuudessa oli loppuneet jo aikaa sitten..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä ehdin saada traktorirsetin kun tilasin heti 8 aikaan aamulla. Sattumalta 10 koodia käyttämättä mitä en jaksanut jouluna naputella (olin säästänyt melkein vuoden koodit kun tiesin odottaa tuplapisteitä).

 

muutenkin mälsä valikoima siel kaupassa :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

No just, olipa taas kampanja. Mä oon tunnollisesti naputellut koodit, joten meillä ollut kuin pari avaamatonta vaippapakettia (=käyttämätöntä koodia) eikä niitä jo rekisteröityjä koodeja voinut edes käyttää. Saan näköjään unohtaa duplot kun ei tuommoiseen ehdi mukaan. :( Tiedänpä jatkossa säilöä noita koodeja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä oon kans säilönyt eli koodeja ois ja nyt tuli kerrankin herkullinen kampanja ja aattelin et pääsen koodeista eroon ja saan kerholle vastinetta. Uskomatonta, että kampanjaa mainostetaan vaippapaketissa jo ennen kuin se edes netistä löytyy (tai sit ei osunut vaan mun silmään) ja kun vihdoin meili aiheesta Liberokerholta tulee (eilen klo 5.36 näyttää mun meili.. :)) niin illalla noin klo 23 kun meiliä selasin ja linkkiä klikkasin, ei traktoreita enää ollut eli kyseessä oli oikeasti 17 h kestänyt kampanja.....! Käsittämätöntä! Oon jotenkin niin vihainen kun viime viikolla jo heti asiaan heräsin Duplomainoksen vaipoissa nähtyäni.. Ja vielä enempi ketuttais kun ei-liberokerholaisena ostaisin vaippoja vain Duplojen toivossa ja kotiin päästessäni koodeja syöttämään Liberokerho myy vain ei-oota. Ja nyt tosiaan tilanne on se, että enää saa neljästä paketista yhtä ainoa, pienintä pakkausta enää tilattua. Voi video sanonpa vaan! Laitoin meiliä sinne päivällä ja siihen oli traktorista vastattu "Valitettavasti kyseinen setti on jo ehditty myydä loppuun.
Selvitämme tällä hetkellä, että onko kyseistä settiä mahdollista saada lisää." eli toivon, että edes JOTAIN pakkauksia tulee, on muuten aika nolo päivän kampanja... :dash2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulle tuli toi Liberon sähköposti  27.1.2014 klo 22:34:56 ja seuraavana aamuna tilasin noin klo 8:30.  Tuolloin oli kaikkia jäljellä ja sain myös tilattua. Meillä on tullut tuo 8000 pistettä jo täyteen pistekaupassa ja olenkin noita koodeja säästänyt juuri sen takia kun välillä on näitä pistekauppaan liittymättömiä kamppiksia (esim: ne käsinuket). Voi olla että on sitten vaan ollut muitakin, joilla on ollut paljon noita käyttämättömiä koodeja jäljellä. Harmitus vain niiden puolesta, jotka varta vasten ostavat liberovaippoja ja kuvittelevat ehtivänsä huhtikuuhun mennessä kerätä tarvittavan määrän koodeja. Toivon mukaan noita pakkauksia siis tulee vielä lisää tuonne.

 

Mua nyppii kun meidän lähicittarissa on usein lastentarvikeosastolla myynnissä paljon sellaisia tuotteita joissa on ollut joku kampanja ja joka on loppunut jo aikapäiviä sitten. Tai sitten aikanaan kun oli esim: piltillä lorukirjakampanja niin meni aikansa ennenkuin niitä koodillisia purkkeja edes tuli sinne. Kylkiäisiähän nuo on, mutta kun joka tapauksessa ostaa jotain juttuja niin on ihan kiva saada joskus pientä extraa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

DUPLOJA ON TULLUT LISÄÄ! :girl_pinkglassesf:  :grin:  Eli kipinkapin Liberokauppaan jos on koodeja - mä sain traktorin! Tai siis toivottavasti saan, 5 viikon päästä.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Traktori laitettu tilaukseen :). Onneksi oli sopivasti koodeja, mitä en kauppaan ollut ehtinyt syöttää.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No voi kökkö! Vartavasten ostin tarjouksesta jopa neljä paketttia liberoita jotta pääsen tilaamaan tuon traktorin, se näytti niin kivalta ja siinä oli tosi paljon osia, olisko ollut 29 palikkaa yhteensä. No se traktorihan olikin ehtinyt loppua. Tilasinpa sitten pikaisesti viimeisen paketin joka ei ollut loppu; sen eläintenhoitaja-tuttipullo-paketin.

No tänään kävin huvikseni katsomassa sivuja ja nythän sinne oli ilmestynyt kaksi uutta pakettia! Mutta kappas säännöissä on, että duplo-paketteja saa tilata vain yksi/liberokerholapsi niin eihän mulla enää ole oikeutta tilata esim. safaribussi-pakettia.

 

Olisi nyt ollut kerralla näytillä ne paketit johon kampanja kuuluu, niin olisi osannut suunnitella mihin pakettiin säästää koodinsa. Pikkaisen jäi harmittamaan. :girl_mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pekaani, mä jotenkin ymmärsin, että niitä paketteja saa tilata yksi/setti/lapsi, ja yhteensä 18 koodin verran. Eli voisit tilata vielä lisää, mutta eri setin?

 

Täällä myös harmittaa, kun traktoria varten ostettiin vaippoja, mutta ne olikin sitten samana iltana myyty loppuun. Nyt on siis kahdeksan koodia, mutta en tiedä mitä tehdä... uskaltaako odottaa, että traktoria tulee lisää, vai tilata niitä pienempiä ennen kuin nekin loppuu...

 

Ei kellään sattuisi olemaan kahta ylimääräistä koodia..?? Niin saisi tuon safarisetin. Yhtään vaippapakettia en tämän kamppiksen takia enää halua ostaa, jos kuitenkin jää nuolemaan näppejä... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miekin sain sen sähköpostin ja oon manaillut, etten ikinä muista ostaa niitä vaippoja varastoon, että saisin niitä dubloja. No, tän perusteella ihan hyvä, etten ole muistanut vaippoja ostaakaan. :girl_crazy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

emmyli, no tuossa olisi järkeä. Mietinkin että yksi paketti per lapsi on vähän ristiriitainen sen kanssa että kuitenkin 18 koodia saa syöttää per lapsi. Joten kiitoksia, jään hamstraamaan koodeja siinä toivossa että traktoria tulisi lisää taikka mielenkiintoisia uusia paketteja. Onhan tässä vielä huhtikuuhun pitkä aika joten voiskohan sieltä olla tulossa vielä jotain uusia kivoja vaihtoehtoja duplopaketteihin.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niin mitenköhän tuo tosiaan on, saako tilata 18 koodilla per lapsi vai yhden setin per lapsi? Kun ei mun logiikkaankaan mee tuo että 18 koodia per lapsi saa syöttää mutta yksikään setti ei "maksa" 18 koodia. :) Ei mulla taida kyllä ollakaan kuin 4 koodia mut voisin ne käyttää ettei mee hukkaan JOS niitä saa käyttää tosiaan 18 koodia per lapsi eli tilata kaks eri settiä per lapsi..?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now